• Hey Q'ers!

    Ik zoek nog enkele rollen voor mijn nieuw Harry Potter verhaal! Gelieve zo uitgebreid mogelijk te beantwoorden. En houdt de personages realistisch (dus geen té perfecte mensen zonder minder goede kanten). De beste ingevulde rollen gebruik ik.

    Rollen:
    - Hoofdpersonage: Zij is de tweelingzus van Harry Potter, maar is niet samen met hem opgegroeid. Harry is zelf er niet van op de hoogte dat hij een tweelingzus heeft. Slechts Perkamentus weet dit en ze mag het van hem aan niemand doorvertellen, want als dit geheim tot bij Voldemort geraakt, zal hij ook hààr willen vermoorden. (naïef, onzeker, voelt zich pas goed onder goede vrienden, crush op Fred Wemel)
    Superhoodie
    - Beste vriendin van Hermelien, tevens goede vriendin van Harry en Ron (lief, spontaan meisje met groeiende crush op Harry Potter)
    Dumbledore
    - De vriendin van George Wemel (gemeen, mooi, erg geheim dat ze met niemand deelt, kan het niet goed vinden met Hermelien, beste vriendin van hermelien en hoofdpersonage)
    Merte
    - Beste vriend van Fred en George Wemel (charmeur, grappig, vrouwenverslinder met stiekeme crush op hoofdpersonage)
    Mourinho
    - Beste vriendin Ginny Wemel (crush op beste vriend van Fred en George Wemel)
    Devonne




    In te vullen:


    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Geboortedatum:
    Familie + bloedstatus:
    Afdeling (+waarom):
    Jaar:
    Uiterlijk (+foto)²:
    Karakter:
    Talent:
    Houdt van:
    Hekel aan:
    Liefdesstatus (+grondige uitleg):
    Huisdier(en)*:
    Patronus:
    Toverstok:
    Hobby's:
    Favoriete vak (+waarom):
    Favoriete leerkracht (+waarom):
    Minst leuke vak (+waarom):
    Minst leuke leerkracht (+waarom):
    Extra*:

    * = Niet verplicht in te vullen.
    ² = Foto van een bekende persoon (ik ga namelijk foto's bij ieder hoofdstuk zetten, dus ik moet foto's van personages gemakkelijk kunnen terugvinden. Gelieve ook de naam van de bekende persoon ergens te vermelden.



    Edit: Harry, Ron en Hermelien zitten in het 5de jaar. George en Fred in het 7de jaar. Ginny zit in het 4de jaar.
    Edit 2: Je mag meerdere rollen invullen.
    Edit 3: De story staat online: She almost forgot to love [HP]

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:26 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt? (:
    ik bedoelde nadat ik het karakter van mijn eerste personage had ingevuld, maar dat was ik blijkbaar vergeten te typen :X


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    (...)ik bedoelde nadat ik het karakter van mijn eerste personage had ingevuld, maar dat was ik blijkbaar vergeten te typen :X


    Natuurlijk! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Natuurlijk! (:
    Maar ik zag net dat iemand anders hem al wil invullen (: Dan vul ik gewoon de mijne verder aan (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    (...)Maar ik zag net dat iemand anders hem al wil invullen (: Dan vul ik gewoon de mijne verder aan (:


    Oké, dat is goed. ^.^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zou je me btw ook willen melden als het verhaal online staat, ook als ik de rol niet heb..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    Zou je me btw ook willen melden als het verhaal online staat, ook als ik de rol niet heb..


    Zal ik doen! =D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oke, ik kan het niet laten, ik verveel me en ik wil eens een jongen maken (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    Oke, ik kan het niet laten, ik verveel me en ik wil eens een jongen maken (:


