• tot 21 december 2012. Ik ben nieuwsgierig naar wat er gebeurt, maar mijn verstand zegt dat het onzin is. Ik heb gwn zin om tegen iedereen die erin gelooft "Ik zei het toch" te gaan zeggen. Anyway, wie gelooft erin? ;p


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Nee, dat heb ik ook.
    Ik vind het ergens echt onzin, maar aan de andere kant, het valt toch wel op dat tegenwoordig alles heel hard mis lijkt te lopen ;o

    Dat is al jarenlang zo. Maar gewoon omdat 2012 dichterbij komt wrijven ze er alles extra hard in en laten ze meer zien. Media overdrijft altijd, ze hebben gewoon geen ander nieuws te vertellen.
    Er zijn altijd al zoveel rampen geweest.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik geloof er niet in, maar toch ga ik bang zijn op die dag lol :Y)


    As travars

    Concrete schreef:
    Ik niet, ik ga dan ook steen vast in 2013 op Fb zetten :
    Nog iemand in leven


    waarom pas in 2013? ik zowiezo 22 december 2012 xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Weetje, het zou al lang 2012 geweest moeten zijn :P


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik geloof er niet in.


    Even a white rose has a black shadow.

    Discover schreef:
    Ik geloof er niet in.

    Carcass schreef:
    Ik, maar dat zijn persoonlijke redenen.


    Never forget the things that make you smile

    De wereld is al miljoenen jaren aan het vergaan. Natuurrampen zijn heus niet iets van de laatste tien jaar.
    Ik geloof er niet in.
    Het zou zo lullig zijn. 13 jaar naar school om na een paar maanden te sterven (x


    Felix

    het zou me niet verbazen als het zou gebeuren :O
    maar ik weet het niet zeker. we merken het wel.


    Believe in yourself, change the world.

    Springfield schreef:
    (...)
    Dat is al jarenlang zo. Maar gewoon omdat 2012 dichterbij komt wrijven ze er alles extra hard in en laten ze meer zien. Media overdrijft altijd, ze hebben gewoon geen ander nieuws te vertellen.
    Er zijn altijd al zoveel rampen geweest.

    Tjah, daar heb je inderdaad wel gelijk ;'D


    effort never betrays you

    Franco schreef:
    Ik geloof er niet in, maar toch ga ik bang zijn op die dag lol :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    mensen moeten het een keer goed gaan lezen, het betekend een nieuw tijdperk... de wereld gaat niet ten onder dat is ervan gemaakt... en de ondergang van de wereld is al zo vaak voorspeld maar we leven nu nog...


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    nerveus schreef:
    Eerst niet, maar ik begin er steeds meer in te geloven... Door al die ongelukken. Aardbevingen in Japan Nieuw-Zeeland en Indonesie. Het gaat niet zo goed met de wereld...


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    nerveus schreef:
    Eerst niet, maar ik begin er steeds meer in te geloven... Door al die ongelukken. Aardbevingen in Japan Nieuw-Zeeland en Indonesie. Het gaat niet zo goed met de wereld...
    Vroeger gebeurde er ook ernstige dingen, maar die werden niet bekend gemaakt vanwege slechte media. Denk jij dat de jaren '30 en '40 net zo gezellig waren?

    Ik geloof er niet in, want niemand kan de tijd van de zon voorspellen. Als de zon ermee kapt, kapt de aarde er ook mee.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Een paar vrienden telden pas 2 datums van 2 ongelukken bij elkaar op en dan krijg je 211212 ;s.
    Maar ik weet niet of ik erin geloof, t'zou best kunnen maar de aarde zou al meerdere keren vergaan zijn bv in het jaar 2000


    Trust me. I'm the doctor