• Hallo!
    Kdoe mee aan een wedstrijd van Bobbejaanland: de opdracht is zoveel mogelijk stemmen behalen. Tduurt echt maar 5 seconden en ge zou er mij een groot plezier mee doen!



    Bedankt!!

    Wa vinden jullie het leukste park / attractie?
    en waar zou ge graag eens naartoe willen? =)

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 11:31 ]


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Gedaan.
    Walibiiiii / Goliath. (nerd)

    Binnekort ga ik naar Europa Park, dus ik denk dat dat nog wel duizend keer leuker is. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als ge naar Europa park gaat is er iets wat gelijkt op de Goliath en nog wel spectaculairder is (hoera)



    Zijn er nog die ergens naar toe gaan of willen? (:


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Pieperd schreef:
    Als ge naar Europa park gaat is er iets wat gelijkt op de Goliath en nog wel spectaculairder is (hoera)



    Zijn er nog die ergens naar toe gaan of willen? (:


    Haha, klopt, de Silver Star. ;p Daar ga ik zoiezo al in. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Naar welk pretpark willen jullie of gaan jullie nog deze vakantie?

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 19:27 ]


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Veeyah schreef:
    (...)

    Haha, klopt, de Silver Star. ;p Daar ga ik zoiezo al in. (krul)

    Thaha (: Ge hebt het ook al verkend op youtube enzo ;p Ik ga er deze zomer voor het eerst naar! Ze zeggen toch da het het beste park in Europa is ;)


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    @Iloveminke: Het is de eerste keer da ik aan zoiets meedoe omdat ik zo'n wedstrijden nogal onfair vind en kdoe dit uit protest tegen degene me keiveel stemmen nu omda hij echt overal reclame maakt en zelfs smeekt op facebook enzo. Dus kzou hem graag eens goe liggen hebben en voor één keertje meedoen ;') Dus tzou heel tof zijn als ge stemde (Y)


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Pieperd schreef:
    @Iloveminke: Het is de eerste keer da ik aan zoiets meedoe omdat ik zo'n wedstrijden nogal onfair vind en kdoe dit uit protest tegen degene me keiveel stemmen nu omda hij echt overal reclame maakt en zelfs smeekt op facebook enzo. Dus kzou hem graag eens goe liggen hebben en voor één keertje meedoen ;') Dus tzou heel tof zijn als ge stemde (Y)

    je hebt me overtuigd (A)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    iloveminke schreef:
    (...)
    je hebt me overtuigd (A)

    Super! ;) Khoop dat er nog mensen zijn die zich hierin herkennen!

    Zijn er al mensen die in België naar pretparken gekomen zijn (Mijn land) of in andere landen? Wat vond je ervan?

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 11:29 ]


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')