    Haha, doe maar! (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Rol: tweelingszus van Harry
    Voornaam: Mathilde
    Achternaam: Potter/Toulouse
    Geboortedatum: 30 juli 1980
    Familie + bloedstatus: Mathilde is de tweelingszus van de Jongen die Bleef Leven, beter gekend als Harry Potter, waardoor ze ook een halfbloed heks is. Na haar geboorte, stonden James en Lily haar meteen af. Ze wisten dat hun kinderen sowieso gevaar liepen bij hen, maar ze konden het niet over hun hart krijgen om beide kinderen weg te doen. Dus hadden ze munt of kop gespeeld en zo besliste het lot dat Mathilde werd opgedragen voor adoptie. Ze bracht haar eerste jaren door in een weeshuis, waar ze maar weinig liefde kreeg. Daar weet ze natuurlijk niets meer van, maar het laat nog steeds zijn sporen na: Mathilde voelt zich vandaag de dag nog steeds ongeliefd. Op haar derde kwam mevrouw Anderling op bezoek en besloot ze om Mahtilde mee te namen naar Zweinstein, waar ze door verschillende leerkrachten op Zweinsveld werd grootgebracht tot ze oud genoeg was om naar Zweinstein te gaan. De persoon die het meeste voor haar gezorgd heeft, is Remus Lopus. De man zal altijd een speciale plaats in haar hart hebben.
    Afdeling + waarom: Mathilde zit in Griffoendor. Ze heeft haar karakter helemaal mee van haar vader. Ze vindt het geweldig om dingen te doen die normaal niet mogen, waardoor je kan zeggen dat ze erg veel lef heeft. Toch zoekt ze niet meteen het gevaar op, maar als je haar ergens toe uitdaagt, doet ze het meteen en soms doet ze er zelfs nog een schepje bovenop.
    Jaar: 5de jaar
    Uiterlijk + foto:


