• tot 21 december 2012. Ik ben nieuwsgierig naar wat er gebeurt, maar mijn verstand zegt dat het onzin is. Ik heb gwn zin om tegen iedereen die erin gelooft "Ik zei het toch" te gaan zeggen. Anyway, wie gelooft erin? ;p


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik geloof niet dat we van te voren kunnen weten wanneer de aarde op houd te bestaan

    We zien wel als het zover is! 8D
    En als het zo is, zal je er toch niet veel van merken want we gaan dan toch allemaal dood. (krul)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Voor de eerste keer dat ik het heb gehoord was toen ik in de eerste zat en dat is bijna al 4 jaar geleden. Ik had het van mijn lerares gehoord dat het op 24 december zou gebeuren. Maar ik had ergens gelezen dat het had te maken met Baktuns en de Maya's. Er begint dan een nieuwe periode, iets van 13 Baktuns dna. Volgens mij. En niet dat de wereld vergaat. Wetenschappers geloven erin dat de wereld vergaat.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    ik >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik weet niet of ik er in geloof,
    myn vader zegt ook dat ze vele jaren geleden zulke dingen zeiden, maar nog steeds bestaat de werel.
    Ik heb 2012 gezien, en ik zou willen wensen dat ik die film niet gezien had. Ik ben wat bang voor zulke films waarin er iets met de wereld gebeurd.
    Laten we maar hopen dat er niks gebeurd. $
    x

    Laeh schreef:
    Nee, ik geloof er niet in.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    20 december 2012 ga ik dan een groot afscheids feest geven,al mijn geld opdoen (ah ja ik heb het niet meer nodig want de dag daarna leeft ik toch niet meer) ik ga ook eens een keertje is grof doen tegen de politie,wat maakt het uit dat ik in de gevangenis ga?De dag daarna bestaat die toch niet mee en ik prop me ook vol met ongezond eten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Waha, ik heb ook wel zin in die dag. Kijken wat voor chaos het op aarde gaat worden ^^
    Maar zelf geloof ik er niet in.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zie wel wat er gebeurt of wanneer het gaat gebeuren. Want er zijn zoveel dingen voorspeld die niet eens zijn uitgekomen. :O

    nerveus schreef:
    Eerst niet, maar ik begin er steeds meer in te geloven... Door al die ongelukken. Aardbevingen in Japan Nieuw-Zeeland en Indonesie. Het gaat niet zo goed met de wereld...
    Japan is een gebied waar veel aardbevingen komen en daarbij zo'n honderd jaar geleden is er ook zo een ramp geweest maar toen dachten ze nog niet aan 2012 ;')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik wil er niet in geloven.