• vind ik.

    Ik had dus een spelletje gedownload en hij speelt die ook en ik snapte er niet veel van. Ik moest een code invoeren, maar ik wist niet waar dus ik vroeg hem om me te helpen. Hij sloot toen een word document waarin ik 5 bladzijdes had geschreven, en Quizlet ook. Dus ik was boos dat hij dat had weggeklikt dus ik zei dat ie dat niet had mogen doen en dat ie maar moest opschieten omdat ik anders erg boos op hem zou worden. Toen zei hij; dan doe ik het niet. En toen kregen we ruzie en uiteindelijk heb ik hem een duwtje naar mijn deur gegeven en liep ik zelf door mijn deur om hem eruit te laten, slaat hij van achter met een vuist op mijn hoofd trekt hij me aan mijn haren half op de grond, draait hij mijn arm om en slaat hij me een paar keer.

    Toen ging ik dus gillen om mijn mammie (';
    En die werd vooral boos op hem -gelukkig-
    En nu is het dus weer 'goed' tussen ons.

    Maar ik zit hier nu met koppijn, een knalrode pols en een pijnlijke schouder.
    Als hij vandaag ook maar iets verkeerd doet, ga ik hem zó hard terugslaan. Ik ben zo boos op hem dat hij dat heeft gedaan..

    &&ik had wel willen terugslaan enzo, maar het kwam nogal onverwachts en voor ik het wist lag ik al bijna op de grond..


    nou, iemand anders ook zo'n broertje? (';(cat)


    Me so good.

    Somers schreef:
    wow. hij is wel heel erg agressief ja.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    wat een sterk broertje!


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Hmm, ik had altijd ruzie met mijn broer, hij gooide eeen keer een steen naar me, en die raakte mijn hoofd, maar het moest dus wel gehect worden..

    Maar nu gaat ht veel beter tussen ons, maar heb nu wel zo lelijke litteken op mijn hoofd xD Gelukkig valt mijn pony overhen, dus nieman die het ziet xD


    What is youre favo scary movie?

    Oh, mijn broertje niet echt. Die is niet sterk genoeg daarvoor, haha. Maar ik heb gelukkig ook amper ruzie met de mijne, dus dat is wel beter. Maar wow, jouw broertje is wel erg agressief zeg. ;o

    Nee, eerst had mijn broertje dat wel een beetje, maar nu niet echt meer, gelukkig (:
    Sterkte ermee ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, mijn broertje is ook best agressief.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik!

    Hij slaat me vaak, en dan krijg ik de schuld!
    Meestal dan wel, hé.

    Ik heb een broer die er niet tegen kan als ik gelijk krijg. Hij word dan boos, en gaat me slaan trekt me op de grond en pas had hij me op mijn hoofd geslagen.


    <3

    Klinkt heel bekend :x


    Olive

    ik ben de jongste :Y)