• Ik moet voor morgen beslissen of ik bij mijn vader of oma wil wonen. want nu woon ik bij mijn oma, maar ik wil eigenlijk weer terug naar mijn vader. alleen krijg ik van allemaal mensen verhalen te horen, van mijn oma dat mijn vader me eigenlijk niet wilt, van mijn mentor dat hij denkt dat ik het niet goed ga hebben bij mijn vader en dat hij dan warschijnlijk jeugdzorg moet bellen en ga zo maar door. ik heb hier gisteren over wakkergelegen, en word vandaag ziek gemeld op school omdat ik gewoon hoofdpijn heb door de stress. nu heb ik net gehoord dat ik voor morgen moet beslissen of ik echt wel naar mijn vader toe wil, of dat ik toch bij mijn oma blijf. ik heb het idee dat niemand mij wilt, want mijn opa weet het pas sinds dinsdag, en nu wil hij me zaterdag al weg hebben. dus ik weet niet welke beslissing ik moet maken. ik weeet dat jullie niet voor mij kunnen beslissen, maar raad geven kan toch wel? dus heeft er iemand goede raad voor me?

    edit: de reden dat ik naar mijn vader zou gaan was omdat ik altijd ruzie heb met mijn oma, en ze mij ook vaak genoeg loopt uit te schelden.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 7:32 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Zoals je dit berichtje typt krijg ik meer de indruk dat je naar je vader wilt omdat hij je vader is en niet omdat je er echt achter staat.
    Is het niet mogelijk dat je alleen in het weekend bij je vader bent ofzo?

    Vraag aan je Oma of je een dagje naar hem mag. Dan kan je beter nadenken, en vragen wat je vader ervan vind.


    Firm believer of all that is magic

    Als ik jou was zou ik eerst aan je vader vragen wat hij ervan vindt, en ik vind het eigenlijk niet normaal dat je oma je uitscheld. Ik zou daar dan weggaan. Maar dat ben ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    GeniusFerb schreef:
    Vraag aan je Oma of je een dagje naar hem mag. Dan kan je beter nadenken, en vragen wat je vader ervan vind.


    Alleen maar tranen van geluk

    Vragen aan je vader wat hij wilt en misschien inderdaad eens vragen om een proefperiode dus een weekendje bij je vader om te zien hoe dat loopt. En dan pas beslissen.

    Als ik jou was zou ik eerst met je vader praten. Vraag wat hij ervan vind en wat hij denkt, want ik denk dat je misschien toch beter af bent bij je pa.


    Your make-up is terrible

    Flawless schreef:
    Vragen aan je vader wat hij wilt en misschien inderdaad eens vragen om een proefperiode dus een weekendje bij je vader om te zien hoe dat loopt. En dan pas beslissen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.