• Mijn pols.. Er zit een kleine rode streep en die is zegmaar dikker. Em als ik hem aanraak, dan doet mijn hele arm pijn.

    Ik heb heel snel dat ik bij iets kleins toch al een groot drama ervan maak xd.

    Kunnen jullie goed tegen pijn?
    (';


    Me so good.

    Volgens mij kan ik wel redelijk tegen pijn ja (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ligt eraan.

    ja, eigenlijk wel..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Aj dat moet pijn doen ja hopen dat het snel overgaat die pijn
    Op bepaalde plekjes ben ik heel gevoelig andere plekjes staan dan weer vol met blauw plekken en dan duw ik en nog eens op :) ja ik weet het ik ben raar


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    I heb miss mijn vinger gebroken tijdens het inspelen van de korfbalwedstrijd en ik heb de hele wedstrijd meegeespeeld dus ik ben niet kleinzerig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Freebird schreef:
    I heb miss mijn vinger gebroken tijdens het inspelen van de korfbalwedstrijd en ik heb de hele wedstrijd meegeespeeld dus ik ben niet kleinzerig


    toen ik mijn pink uit de kom had, maakte ik er niet zo'n drama van. Bij kleine dingetjes alleen zegmaar xd


    Me so good.

    Ik kan wel tegen pijn :') Piercings en tattoos, en te vaak mijn tenen gestoten :') hahaha.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik had vandaag een voetbalwedstrijd, en had met de eerste bal direct mijn vinger goed gekneusd en heb gewoon door gekeept..
    Mijn pijngrens is best hoog.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haha, ik ook niet. Ik ben een watje, mijn pijngrens ligt op de grond.x]


    everything, in time

    Ik kan er best goed tegen, ik korfbal vrij vaak met gekneusde vingers xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    ik kan heel goed tegen pijn


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Houston schreef:
    Ik kan wel tegen pijn :') Piercings en tattoos, en te vaak mijn tenen gestoten :') hahaha.


    Pijn is fijn. ;D

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 22:41 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben heel kleinzerig. Je had me mee moeten maken bij de Franse dokter toen ik een jaar of 12 was en ik m'n voet had opengehaald in het water:
    'What are you doing? Is that going to hurt? What is that? How long will this take? What are you going to do?' Dat mens kon geen woord Engels :'DD


    No growth of the heart is ever a waste

    nee


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ligt eraan wanneer. Ik kan thuis huilen als ik in m'n vinger heb gesneden, maar ik heb ook wel eens hockeywedstrijden gespeeld met zwaar gekneusde knieën enz.


    It's time to be happy again.