    Mathilde heeft lange, zwarte krullen, die ze van haar vader geërfd heeft. Daar doet ze meestal niets speciaals mee, maar ze steekt haar haren wel op wanneer het haar ambeteerd. Haar felblauwe ogen zou ze meehebben van haar grootvader aan haar moeders kant. Mathilde heeft een normaal postuur en ze is ongeveer 1m64 groot. Op zich is ze geen opvallende figuur, maar met haar ogen zorgt ze er onbewust voor dat je haar verschijning niet rap vergeet. Mathilde draagt het liefst normale kleren: een jeansbroek op een T-shirt of een jurkje. Haar kledingsstijl is een beetje een mix van alle stijlen die er bestaan. Zooey Deschanel.
    Karakter: Mathilde maakt je nogal snel een paar blaasjes wijs. Ze is enorm naïef en ze zou eerst zelf moeten meemaken hoe iets kan verkeerd aflopen om zelf ze geloven dat iets verkeerd kan aflopen. Ze is erg vriendelijk, maar ze blijft verlegen bij mensen die ze nog niet zo goed kent. Ze lacht wel erg graag & Mathilde is precies het type dat lacht om elke soort grap, waardoor ze erg gemakkelijk geamuseerd is. Ze is wel erg onzeker over zichzelf en zal nooit voor haar eigen mening opkomen als ze niet zeker is al iemand haar zal verdedigen. Hierdoor twijfelt ze wel of de in de juiste afdeling zit, want iemand die niet voor haar eigen mening durft opkomen, hoort toch niet in Griffoendor thuis? Mathilde kan helemaal zichzelf zijn in het bijzijn van haar vrienden. Als Mathilde jou haar vriend/vriendin noemt, kan je er zeker van zijn dat je een speciaal iemand voor haar bent. Mahtilde heeft wat moeite met haar emoties, die ze niet ehct onder controle kan houden. Ze kan er meestal niets aan doen wanneer haar gezichtuitdrukking verandert, hoe hard ze ook probeert. Hierdoor komt ze wel rap eerlijk over, omdat liegen toch geen zin heeft. Mathilde is ook erg gevoelig en het kost meestal maar één opmerking om ervoor te zorgen dat ze zich voor de rest van de dag rot voelt. Ze wordt vaak té enthousiast over nieuwe dingen en dan begint ze als een sneltrein te babbelen, wat ook gebeurt wanneer ze zich gestresseerd voelt. Mathilde is eigenlijk nogal een stresskip.
    Talent: Mathilde heeft een schetsboek dat ze altijd bijhoudt en waar bijna al haar tekeningen in staan. Ze heeft er eentje voor elk jaar dat is beginnen tekenen. Ze heeft nog niemand in die boeken laten kijken, buiten Remus, omdat ze erg onzeker is over haar talent.
    Houdt van: eten, de geur van frisse mint, lezen, zachte stoelen en droge mopjes
    Hekel aan: té veel huiswerk, Gedaanteverwisseling en saaie boeken
    Liefdesstatus: Mathilde heeft nog maar pas ontdekt dat ze stilaan gevoelens begin te kweken voor Fred Wemel. Ze betrapte zichzelf daarop toen ze doorhad dat ze hem aan het tekenen was in haar schetsboek en toen ze even terugbladerden, bleek het dat ze hem al een aantal keer had getekend. Ze durft het aan niemand te vertellen omdat ze niet wilt dat Fred erachter komt. Ze is ook veel te onzeker om het hem ooit te vertellen. Ze durft zelfs niet met hem te gaan praten.
    Huisdier(en): Mathilde heeft een witte duid, genaamd Kurt. Ze heeft hem al een aantal jaar. Ze besloot voor hem te zorgen toen ze hem op straat zag liggen met een gebroken vleugel. Toen ze hem vrij wou laten, is hij naar haar teruggekomen en sindsdien gaat ze nergens naartoe zonder die vogel.
    Patronus: een wolf: Mathilde is een groepsmens en zorgt ervoor dat haar vrienden/familie niets tekort komen
    Toverstok: 23cm van beukenhout met als kern een feniksveer, uitstekend voor Toverdranken en Bezweringen
    Hobby's: Buiten tekenen, leest Mathilde erg graag. Ze zit erg veel een boek te lezen. Doordat ze al zoveel boeken gelezen heeft, leeft ze een beetje in een fantasiewereldje. en komt ze vaak erg dromerig over.
    Favoriete vak + waarom: Toverdranken. Mathilde vindt het geweldig om dingen te brouwen die andere mensen ofwel iets goeds doen ofwel iets slechts doen. Buiten de lesuren durft ze stiekem wel eens dingen te brouwen die haar wel interessant lijken, zoals een liefdesdrankje.
    Favoriete leerkracht + waarom: Mathildes favoriete leerkracht zal altijd meneer Lupos zijn. Niet omdat ze een persoonlijke band samen hebben, maar omdat hij de beste leerkracht Verweer Tegen Zwarte Kunsten was die Zweinstein ooit gekend heeft. Ze hield enorm van de manier waarop hij les gaf.
    Minst leuke vak + waarom: Gedaanteverwisseling. Mathilde heeft wat moeite met de moeilijke uitspraak van de speuken en de speciale polsbewegingen. Het was al in het eerste jaar een stuikelvak voor haar geweest.
    Minst leuke leerkracht + waarom: Mathilde heeft niet echt een 'minst leuke leerkracht', maar als ze zou moeten kiezen, zou ze Sneep kiezen. Ze vindt dat hij eens een keertje moet leren lachen. Ze dacht dat Sneep erg was, totdat Omber op Zweinstein kwam.
    Extra: Mathilde kan het erg goed vinden met Ron, grotendeels omdat ze beiden een zeer grote passie delen: eten.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 22:44 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik ben nu bezig met invullen,dus gaat wel weer lang duren ;p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Beste vriend Fred & George
    Voornaam: Xavier
    Achternaam: Dallas
    Geboortedatum: 1 januari
    Familie + bloedstatus: Dreuzeltelg. Xavier komt uit een familie van vijf kinderen. Hijzelf is de jongste en hij is ook nog eens de enigste jongen in de familie buiten zijn vader. Zowel Xavier's moeder Ruby als vader Edward zijn Dreuzels. Xavier's zussen zijn dus allemaal ouder. Xavi's oudste zus heet Margot, ze is 28 jaar oud. vier jaar na haar geboorte werd Rosalie geboren. Zij is nu 24 en is Xavier's favoriete zus. Twee jaar na haar geboorte werd de nu 22 jarige Carter geboren. Na haar, drie jaar later werd de laatste dochter geboren, Elizabeth, zij is nu negentien, twee jaar ouder dan Xavier zelf.
    Afdeling (+waarom): Xavier werd nog voordat hij de Sorteerhoed serieus op zijn hoofd had staan al bij Gryffindor ingedeeld. Hij werd in die afdeling ingedeeld vanwege zijn pure moed en dapperheid. Hij zou letterlijk door vuur lopen voor iemand en als zeker voor -hoofdpersoon-. Daarbij is hij ook heel trouw. Hij zou nooit zijn vrienden of familie in de steek laten, ook niet de familie van zijn vrienden. Hij zou zichzelf nog liever aan de dood verkopen dan dat er iets ergs met de Weasley's, Hermione Granger, Harry Potter en -hoofdpersoon- zou overkomen.
    Jaar: Net zoals zijn beste vrienden zit Xavier in het laatste jaar op Hogwarts, voor hij aan het laatste jaar begon wou hij al stoppen met school, maar nu hij -hoofdpersoon- heeft leren kennen kan het laatste schooljaar niet lang genoeg duren.
    Uiterlijk (+foto)²: Chase Crawford


