• .

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 23:18 ]


    Life's a voyage that's homeward bound

    Dude, typ dit alles in normaal Nederlands.

    Maar ontopic, niks mee doen, wordt toch niks.


    ars moriendi

    Aan de manier waarop je typt ga ik nu al zeggen dat ie A. te oud is, of B. te kinderachtig.

    Het wordt niks meid, vergeet hem gewoon. En aan je taalgebruik kan ik afleiden dat jij te jong voor hem bent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gurl, jij bent 14 en hij is 19. Ik zou er niet voor gaan, als je niet wil dat hij wordt aangeklaagd als pedofiel/verkrachter/zoiets.
    Pssst; er bestaat zoiets als AN ;D Heel handig!


    Olive

    Jacker schreef:
    Gurl, jij bent 14 en hij is 19. Ik zou er niet voor gaan, als je niet wil dat hij wordt aangeklaagd als pedofiel/verkrachter/zoiets.
    Pssst; er bestaat zoiets als AN ;D Heel handig!

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 23:59 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heey.

    Ik heb een probleempje. Ik ben verliefd op mijn stagiair en ik denk dat hij me ook leuk vindt want hij flirt tijdens de les met me. Hij is echt zo sexy en ik weet niet wat ik moet doen. Help me?? Hij is 19 (ik bijna 15), dus het leeftijdsverschil is niet zo groot, maar ja..


    Geen dank.

    Denk trouwens persoonlijk dat je misschien wat goedgelovig bent en ik zou me af gaan vragen of het écht duidelijke flirtacties zijn, of dat hij zulke dingen met de halve school uitvoert.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kuyt schreef:
    Dude, typ dit alles in normaal Nederlands.

    Maar ontopic, niks mee doen, wordt toch niks.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Fout nederlands? Haha.

    Ik denk niet dat hij die zogenaamde 'flirtacties' alleen bij jou doet. Hij kan het me de halve school doen. En hij is 19 en jij 14. Als hij écht op je is, of iets met je wil doen dan is hij een pedofiel. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    Fout nederlands? Haha.

    Ik denk niet dat hij die zogenaamde 'flirtacties' alleen bij jou doet. Hij kan het me de halve school doen. En hij is 19 en jij 14. Als hij écht op je is, of iets met je wil doen dan is hij een pedofiel. (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Zoals de rest zegt: vergeten die handel.
    Hij heeft nog een hele carrière voor zich staan, dat wil jij toch niet verpesten door er eventueel iets mee te beginnen, als hij dan al echt flirt, laat staan verliefd is. Hij doet waarschijnlijk gewoon vriendelijk !
    Zoek iemand van je leeftijd, zou ik zo zeggen


    -

    Jacker schreef:
    Gurl, jij bent 14 en hij is 19. Ik zou er niet voor gaan, als je niet wil dat hij wordt aangeklaagd als pedofiel/verkrachter/zoiets.
    Pssst; er bestaat zoiets als AN ;D Heel handig!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Jacker schreef:
    Gurl, jij bent 14 en hij is 19. Ik zou er niet voor gaan, als je niet wil dat hij wordt aangeklaagd als pedofiel/verkrachter/zoiets.
    Pssst; er bestaat zoiets als AN ;D Heel handig!


    effort never betrays you

    TheBoss schreef:
    (...)

    Geen dank.

    Denk trouwens persoonlijk dat je misschien wat goedgelovig bent en ik zou me af gaan vragen of het écht duidelijke flirtacties zijn, of dat hij zulke dingen met de halve school uitvoert.

    Inderdaad :'D. Daarbij, lijkt het me geen goed idee om iets met een volwassene te beginnen en zeker niet omdat het jouw stagiar is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    beetje normaal nederlands zou handig zijn : )
    Mijn eerste vried was 18 toen ik 14 was, dus opzich ik vind het leeftijd wel mee vallen.
    Maar..
    Als hij iets met een 'leerling' begint, kan dat zijn opleiding kosten. dus ik denk dat het meer voor de flauwekul is. Teminste dat doen de stagiares bij ons op school ook

    Ik denk dat je gewoon denkt dat hij met je flirt terwijl het helemaal niet zo is. Buiten dat is het strafbaar als hij een relatie met je begint. En echt niet dat hij zijn opleiding opgeeft voor een meisje van veertien.