• Het Lijkt erop dat we eindelijk de reden weten van de breuk van Joe Jonas en Ashley Greene van paar weken geleden

    Volgens ' Now' Magazin is Joe helemaal geobsedeerd met Will Smith, Ashley was niet in staat om verder te gaan met Joe dus besloot zij het uit te maken met Joe.
    Het artikel zegt "Joe besteedt 6 avonden per week om het bekijken van oude films en om naar de oude afleveringen van The Fresh Prince of Bel-Air.
    bron


    Okee het kan zijn dat Joe te veel kijkt naar Will Smith maar zou je het daarom uitmaken met je vriendje ?? Als je daar een probleem mee hebt kan je het dan toch gewoon zeggen. Dit is mijn mening.

    Om het topic nuttig te houden Zou je het uitmaken met je vriendje om deze reden??

    Edit: Volgens mij kon Ashley gewoon niet tegen de aandacht die de fans aan Joe geven, en ik moet toe geven dat Joe ook wel soms druk bezig is met zijn album maar niet zo erg dat hij Ashley aan de kant schuift en ik moet ook nog kwijt dat Ashley alsof deed dat het maar een relatie is want ze is na 2 dagen van de breakup gespot met 2 jongens.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 11:37 ]

    maar als hij liever will smith kijkt dan tijd met zn lief doorbrengen? hallo, das hetzelfde als gamesverslaafde jongens. die vergeten je ook als ze spelen.. dus ik geef Ashley groot gelijk.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Soundeffect schreef:
    Dat ligt eraan. Als hij gewoon een fan is en dat graag kijkt, oké, maar als het echt problematisch wordt en belangrijke dingen aan de kant schuift en zo, en er valt niet met hem te praten, dan wordt het al heel anders.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ze is gewoon jaloers dattie Will boven haar kiest hahaha.


    SLOAN.

    Wat een domme reden!
    Die zal ook wel veel van hem gehouden hebben...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Brunhilde schreef:
    Misschien is het gewoon allemaal bullshit en waren de twee elkaar gewoon zat :'D, omdat het niet meer vernieuwend en hip genoeg was. That happens in LA :Y).


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Devonne schreef:
    Oké lol, dit geloof ik dus echt niet. Ik heb nog nooit Demi Lovato, Taylor Swift of die andere Camille Belle? Erover horen praten.


    1.25

    Wat een onzin? ;'D


    effort never betrays you

    Brunhilde schreef:
    Misschien is het gewoon allemaal bullshit en waren de twee elkaar gewoon zat :'D, omdat het niet meer vernieuwend en hip genoeg was. That happens in LA :Y).

    Joe zei in een intervieuw - voor de break-up - dat hij echt serieus bezig is met haar en volgens zijn vrienden was Joe altijd bezig met Ashley

    Grizzly schreef:
    maar als hij liever will smith kijkt dan tijd met zn lief doorbrengen? hallo, das hetzelfde als gamesverslaafde jongens. die vergeten je ook als ze spelen.. dus ik geef Ashley groot gelijk.


    Je weet toch dat de pers van een mug een olifant maken.
    Hij was niet geobsedeert van will smith dat hij Ashley aan de kant schuifde.
    Joe doet nu veel meer dingen dan naar will smith te kijken, hij is nu druk bezig met zijn solo album dus ik denk niet echt dat hij geobsedeerd is. Mijn Mening

    Nee, ik zou wel uitleggen wat ik ervan vind en dat ie iets 'minder fan' moet zijn bij mij in de buurt ofzo. Maar ik hou van Will Smith, dus nee.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 13:00 ]


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Nou ze zullen het er vast wel over gehad hebben, maar ik weet wel wat ik zou doen als mijn vriend schijt aan me zou hebben en haast continue achter de buis zit.
    Dikke doei, zegt Sam. Geef dat meisje groot gelijk lol. Maar goed je kan nooit weten wat er nog meer achter speelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als dat zo is. Dan is het echt faal!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien als hij biseksueel was en daardoor een soort verliefde trekjes zou showen..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Nee ik zou het wel eerlijk zeggen dat ik het vervelend vind dat hij misschien een beetje minder zou moeten kijken maar uitmaken? nee


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    nee:(