    Karakter:
    Talent: Xavier is een zeer goede schaker. Hij is de beste van school, hij wint zelfs schaakspelletjes van Dumbledore!
    Houdt van: Hij houdt er van om bij zijn vrienden te zijn en gewoon heel veel lol te maken maar soms heeft hij toch ook wel tijd alleen nodig. Dan zit hij op de tribune van het Zwerkbalveld een brief te schrijven naar zijn tweede oudste zus Rosalie of schrijft hij songteksten. Xavi is misschien wel beter in muziek dan in schaken. Hij kan geweldig goed gitaar spelen en sinds dit jaar schrijft hij alleen nog maar liefdesliedjes. Tuurlijk weet niemand, zelfs Fred & George niet, dat hij gitaar speelt en liedjes schrijft (meestal over -hoofdpersoon-)
    Hekel aan: Xavier heeft een hekel aan alles dat niet vrolijk is. Slytherins, huiswerk, regen, Zwerkbalmatches die afgelast zijn, professor Snape, huiswerk, huiswerk en nog meer Slytherins
    Liefdesstatus (+grondige uitleg): Vanaf het eerste moment was Xavier stapelverliefd op -hoofdpersoon- maar hij houdt zich kalm omdat hij vermoed dat zij niets voor hem voelt..
    Huisdier(en)*: Xavier heeft alleen maar een klein uiltje Azza dat altijd met andere uilen wilt spelen. Hij moet hem altijd bij de rest wegtrekken als hij een brief wil versturen.
    Patronus: Een grote leeuw. Xavi is een echt "Kind van Gryffindor"
    Toverstok: Beukenhout, 22,4 cm met als kern een staarthaar van een eenhoorn
    Hobby's: Zie talenten en grappen uithalen met Fred & George!
    Favoriete vak (+waarom): Xavier heeft geen favoriete vak, hij vind alles leuk aan school, behalve de lessen en het huiswerk. Maar als hij toch moet kiezen dan toch Gedaanteverwisseling, daar gebeurt in ieder geval nog eens iets om te lachen
    Favoriete leerkracht (+waarom): Professor Anderling, hij heeft zeer veel respect voor de oude vrouw.
    Minst leuke vak (+waarom): Alles!
    Minst leuke leerkracht (+waarom): Professor Snape, Xavi vraagt zich al jaren af of hij zou kunnen lachen, al is het maar een glimlach.
    Extra*: Xavier werd in zijn eerste jaar op Hogwarts gepest vanwege zijn Dreuzelfamilie. Fred & George Weasley kwamen hem toen beschermen, zo zijn ze vrienden geworden..

    Ik ga karakter in mijn bed doen, dan doe ik dat gewoon op mijn iPod (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Tweelingzusje van Harry Potter
    Voornaam: Tia
    Achternaam: Rubkins/Potter
    Geboortedatum: 31 juli
    Familie + bloedstatus: Haar biologische ouders waren tovernaars, daarbij heeft ze ook nog een broer die met een toverstok goed over weg kan. Haar bloedstatus is Halfbloed, ondanks dat haar moeder ook kan toveren. Het komt omdat haar moeder afkomstig is van dreuzelfamilie en dus een Dreuzeltelg is. De familie waar Tia nu in leeft, is een druk gezin met een aantal kinderen en geheel Dreuzels.
    Afdeling (+waarom): Ze had graag bij Gryffindor gezeten maar ze ziet nu zelf ook in dat dát niet haar thuis plaats was. Daarom is ze ingedeeld in Hufflepuf, Ze is erg gedreven in iets als ze het écht wilt. Ze blijft altijd trouw aan haar ware en echte vrienden en zal zich altijd inhouden en haar zelfbeheersing altijd onder controle houden.
    Jaar: Het vijfde jaar
    Uiterlijk (+foto)²: Tia is een meisje dat zich best vaak druk maakt hoe ze er uit ziet of om wie ze is. Ze heeft zwart haar dat half lang is en stijl van nature. Ze heeft een vrij bleke huid met rode "blooswangentjes" die als ze lacht wat bollig worden en haar een schattig uiterlijk geeft. Ze heeft bruine ogen dat ze van haar biologische vader heeft geërfd. Als ze niet haar uniform aan heeft, wordt ze omschreven als een tomboy.


