• Hey Q'ers!

    Ik zoek nog enkele rollen voor mijn nieuw Harry Potter verhaal! Gelieve zo uitgebreid mogelijk te beantwoorden. En houdt de personages realistisch (dus geen té perfecte mensen zonder minder goede kanten). De beste ingevulde rollen gebruik ik.

    Rollen:
    - Hoofdpersonage: Zij is de tweelingzus van Harry Potter, maar is niet samen met hem opgegroeid. Harry is zelf er niet van op de hoogte dat hij een tweelingzus heeft. Slechts Perkamentus weet dit en ze mag het van hem aan niemand doorvertellen, want als dit geheim tot bij Voldemort geraakt, zal hij ook hààr willen vermoorden. (naïef, onzeker, voelt zich pas goed onder goede vrienden, crush op Fred Wemel)
    Superhoodie
    - Beste vriendin van Hermelien, tevens goede vriendin van Harry en Ron (lief, spontaan meisje met groeiende crush op Harry Potter)
    Dumbledore
    - De vriendin van George Wemel (gemeen, mooi, erg geheim dat ze met niemand deelt, kan het niet goed vinden met Hermelien, beste vriendin van hermelien en hoofdpersonage)
    Merte
    - Beste vriend van Fred en George Wemel (charmeur, grappig, vrouwenverslinder met stiekeme crush op hoofdpersonage)
    Mourinho
    - Beste vriendin Ginny Wemel (crush op beste vriend van Fred en George Wemel)
    Devonne




    In te vullen:


    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Geboortedatum:
    Familie + bloedstatus:
    Afdeling (+waarom):
    Jaar:
    Uiterlijk (+foto)²:
    Karakter:
    Talent:
    Houdt van:
    Hekel aan:
    Liefdesstatus (+grondige uitleg):
    Huisdier(en)*:
    Patronus:
    Toverstok:
    Hobby's:
    Favoriete vak (+waarom):
    Favoriete leerkracht (+waarom):
    Minst leuke vak (+waarom):
    Minst leuke leerkracht (+waarom):
    Extra*:

    * = Niet verplicht in te vullen.
    ² = Foto van een bekende persoon (ik ga namelijk foto's bij ieder hoofdstuk zetten, dus ik moet foto's van personages gemakkelijk kunnen terugvinden. Gelieve ook de naam van de bekende persoon ergens te vermelden.



    Edit: Harry, Ron en Hermelien zitten in het 5de jaar. George en Fred in het 7de jaar. Ginny zit in het 4de jaar.
    Edit 2: Je mag meerdere rollen invullen.
    Edit 3: De story staat online: She almost forgot to love [HP]

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:26 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ohmygod. Ik heb de rol. Ik had nooit gedacht dat ik hem zou krijgen ö. Dank je wel <3 !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Superhoodie schreef:
    Ohmygod. Ik heb de rol. Ik had nooit gedacht dat ik hem zou krijgen ö. Dank je wel <3 !


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Tweelingzus Harry

    Voornaam: Lelina
    Achternaam: Calesto (schuilnaam tuurlijk)

    Geboortedatum: 23 juli

    Familie + bloedstatus: Groeide op bij een lief gezin. ZE is daar te vondeling gelegd: kwartbloed ofzo?

    Afdeling (+waarom):Griffindor: Familietrekje

    Jaar: 5de

    Uiterlijk (+foto)²: donker oranje haar met van die grote felgroene ogen. Best mager en licht. Ze is altijd e kleinste geweest. Nu begint ze echter aan een grote groeispurt en is ze veel groter. Ze heeft lange benen.

    Karakter:als de dood voor nieuwe vrienden maken en best naïef, maar zeker niet dom!

    Talent: VTZK en grote zwerkbalconcurrent van Harry.

    Houdt van: Haar enige knuffel, een konijn, snowy: Vaste vrienden

    Hekel aan: Zwadderich op zich, verveling, huiswerk

    Liefdesstatus (+grondige uitleg): Heeft het net uitgemaakt met haar Dreuzelvriendje, Tom: Crush op Fred maar durft dat niet te zeggen: ze heeft tom ook alleen maar gehad dankzij een verspreking tijdens de les

    Huisdier(en)*: ze had een schild pad. Die is gestorven. Raar detail: Ze begon ineens kwaadaardig te lachen toen ze hoorde dat ie dood was. Eng...

    Patronus: Een sneeuwuil: ze vond het altijd al een fascinerend dier en het lijkt wel alsof iedere uil meteen naar haar toekomt

    Toverstok: Hulst, 34.6 cm, Drakenhartbloed

    Hobby's: Tekenen en lezen. Ook dansen en zingen vind ze stiekem heel leuk maar dat heeft niemand haar ooit zien of horen doen

    Favoriete vak (+waarom): VTZK: Lekker avontuurlijk...

    Favoriete leerkracht (+waarom): Anderling: Streng voor iedereen. Ook voor zwadderaars...

    Minst leuke vak (+waarom): toverdranken: ze is er megaslecht in!

    Minst leuke leerkracht (+waarom): het is alsof hij alles weet: Hij haat haar al even hard als Harry

    Extra*: Ze is heel lief, maar soms begint ze met iets droevigs heel hard en luguber te lachen. Dit is echter nooit haar bedoeling geweest. Daarom vonden de meeste dreuzels haar raar. Ze groeide op bij een heel lief gezin. Soms vonden ze haar ook wat raar, maar ze stoorden zich er niet aan.

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 21:23 ]


    Define "good".

    Yes, I've got the part.
    Thank you, deary <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Woehoe ik ook, thanks! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De story staat online! Hier een linkje:
    She almost forgot to love [HP]


    If we had not a soul, music would have created it.