• Ja, ik heb gelnagels, en ik vind het typen nu echt heel erg vervelend, want dat tikt continu op het toetsenbord. maar ik vind ze wel heel erg mooi, en vooral mijn plakker maakt het plaatje compleet. :3 -ja, ik weet dat, wanneer ik ze eraf haal mijn nagels zelf naar de klote zijn, ja :'D -

    Maar om dit topic nuttig te houden: wie heeft er nog meer gelnagels, of gehad?



    Beuh, ik haat die lichtinval. D:

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 21:06 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zou je een foto kunnen plaatsen? (aa) Ik bijt echt verschrikkelijk en ik wil ook wel eens zoiets uitproberen.


    It's time to be happy again.

    Nog nooit gehad (:

    Ik niet, ten eerste bijt ik mijn nagels tot aan mijn nagelriemen en ten tweede vind ik het er niet uitzien.

    Prosecco schreef:
    Zou je een foto kunnen plaatsen? (aa) Ik bijt echt verschrikkelijk en ik wil ook wel eens zoiets uitproberen.


    ik zal proberen. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb soms wel eens gewone kunstnagels. Ik vind het ook altijd irritant typen. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nog nooit gehad, maar ik vind ze meestal eigenlijk wel gaaf. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat zijn nou echt dingen, die ik bij andere meestal wel mooi vindt, maar wat ik zelf nooit zou doen. :'D


    everything, in time

    Acceptance schreef:
    Ik niet, ten eerste bijt ik mijn nagels tot aan mijn nagelriemen en ten tweede vind ik het er niet uitzien.


    Dit hoort normaalgezien het nagelbijten ook een beetje tegen te gaan, aangezien het dikker is dan een normale nagel. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dit hoort normaalgezien het nagelbijten ook een beetje tegen te gaan, aangezien het dikker is dan een normale nagel. (:

    Ja, maar toch, ik heb het een keer gedaan, ze lagen er na een dag al af, haha.

    Suusijsje schreef:
    Dat zijn nou echt dingen, die ik bij andere meestal wel mooi vindt, maar wat ik zelf nooit zou doen. :'D


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Acceptance schreef:
    (...)
    Ja, maar toch, ik heb het een keer gedaan, ze lagen er na een dag al af, haha.


    Haha, door het bijten of?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb al bijna een maand gelnagels
    Maar ik heb ze laten plaatsen omdat mijn echte nagels steeds afbraken omdat ze plooibaar waren:S
    Dus ik heb ze gezet en ben er echt trots op(A)
    Maar ik heb geen tipjes erop laten plaatsen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    Ik heb al bijna een maand gelnagels
    Maar ik heb ze laten plaatsen omdat mijn echte nagels steeds afbraken omdat ze plooibaar waren:S
    Dus ik heb ze gezet en ben er echt trots op(A)
    Maar ik heb geen tipjes erop laten plaatsen


    Ik wel, omdat mijn echte nagels niet gelijk waren. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Suusijsje schreef:
    Dat zijn nou echt dingen, die ik bij andere meestal wel mooi vindt, maar wat ik zelf nooit zou doen. :'D