    Miranda Cosgrove
    Karakter: Tia is een meisje dat zich snel afzonderd van de rest, Ze is liever alleen met goede gedachtens dan met veel mensen en slechte gedachtens. Ze is dus een vrij rustig persoon die goed na denkt voordat ze iets doet of onderneemt, ze kijkt dus liever de kat uit de boom. Over haar uiterlijk is ook nog iets, ze schaamt zich soms over wie ze is hoe ze doet en hoe ze er uit ziet. Ze trekt zich namelijk veel van mensen aan en is snel te beïnvloeden. Want als je 4 keer zegt 'Je haar is blond' gaat ze het ook nog een geloven ook, Ze voelt daarbij ook nog eens snel aangesproken en ze denkt dat iemand altijd over haar praat als die haar één keer aankijkt. Dan trekt ze zich helemaal terug en blijft ze koppig. Dan wilt ze van niemand iets weten en hoeft ze al helemaal niet te weten van een excuus ofzo. Ze wilt dan dat mensen hun mond houden, en doen ze dat niet? Dan kan ze eens aardig gemeen uit de hoek komen, ze verheft haar stem dan en schreeuwt er dan op los. Ze is dan best hysterisch en floept er dan van alles uit. Ze is pas écht haar zelf als er mensen om haar heen zijn, die om haar geven hoe ze is. Tot nu toe heeft kan ze haar handen nog niet op één hand tellen maar dat komt vooral omdat ze bijna nergens voor open staat. Ze wijft alles van zich af en pakt kansen niet zo snel aan, ze is namelijk best traag van begrip en reageert niet zo snel. Zo is ze ook niet bewust van als er iets aan de hand is bij iemand en de liefde verklaren kan ze al helemaal niet. Verder betrapt ze zich zelf ook nog wel op dat ze erg lui is en dingen uitstelt. Zo leert ze vaak haar bezweringen niet of spreekt ze een spreuk uit op zich zelf waardoor ze ziek wordt, deels daarvan is ook dat ze bang is dat ze het fout doet in de les.
    Talent: Tia heeft niet echt een talent, maar bij één ding springt ze er echt uit. Omdat ze is opgevoed door dreuzels kwam ze ook in aanmerking met dreuzelsporten. Zo vondt ze 'het spel met de bal' erg leuk en raakte ze er geïntereseerd in. Nu is voetbal het enige stukje 'thuis' als ze op Hogwarts zit en ze zich goed kan uitleven als ze weer eens heimwee heeft.
    Houdt van: De geur en kleur van de vrolijke tulpen en bloemen, Spinnende katten, Een heerlijk zacht bed, Uitslapen, Haar gedachten en verstand op nul zetten en uren kijken naar het meer of naar tjilpende vogels als ze tegen een boom aan zit maar ook kan je haar vinden met een boek dat gaat over superhelden.
    Hekel aan: Mensen die liegen, Insectenbeten, Té veel lawaai, Als je aan haar dierbaren komt, Mishandelde dieren en Verdriet&Pijn.
    Liefdesstatus (+grondige uitleg): Altijd heeft Tia gezegt dat ze later alleen gaat wonen en ze een onafhankelijke vrouw wordt, maar nu zit dat even iets gewikkelder. Hoewel ze geen vriendje wou moet ze er nu echt aan toegeven. Áls ze de mensen om haar heen moet geloven, ze beweren namelijk dat dat Fred Weasley haar wel ziet zitten. Maar zover zij zelf weet is dat niet zo, Waarom zou hij haar anders samen met zijn broer George haar een pakje gegeven die ze opende en die vervolgens ontplofte. Iedereen lachte haar uit toen haar zwarte haren groen waren en haar gezicht vol met zwart roet was. En dat was niet het enige ooit dacht ze dat Fred aan het huilen was omdat hij met zijn gezicht verborgen onder een boom zat. Toen Tia vroeg wat er was toonde hij zijn gezicht met een harde 'WAAH' er achteraan. Hij had zichzelf namelijk betoverd in een grote zwijnenkop, Tia schrok zo erg dat ze in tranen uitbarsten. Sindsdien mag ze hem niet meer, maar de laatste tijd glimlacht hij lief naar der waardoor haar wangentjes nóg roder kleuren. Ook heeft hij laatst iets gezegt over haar uiterlijk, ze zag er namelijk 'Goed uit'. Hoewel er nu nog niks is, probeerd Tia zich meer open te stellen voor Fred.
