• Dramoine
    Draco krijgt thuis geen liefde meer, hij word gedwongen om zich aan te sluiten bij de deatheaters en voldemort. Terwijl dat niet is wat hij wil, het is iets wat hij totaal niet wilt, maar hij wilt wel het respect van zijn vader. Als zijn vrienden dit horen, zou hij gebombardeerd worden tot populairste jongen van Zwadderich, als hij dit al niet was.

    Maar het grootste probleem had zich nog niet voor gedaan, een mudblood.


    [ik weet het, het klinkt erg "this is done a thousand time before"
    maar ik beloof je, het word (hopelijk) een orginele story!!]


    Dus rollen die ik wil :
    Geheime aanbidder voor Hermoine
    Een puurbloed,zwadderich meisje

    voor de rest worden normale characters behouden!

    Invullen
    Rol:
    Volledige naam:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    vriendenkring: (mogelijk)
    Crush: (mogelijk)
    Patronus:
    Huisdier:
    Uiterlijk:
    Karakter (uitgebreid):


    DANKJE <3

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 21:38 ]


    Love is louder.

    :9~.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    :9~.

    hmmmm..
    ik wil misschien niet alle rollen maar er zijn er wel enkele die misschien wel interresant kunnen zijn als ze ingevuld worden.. :/

    maar echt al bedankt dat je hem wilt lezen, misschien is het eerste deel er straks al ;)


    Love is louder.

    Hé, ik ga ze allebei proberen in te vullen. (: Het komt zo. (:
    Rol:Geheime aanbidden Hermione
    Volledige naam: Jonas Chris Spark
    Afdeling:Huffelpuf
    Bloedstatus: Halfbloed
    vriendenkring: Simon Filister en zijn groepje
    Crush: Hermione
    Patronus: Egel
    Huisdier: Geen
    Uiterlijk: Jonas
    Karakter (uitgebreid): Jonas is een stille, verlegen jongen. Hij heeft al heel lang bewondering voor Hermione. Hij ziet haar als het slimste, knapste meisje dat hij ooit ontmoet heeft. Sinds kort is hij echt verliefd op haar, maar hij is er van overtuigd dat ze hem nooit zal zien staan. Zo denkt hij bijvoorbeeld dat ze een jongen verwacht die even slim is al zijzelf, terwijl hij eerder gemiddeld scoort. Ook zou hij knapper moeten zijn, terwijl Jonas eerder een gewone jongen is die nooit veel aandacht van meisjes heeft gekregen, maar dat komt ook doordat hij zo verlegen is.

    Rol: Puurbloed
    Volledige naam: Christina Sofia Somers (bijnaam: Chris)
    Afdeling: Zwaderich
    Bloedstatus: Volbloed
    vriendenkring: Gaat vooral om met Zwaderich meisjes van een jaar ouder dan Draco.
    Crush: Heeft ze (nog) niet/ Mag je zelf kiezen. Wat het best in het verhaal past. (:
    Patronus: Dolfijn
    Huisdier: Haat kat: Flows
    Uiterlijk: Chris
    Karakter (uitgebreid): Chris is niet echt een bitch, maar ze voelt zich wel beter dan mensen van andere afdelingen. Maar in vergelijking met sommige anderen is ze nog redelijk aardig tegen hen. Tegen mensen van Zwaderich is ze zelf heel lief, wat haar soms vreemde blikken en gefronste wenkbrauwen op levert. Natuurlijk kan ze als het er op aankomt ook sluw zijn, maar eigenlijk is ze anders een vriendelijk meisje.

    De beschrijving van Chris is nogal slecht... Ik hoop dat je er iets meet kan. Waarschuw je? (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 21:28 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Hé, ik ga ze allebei proberen in te vullen. (: Het komt zo. (:
    Rol:Geheime aanbidden Hermione
    Volledige naam: Jonas Chris Spark
    Afdeling:Huffelpuf
    Bloedstatus: Halfbloed
    vriendenkring: Simon Filister en zijn groepje
    Crush: Hermione
    Patronus: Egel
    Huisdier: Geen
    Uiterlijk: Jonas
    Karakter (uitgebreid): Jonas is een stille, verlegen jongen. Hij heeft al heel lang bewondering voor Hermione. Hij ziet haar als het slimste, knapste meisje dat hij ooit ontmoet heeft. Sinds kort is hij echt verliefd op haar, maar hij is er van overtuigd dat ze hem nooit zal zien staan. Zo denkt hij bijvoorbeeld dat ze een jongen verwacht die even slim is al zijzelf, terwijl hij eerder gemiddeld scoort. Ook zou hij knapper moeten zijn, terwijl Jonas eerder een gewone jongen is die nooit veel aandacht van meisjes heeft gekregen, maar dat komt ook doordat hij zo verlegen is.

