• Een meisje uit mijn klas die bij zo'n feest was, vorige week, waar ik ook was zei dat ze op die avond 20 bier op had.
    Dat kan dus echt niet!
    Ze is dus pas 15 en volgens mij vindt ze het helemaal cool.
    Ik zei dat zo tegen papa en hij zei dat zij dan echt wel out is.
    Ze liep nog helemaal recht en ze was echt niet dronken.
    Dus ze moet niet gaan doen alsof ze ozo dronken was, want ze had volgens mij maar 8 bier op ofzo.

    Ik kan dat zo niet uitstaan. Allemaal gangster gaan lopen doen met je bier, terwijl dat gewoon niet kan. (nerd)
    Wie heeft er nog meer falende mensen in de klas? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ha! Ik heb echt drie falende jongens in mijn klas, die alleen maar opscheppen hoeveel meisjes ze al in bed hebben gehad. Nou, ik heb al heel vaak gezien of gehoord van mensen dat ze nog geen aap aan de haak kunnen krijgen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maar 8 bier, zeg je?
    Dat vind ik nog veel, eigenlijk.

    Maar wel dom, dat soort dingen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Leugenaar echt geen twintig hoor ,wilt aandacht :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    impossible >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Aleamaalbij mij!Dan doen ze alsof ze roken en elke dag een fles wiskey drinken maar als ik eerlijk toegeef dat is af en toe een coctail drin(die mijn ouders hebben gemaakt) heb ik een zogezegt drugsprobleem...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Genius schreef:
    Alleen maar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een vriendin van mij had ook op 1 avond 15 glazen wijn en 1 hele fles passoa ofzo gedronken. Zou het niet geloven als het iemand anders was geweest, maar ik weet wel dat ze zoiets niet verzint. Echt ziek ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.