    Huisdier(en)*: Ze heeft een kleine uil genaamd Snookie, Ze heeft hem sinds haar vorige huisdier is overleden. Ze had namelijk eerst een muis, maar ze was toch bang voor hem en toen hij haar beet durfde ze hem niet meer uit zijn hok te halen en luisterde hij niet meer goed bij transfiguratie. Toen werdt hij erg ziek en overleed de kleine muis.
    Patronus: Is een muis, toch omdat haar muis(huisdier) veel voor haar betekende.
    Toverstok: 23.5 cm lang gemaakt van Palissander hout waarvan de kern een haal uit de staart van een eenhoorn is en een paar druppels Terzielershartenbloed.
    Hobby's: Ze houdt van rustig muziek luisteren, voetballen maar ook Zwerkbal kijken vindt ze best leuk. En hoewel je het niet zou denken vindt ze één vak ook leuk namelijk waarzeggerij, ze houdt zich er dan veel mee bezig en blijft naar de les altijd nog even rondhangen. Ook houdt ze er van om strips te lezen.
    Favoriete vak (+waarom): Zoals hier boven al staat is haar favorite vak waarzeggerij, tot ergenis van haar klasgenoten -en nog vele andere- die Zwamdrift ook maar een raar figuur vinden en haar én haar uitspraken niet serieus nemen. Tia zit altijd met open mond te kijken als de Proffessor iets voorspelt over haar leven of wat er is gebeurd. Daarbuiten heeft ze ook een goede band met haar omdat Zwamdrift wel iets van haar zelf in Tia ziet.
    Favoriete leerkracht (+waarom): Geheid Proffessor Zwamdrift(de reden is hier boven aan gegeven) maar ook Proffessor Anderling vindt ze een goede heks. Ze kan veel van haar leren en hoewel ze ook streng is, is ze rechtvaardig en behandelt ze iedereen gelijk.
    Minst leuke vak (+waarom): Voorspellend Rekenen omdat Tia niet goed is in dat vak, ze krijgt het maar niet onder de knie en krijgt hoofdpijn van al die vele cijfertjes. Ondanks veel mensen het niet volgen heeft Tia het wel geprobeerd maar ook zij is afgehaakt, het was te hoog gegrepen voor d'r.
    Minst leuke leerkracht (+waarom): Argus Vilder, Ookal is hij niet een écht leerkracht. Als hij soms invalt bij bepaalde lessen is hij een gemeen mannetje die altijd maar mopperd en chagrijnig is. Zo geeft hij de leerlingen ook niet de kans om hun woord te doen en wilt alleen híj aan het woord zijn.
    Extra*: Tia heeft veel meegemaakt, maar niet zoveel als haar broer Harry. Ze zit er mee dat ze niks kan vertellen, dat ze zijn hand niet kan vastpakken en zeggen dat alles goed komt. Dat ze het samen redden, Dat als ze de handen in elkaar steken álles lukt. Tia vondt het zo erg toen ze hoorde hoe Harry was behandeld door Oom Herman en Tante Petunia. Hoewel ze hun helemaal niet kende mocht ze hun al niet. Wel had ze hun een keertje willen ontmoeten, kijken of Tante Petunia op haar zus leek. Op haar lieve mooie moeder, met haar rode haren en altijd glimlachende gezicht. Maar dat gezicht ziet ze alleen maar op foto's samen met haar stoere en leuke vader, Hij lijkt op Harry... Toch is ze niet boos dat haar ouders haar hebben weg gegeven. het was niet veilig voor haar noch voor Harry en hun ouders. Ze heeft een leuke tijd gehad bij haar andere ouders en broers.

