• Bijna 1 uur ... Tijd voor leuke mannen (en vrouwen!)! :9~





    En om dit topic nuttig te houden mogen jullie offtopic gaan, zolang er maar een sexy (forum-niveau tolereerbaar) plaatje bij staat. ;D

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 0:45 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Ik. Ben. Verliefd. ._.
    Serieus? Lol, dan ga ik nu lekker zeggen dat ik haar ontmoet heb, om jou jaloers te maken :3. -gemeen-. Nee ik zal nog even meer foto's voor je zoeken :3, maar ondertussen nog maar even een Veronica Varlow


    Wie du mir, so ich dir.

    Houston schreef:
    *out* Okay ladies I'm off to bed ^^ hahahaha. Have fun loves <3



    Sleep well babe!

    Ik ben ook zo weg ... Moet morgen werken en slaap al zo ontzettend weinig. Sigh. Ik haat slapen. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaaa, zij is geweldig, ze heeft echt iets over zich heen dat me aantrekt als een grote magneet! <3
    Wat een prachtwijf! ._.



    Ik ga ook maar slapen. Weeee, ik heb weer een medekinkster ontdekt! -Een bescheiden, maar alsnog! :9~-

    Good night! *Hug*

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 1:27 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sadistic schreef:
    Jaaa, zij is geweldig, ze heeft echt iets over zich heen dat me aantrekt als een grote magneet! <3
    Wat een prachtwijf! ._.



    Ik ga ook maar slapen. Weeee, ik heb weer een medekinkster ontdekt! -Een bescheiden, maar alsnog! :9~-

    Good night! *Hug*
    Ghehehehe lol, slaap lekker!!


    Wie du mir, so ich dir.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als afsluiter dan nog maar een Aprella :3

    Goodnight iedereen, ik ga ook naar bed.


    Wie du mir, so ich dir.