    Rol: Puurbloed
    Volledige naam: Christina Sofia Somers (bijnaam: Chris)
    Afdeling: Zwaderich
    Bloedstatus: Volbloed
    vriendenkring: Gaat vooral om met Zwaderich meisjes van een jaar ouder dan Draco.
    Crush: Heeft ze (nog) niet/ Mag je zelf kiezen. Wat het best in het verhaal past. (:
    Patronus: Dolfijn
    Huisdier: Haat kat: Flows
    Uiterlijk: Chris
    Karakter (uitgebreid): Chris is niet echt een bitch, maar ze voelt zich wel beter dan mensen van andere afdelingen. Maar in vergelijking met sommige anderen is ze nog redelijk aardig tegen hen. Tegen mensen van Zwaderich is ze zelf heel lief, wat haar soms vreemde blikken en gefronste wenkbrauwen op levert. Natuurlijk kan ze als het er op aankomt ook sluw zijn, maar eigenlijk is ze anders een vriendelijk meisje.

    De beschrijving van Chris is nogal slecht... Ik hoop dat je er iets meet kan. Waarschuw je? (:


    Beschrijvingen zijn goed. en ja ik waarschuw je!
    enkel: is het plaatje van chris Miley Cyrus, of lijkt ze gewoon heel erg?
    (niet dat dat erg is, als je ze zou beschrijven in een verhaal zou toch niemand echt uitkomen bij MC)
    maar ik laat je iets weten ;)


    Love is louder.

    Rol: Een puurbloed,zwadderich meisje
    Volledige naam: Baylee Memphis
    Afdeling: Zwadderich
    Bloedstatus: Puurbloed
    vriendenkring: Bijna iedereen van Zwadderich
    Crush: (mogelijk) Beste vriend Draco
    Patronus: Een draak
    Huisdier: Een uil genaamd Ice
    Uiterlijk: Baylee heeft een erg bleke huid, blonde haren en blauwe ogen. Haar uitdrukking op haar gezicht is bijna altijd ijskoud, alsof niets haar kan schelen. Sommige mensen denken dat ze familie is van Draco omdat haar blauwe ogen net zo stormachtig zijn als die van Draco als ze kwaad is. Bailee is 1m69 en erg slank gebouwd. Ze heeft van nature zalmroze lippen en lichtroze wangen. Veel mensen zouden haar beschrijven als een porseleinen popje.
    Karakter (uitgebreid): Baylee is een rustig iemand. Ze geniet stiekem wel van alle aandacht dat ze krijgt van haar afdelingsgenoten. Baylee is trots op het feit dat ze puurbloed is en steekt dat niet onder stoelen of banken. Ookal lijkt ze een erg verlegen persoon, dat is Baylee totaal niet! Ze zwijgt voor niets of niemand als men iets verkeerd zegt of doet tegen haar. Het liefst van al, irriteert ze Harry Potter omdat ze die knul niet kan zien of ruiken.


    Laat je weten of ik de rol heb of niet :)

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 21:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    Rol: Een puurbloed,zwadderich meisje
    Volledige naam: Baylee Memphis
    Afdeling: Zwadderich
    Bloedstatus: Puurbloed
    vriendenkring: Bijna iedereen van Zwadderich
    Crush: (mogelijk) Beste vriend Draco
    Patronus: Een draak
    Huisdier: Een uil genaamd Ice
    Uiterlijk: Baylee heeft een erg bleke huid, blonde haren en blauwe ogen. Haar uitdrukking op haar gezicht is bijna altijd ijskoud, alsof niets haar kan schelen. Sommige mensen denken dat ze familie is van Draco omdat haar blauwe ogen net zo stormachtig zijn als die van Draco als ze kwaad is. Bailee is 1m69 en erg slank gebouwd. Ze heeft van nature zalmroze lippen en lichtroze wangen. Veel mensen zouden haar beschrijven als een porseleinen popje.
    Karakter (uitgebreid): Baylee is een rustig iemand. Ze geniet stiekem wel van alle aandacht dat ze krijgt van haar afdelingsgenoten. Baylee is trots op het feit dat ze puurbloed is en steekt dat niet onder stoelen of banken. Ookal lijkt ze een erg verlegen persoon, dat is Baylee totaal niet! Ze zwijgt voor niets of niemand als men iets verkeerd zegt of doet tegen haar. Het liefst van al, irriteert ze Harry Potter omdat ze die knul niet kan zien of ruiken.


    Laat je weten of ik de rol heb of niet :)


    Eigenlijk had iemand die rol al en zijn er geen rollen over.
    Het spijt me, maar als je wilt kan ik je wel waarschuwen voor de start van het verhaal?


    Love is louder.

    Wands or wounds?

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 10:35 ]


    Love is louder.