    Ik hoop dat je er wat mee kunt
    x'


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ga hem nu invullen, even geduld alsjeblieft!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Beste vriendin Ginny Weasley
    Voornaam: Isabella Morgan, vrijwel iedereen roept haar bij de naam Morgan.
    Achternaam: Forbess
    Geboortedatum: Morgan is geboren op 21 maart, de eerste lente dag. Morgan is vijftien jaar oud, ondanks dit zit ze toch in het vierde leerjaar. (21-03-1981)
    Familie + bloedstatus: De familie Forbess staat bekend om zijn vriendelijke en liefhebbende karakter. Het gezin is niet de grootste van heel de toverwereld, maar doordat iedereen zo sociaal en druk is lijkt het hier wel snel op. Het hoofd van het gezin is Louis Forbess, een 38 jarige halfbloed tovenaar wie nu werkt in een boekenwinkel waar ieder zijn of haar toverboeken kan kopen. Caroline Bennett helpt hem hierbij, dit is zijn 36 jarige vrouw wie een dreuzel is, ze is erg vrijgevig en zorgt ervoor dat het gezin elkaar te vriend houdt en zo gezellig blijft zoals nu nog steeds op de dag is. Dan heeft het gezin ook nog drie kinderen. De oudste is Morgan, de vijftien jarige puber die het aankomende jaar weer naar Hogwarts terug gaat en begint aan haar vierde leerjaar. Als volgt is Thomas, de dertien jarige jongen, hij is redelijk brutaal maar heeft een goed hart. Hij is ingedeeld bij Griffoendor en kan het erg goed vinden met zijn oudere zus. Het komt vrij weinig voor dat hun ruzie hebben. Als laatste is de elfjarige Avery, ze is een snul en kan dus niet toveren. Ze gaat naar een normale basisschool en is een tikkeltje jaloers op haar oudere broer en zus, wel is ze erg trots op hen. Wanneer ze in de vakantie’s herenigd worden is het dan ook een groot feest en denken ze niet eens aan ruzie. Misschien een kleine discussie, maar meer niet. De familie Forbess is Iers, ze wonen net buiten Dublin op een kleine boerderij en bezitten een aantal kippen, maar ook hebben ze een hypogrief, een hond en natuurlijk niet te vergeten twee katten die op de muizen jagen. De familie kan het in de maand goed redden met het geld, ze zijn zeker niet een van de armste, maar staan al helemaal niet bovenaan in de samenleving. Personen op de foto zijn Matt Davis, Gwyneth Patroll, Niall Horan & Elle Fanning
    Afdeling: Morgan is jaren geleden ingedeeld bij Griffoendor, ze is iemand die een erg loyaal karakter heeft, vriendelijk en vooral sociaal is en natuurlijk mag je niet haar moedige trekjes vergeten.
    Jaar: Zoals al werd verteld zit Morgan in het vierde leerjaar.
    Uiterlijk:



