• Iemand enig idee waar ik Glee kan kijken met Engelse ondertiteling/English Subtitles.
    Ik kom alleen terecht bij sites waar je alleen de ondertiteling kan downloaden --'' Niet wat ik zoek dus + ik kijk liever [/b]online[/b].

    Kwaliteit hoeft niet 720px of meer te zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    srry geen idee ik kijk altijd zonder


    Shoganai i ne~

    SuckerPunch schreef:
    srry geen idee ik kijk altijd zonder


    Maar als je ze met ondertiteling wilt zien, downloaden, weet ik wel een manier. Dan moet je op een torrentsite de torrent downloaden van een bepaalde aflevering, zoek je op internet naar de ondertitels (met precies dezelfde naam, alleen dan iets anders achter de punt, vb: Glee 02x04.avi en dan is de ondertiteling Glee 02x04.?? Op die vraagtekens moet dan natuurlijk iets staan, weet alleen niet precies wat..)
    Dan zet je ze allebei in dezelfde map en klik met je rechtermuisknop op de map en dan 'toevoegen aan afspeellijst van VLC' en dan kan je het als het goed is zien. (:

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 17:47 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Youtube? Of op RTL5 of waar je dat op kunt kijken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    RTL5? Dan krijg ik Nederlandse ondertiteling :l
    En ik ben stokdoof dus zonder werkt niet :'D
    Bij Nederlandse dingen mis ik vaak ook ondertiteling want dan zit ik van;
    He? Wat zie ie nou?! xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Niemand die het heeft kunnen vinden?
    Of kan iemand me dan uitleggen hoe je die freaking episodes moet downloaden? (: Snap alles wat ik vind op google enzo nooit echt :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zo zoek ik al maanden naar 'The new kids' met goede ondertiteling. Mijn vriend zou er voor betalen om het ook te kunnen volgen door mee te lezen, omdat hij ze echt helemaal geweldig vind. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    haha, ik heb niks met new kids, maar als je zo moet zoeken is het echt rot :'D
    Internet laat ons in de steek o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.