• Kijk ik wil niet hard overkomen of whatever, maar laten we even kijken...Ik kijk in de top 5.. Ik zie mijn story staan, en meerdere hele goede stories. En dan klik ik bijv op een willekeurige story die in de top staat en dan zie ik dit staan..
    'Laten we die seks stories uit de top kudoen, en dan krijgen jullie een lang hoofdstuk' of whatever. En dan zie ik mijn story, en die van twee anderen ook 16+ ..wij vragen erom, wij dreigen niet, en wtf is het probleem met 16+ stories, als mensen onze stories goed vinden kudoen ze en geven ze reacties. Ik snap dat nutteloze dreigen niet, en vooral niet 'we halen die 16+ stories uit de top' ..Like dude.. come on, be happy for others. Ik wou even mijn mening kwijt, danku.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Genius schreef:
    (...)
    Jij bent dat zeker van die 16+ verhaal ofniet :'D Ik weet niet meer welke dat was.

    Ja maar ik zei het als een feit niet als dreiging. Er stond alleen maar Justin Bieber zit me op de hielen, tja dat kan je heel verschillend opvallen.

    Er stond niet, ik schiet jullie allemaal dood als ik die kudo niet krijg. (duivel)

    Toch?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oke, dit word weer een haat-aan-16+-stories-topic, haha. En ik heb er geen problemen mee, met die stories in de TS-vandaag, ik lees ze zelf ook, lol. Maar dat van die willekeurige story vind ik wel kinderachtig.

    iloveminke schreef:
    (...)
    Tja, ik ben het eigenlijk met je eens, op dat laatste zinnetje na. Als ze je irriteren, lees ze dan niet.


    Ja, dat laatste zinnetje is vooral omdat ik ziedend wordt hiervan.
    Vertel mij dan nu eens voor eens en voor altijd wat er mis is met mijn verhalen? Of die van de anderen?
    En kom met een écht goede reden voor de verandering!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind die top 5 sowieso al niet echt geweldig. Er zijn story's die echt zo goed zijn, maar ze halen nooit de top 5. Maar eerlijk gezegd erger ik me ook wel aan die 16+ story's, zeker als de hele top 5 er mee vol staat ..


    Save me from myself.

    Genius schreef:
    Nou ik las bij een 16+ verhaal dat diegene kudo's wou omdat JB haar op de hielen zat en bij een JB verhaal dat ze wou dat die 16+ verhalen uit de top gingen. Dus ze doen het allemaal :'D Maar ik vind het dikke onzin dat ze dat doen want wees blij dat je er in staat :') En als je er niet in staat dan zegt dat toch ook genoeg ofniet.

    Precies:Y)

    Ik snap niks meer van Q, to be honest.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hush schreef:
    (...)
    Ja maar ik zei het als een feit niet als dreiging. Er stond alleen maar Justin Bieber zit me op de hielen, tja dat kan je heel verschillend opvallen.

    Er stond niet, ik schiet jullie allemaal dood als ik die kudo niet krijg. (duivel)

    Toch?

    Nee maar ik zei dat alleen maar om duidelijk te maken dat de mensen van 16+ verhalen ook zoiets zeggen.


    -

    Eigenlijk moet gewoon heel die top 5 weg, als je het mij vraagt. Ik vind het harstikke leuk dat het verzonnen is, maar het is niet leuk meer zo, vind ik. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ja, dat laatste zinnetje is vooral omdat ik ziedend wordt hiervan.
    Vertel mij dan nu eens voor eens en voor altijd wat er mis is met mijn verhalen? Of die van de anderen?
    En kom met een écht goede reden voor de verandering!

    Er is helemaal niks mis mee. (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Sadistic schreef:
    (...)

    Degene hier die voornamelijk 16+ schrijven zijn ik, Hush, Houston en DirtyGame(als ze actief is op dat moment)

    Weet ik, maar ik wist gewoon niet meer welk verhaal dat was.


    -

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ja, dat laatste zinnetje is vooral omdat ik ziedend wordt hiervan.
    Vertel mij dan nu eens voor eens en voor altijd wat er mis is met mijn verhalen? Of die van de anderen?
    En kom met een écht goede reden voor de verandering!


    Er is helemaal niks mis mee, alleen ik ben nog geen 16 lol

    Bleh, ik haat mensen die om kudo's en reacties vragen, en ook haat ik 16+ stories.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ja, dat laatste zinnetje is vooral omdat ik ziedend wordt hiervan.
    Vertel mij dan nu eens voor eens en voor altijd wat er mis is met mijn verhalen? Of die van de anderen?
    En kom met een écht goede reden voor de verandering!


    Ik irriteer me eraan omdat als ik iedere keer naar de top kijk ik altijd (zo goed als) de zelfde 16+ verhalen zie, en heb al paar keer meegemaakt dat het alle 5 16+ verhalen waren.
    En ik hou niet van 16+ verhalen lezen.
    Als ik een verhaal wil lezen die ik nog niet lees,heb gelezen kijk ik als eerste in de top, en iedere keer zie ik dan 16+ en dan begin ik me daar aan te irriteren.

    De verhalen kunnen gerust goed zijn, alleen ik hou niet van zo'n verhalen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Damn mensen die gaan vragen om kudo's met meer dan 100 abo's vind ik maf. Ben je dan nog niet tevreden? Ik zou er zo veel voor doen om zo veel abo's te hebben! (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    jawoeijfawoiehfawoifjawe

    Zolang je story nog in de top 5 staat moet je niet zeuren en ook geen reacties uitlokken want dan gaan mensen zeuren :'D