    Morgan is eigenlijk een doodnormaal meisje, ze heeft niet echt een bijzonder uiterlijk en gaat gewoon mee met de rest. Ze heeft een slank postuur en is erg klein, zo rond de 1.56 wat haar erg jong doet lijken. Haar helderblauwe ogen vallen erg op in haar smalle gezicht dat word omringd door dun blond haar, dat stopt op borstlengte. Ze is niet echt iemand die er erg veel mee doet, meestal doet ze het gewoon in een staart of laat ze het los langs haar gezicht vallen. Morgan maakt niet erg veel gebruik van make-up, soms enkel wat mascara of lip gloss, maar verder echt niks. Ook heeft ze een erg blanke huid en een erg rechte neus. Het komt maar zelden voor dat Morgan zich heel erg modieus kleed, ze heeft een eigen stijl en is daar erg zelfverzekerd over. Ze draagt dus wat ze mooi vind. Soms is dit heel simpel en soms is dit juist heel erg gewaagd, ze trekt de dingen aan waar ze zin in heeft. Persoon op de foto is Dakota Fanning.
    Karakter: Je kunt wel zeggen dat Morgan een behoorlijk eigenwijs meisje is, dit is ze ook, dat zeker. Ze is erg kinderlijk en is altijd wel in voor een geintje. Doordat Morgan zo sociaal en spontaan is kent vrijwel iedereen haar wel op school, leerlingen van Slytherin mogen haar niet zo, ze vinden haar nét iets te overdreven reageren op sommige dingen, ze is dus meestal ook wel een tikkeltje overenthousiast. Creatief kun je Morgan ook wel noemen, ze is in staat om de origineelste dingen te bedenken waardoor haar afdeling hier vaak punten mee in de wacht sleept. Als het op tweede kansen aan gaat dan hoef je niet snel bij Morgan in de rij te gaan staan, als je iets bij Morgan hebt verpest, duurt het echt wel een tijdje voordat ze je dit vergeeft. Ook is ze erg koppig en wilt ze vaak haar zin tot het einde doordrammen, ze geeft dingen niet snel op en is een echte doorzetter. Een erg goede verteller is Morgan ook, ze kan goed uitleggen en neemt voor dit soort dingen vaak het leiderschap op zich. Als het om geheimen gaat is Morgan net een gesloten kist, ze verteld niet erg snel dingen en doet dit uiterst alleen als ze je vertrouwd, als het er op aan gaat dat jíj haar een geheim verteld bewaard ze die en zal ze die dan ook nimmer nooit doorvertellen. Heel erg sportief hoef je Morgan niet te noemen, ze kijkt liever naar wedstrijden dan dat ze er zelf in mee speelt. Als het op dat soort dingen aangaat is ze meer het rustigere type en gaat ze liever voor een potje toverschaak. Als laatst is Morgan ook dol op het organiseren van dingen, een tikkeltje zorgzaam, trouw en buiten dit alles gebruikt ze soms ook een klein leugentje om eigen bestwil.
    Talent: Morgan vindt zelf dat ze niet een echt talent bezit. Ze is over dit soort dingen niet echt snel gesteld en geeft de aandacht meestal aan andere. Maar enkele mensen weten dat Morgan erg goed kan tekenen, van natuurtekeningen tot portretten en van echte kunstwerken tot schetsen. Ze is er dol op en stopt hier haar hart en ziel in.
    Houdt van: Als er iemand dol is op chocola is dat Morgan wel, ze kan er echt niet van afblijven en is letterlijk verslaafd. Ook is ze dol op winkelen en gaat ze minstens één keer per maand naar Hogsmeade toe om een nieuw shirtje, broek, schoenen of accessoires te kopen, hierdoor is ze al snel blut, maar het is het waard zegt ze dan. Zoals al werd verteld is Morgan haar passie tekenen, ook vind ze verven erg leuk en het brouwen van toverdranken mag ook niet missen aan dit lijstje. Op zijn tijd vindt Morgan dansen ook leuk en om even naar de bibliotheek te gaan en wat leesboeken te huren is iets dat ze ook vaak doet. Vaak gaat Morgan ook naar de keukens van Hogwarts toe om mee te helpen, koken is iets waar ze ook dol op is.
    Hekel aan: Morgan heeft een hekel aan valsspelers en aan mensen die het net iets te hoog in hun bol hebben. Ze kan gewoon echt niet tegen dit soort mensen. Leerlingen van Slytherin liggen haar ook niet erg goed. Ook heeft ze een hekel aan insecten zoals spinnen, muggen en vooral wespen. Melk en drop vind ze ontzettend vies en ook haat ze ruzie.
    Liefdesstatus: Morgan is al sinds de eerste dag dat ze [….] zag gevleid van zijn charmes. Ze vindt zijn humor leuk, maar ook vind ze hem ontzettend knap. Niet veel mensen weten dit, ze houdt zich er namelijk erg stil over, maar wanneer hij iets aan haar vraagt begint ze al snel te blozen.
    Patronus: Morgan is nog niet in staat om een patronus op te roepen, als ze dit zal aanleren zal Morgan haar patronus een bordercollie pup zijn. Druk, enthousiast en kinderlijk, een aantal beschrijvingen van Morgan haar karakter.
    Toverstok: Morgan haar toverstok is gemaakt van de dure houtsoort rozenhout, de stok is erg klein en om precies te zijn 19.1 centimeter. De kern is een hypogrief veer en erg flexibel. De stok is prima geschikt voor het vak toverdranken.
    Hobby's: Uitgelegd in houdt van.
    Favoriete vak: Morgan haar favoriete vak is en blijft toverdranken, niet omdat ze Snape zo geweldig vind, maar omdat ze zich er echt in kan uitleven. Ook is ze er erg goed in en haalt ze zonder enkele moeite voldoendes.
    Favoriete leerkracht: Dit is Sybilla Zwamdrift. Morgan houdt van haar creatieve karakter en gedrag. Ze kan er in tegenstelling tot andere wel om lachen.
    Minst leuke vak: Dit is en blijft Voorspellend Rekenen, Morgan snapt er geen zak van en haalt met moeite voldoendes, ook word ze maar geen wijs van de leraar die het vak geeft.
    Minst leuke leerkracht: Dit heeft Morgan niet, wél heeft ze een hekel aan de conciërge van de school. Vilder.
    Extra*: Morgan is van afkomst Iers, hierdoor vinden sommige haar Ierse accent grappig. Morgan heeft hier een ontzettende hekel aan dat ze het “schattig” noemen. Morgan haar droom is om later lerares te worden voor het vak toverdranken op Hogwarts, maar dit is nu nog maar afwachten.

    Oké, sorry, hij is echt héeel erg uitgebreid merk ik. haha. (: Waarschuw me alsjeblieft wanneer je begint!

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 11:13 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb de rollen uitgekozen! Ik begin nu met het verhaal. Ik zal een link in dit topic zetten en in het gb bij diegene die daar om hebben gevraagd. (:
    Ik wil iedereen bedanken voor het invullen. Het was soms moeilijk te kiezen omdat het allemaal leuke rollen waren!

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 17:57 ]


    If we had not a soul, music would have created it.