• Hee, bij ons op school is er morgen stuntdagen.
    De hele school is dan zgmaar één dag van de examen klassen.
    En als je te laat bent kunnen ze met melk en rotte eieren gaan gooien, je jas verstoppen, als je 'm niet n je kluisje doet etc...

    Hopelijk worden mijn vriendinnen en ik niet bekogeld haha x']
    Maar krijgen ze dat ook op jullie school, en al eerder meegemaakt?

    x

    Immortal schreef:
    (...)
    anders doe ik dat wel (6)

    HAHAA hihi nee hiihiih haha


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Vorig jaar. Wij waren het eerste uur vrij en ik ging met een paar vriendinnen aan een opdracht werken. Dus wij liepen zo over het schoolplein krijgen we opeens 4 teilen met ijskoud water over ons heen en daarna werden we beschoten met waterpistolen. Wij waren echt drijfnat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Elk jaar, ik heb het over paar weken -ben eindexamenklas-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vorig jaar was het best leuk, leraren met taarten aanvallen en de school die op iets van een horrorfilm leek omdat alle lichten uitgingen. Dit jaar is het volgens mij de negenentwintigste.


    Your call, Detective Shinypants.

    Bij ons heet dat kolderdag en ze verplaatsen de zesdeklassers naar Den Haag zodat ze geen grappen uit kunnen halen. Super kut. Ik wil volgend jaar niet mee .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wilde onze hele school roze verven, alleen werd dat idee afgekeurd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik weet niet of we een examenstunt doen dit jaar. Vorig jaar was er ook al geen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja. En vorig jaar hebben ze het voor elkaar gekregen me de sloot in te drijven. Ze moeten ook altijd mij hebben --'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vorig jaar hadden ze bij ons op school het thema: Foute camping
    Ja dan moet je zo fout mogelijk naar school toe gaan of je wordt met wc-papier bekogeld.
    En ook iedereen werd aangevallen met van die bussen met oranje haarverf...
    Maaaar alle klassen waren wel na het 3e uur vrij


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Bij ons heet dat kolderdag. En dat is langs de ene kant heel leuk, want de lessen gaan wel gewoon door, maar eigenlijk doet niemand iets. Maar het is ook wel minder, want eigenlijk doen ze altijd irritante dingen als mensen nat gooien en je volspuiten met dat spaghetti-spul. Maar ik weet nu al dat mijn kolderdag ook zo gaat worden, dus eigenlijk moet ik niets zeggen :3


    To live would be an awfully big adventure