• zitten bij mij op school. Nou ja, op de scholengemeenschap. Zij zitten namelijk op een andere locatie.
    Ik zit op VWO, en zij op VMBO. Maar dat terzijde.
    Het verhaal:

    Maastrichtse meisjes zoek in Parijs

    Twee leerlingen van een school in Maastricht worden sinds vrijdagmiddag vermist in Frankrijk. De school heeft bij de politie in Parijs aangifte gedaan en er is een grote zoekactie aan de gang.

    Veel vierdejaars vmbo-leerlingen van het Sint-Maartenscollege in Maastricht bezochten donderdag en vrijdag Parijs en Disneyland Parijs. Vrijdagmiddag meldden twee meisjes zich niet op een afgesproken verzamelplaats.

    Opsporingsbericht
    De politie in Parijs verspreidde een opsporingsbericht, maar zondagavond was er nog niets van de twee leerlingen van de Maastrichtse school vernomen.

    "We hopen snel een bericht van hen te ontvangen", zegt directeur Moes op de website van het college. "We leven erg mee met de families en delen hun bezorgdheid en verdriet."
    Bron


    Toen ze weer terecht waren, bleek dat ze expres weg zijn gelopen. Later hoorde ik ook dat de familie van de vermiste meisjes de school wilde aanklagen. Ik vind het echt onzin. Ik bedoel, je gaat allereerst niet expres weglopen. Bovendien had de school er alles aan gedaan wat ze konden doen. Uiteindelijk heeft de politie het overgenomen.
    De school heeft ze trouwens (terecht) van school gestuurd.

    What do you think?

    Nogmaals: Ik ken ze niet. Ze zaten op een andere richting, op een andere locatie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eigen schild vind ik, dat ze van school zijn weggestuurd.

    Als ik verdwaald zou zijn in Parijs zou ik eerst lachen gewoon om het feit dat ik verdwaald ben. En daarna in paniek raken.
    Ik denk dat die meisjes het niet expres hebben gedaan hoor het idee is misschien wel spannend maar zo dom zijn ze niet. *hoop ik*.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Waarom lopen die meisjes nu weg omdat ze langer in Parijs wouden blijven dan kunnen ze toch gewoon nog is met hun familie gaan.
    Het is Terecht dat ze van school worden gesmeten hoor.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik was 2 jaar geleden ook met school in Parijs. En in de groep zaten dus ook twee moslimmeisjes. (Nee, ik heb niks tegen moslims) En die kwamen dus ook aaaaaltijd te laat, soms wel een uur. En zij wilden dus ook weggaan, want ze hadden familie in Parijs waar ze heen wilden, maar onze lerares was natuurlijk verplicht om alle leerlingen mee terug te nemen. We hadden dus ook de talies naar huis echt op het nippertje gehaald, want we waren een uur te laat door die meisjes.--'

    Maar ik vond het wel erg toevallig.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Domme meiden.
    Maar waar hebben ze overnacht? Ik bedoel als ze express weglopen moeten ze toch wel iets hebben gehuurd ofzo waar ze konden slapen?


    Forever.

    Ben vorige week zelf naar Parijs geweest en als je een beetje luisterd naar wat de leekrachten te zeggen hebben is het best wel moeilijk om te verdwalen en als je verdwaalt kun je nog altijd iemand bellen.
    Die meisjes zijn volgens mij gewoon exspres verdwaalt.


    Life is full of choices and trying

    Genius schreef:
    Tsja vmbo he, dan krijg je dat (krul)
    -grapje mensen, ik heb zelf ook vmbo gedaan.


    Niet alleen vmbo mensen doen dat havo mensen net zo goed.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Acceptance schreef:
    Rare wijven, meer heb ik er niet over te zeggen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    GD schreef:
    Jullie vinden ze misschien dom, maar kennen jullie hun thuissituatie? Nee.
    Misschien hadden ze het wel slecht thuis en wilden ze even bijkomen.


    Bijkomen door even weg te lopen? Lijkt me nogal onlogisch als je weet dat je grote kans toch terug naar huis moet. Het blijft een raar verhaal.

    ik vind het twee domme tr**ten :$ :$:$


    Don't serch to love, love will find you.

    musiclove8 schreef:
    Als ik verdwaald zou zijn in Parijs zou ik eerst lachen gewoon om het feit dat ik verdwaald ben. En daarna in paniek raken.
    Ik denk dat die meisjes het niet expres hebben gedaan hoor het idee is misschien wel spannend maar zo dom zijn ze niet. *hoop ik*.

    Nou, ik denk dat ze het wel expres hebben gedaan. Ik ga volgende week met mijn school naar Parijs en alle mobiele nummers worden doorgegeven. Als je verdwaalt bent, dan kan je je begeleider even bellen. En ik denk niet dat het op andere scholen anders is. Want hoe moet dat als je iets voor jezelf mag doen? Je moet bereikbaar blijven.

    Het is gewoon een raar verhaal. Ze wilden nog even in Parijs blijven, maar dan moet je wel zorgen dat je genoeg geld hebt:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik kreeg dat 2 dagen voordat ik zelf met mijn school naar parijs ging te horen. Nou ja, dat ze vermist waren kreeg ik toen te horen. Serieus, dan wordt je ergens ook wel bang omdat je óók met school naar parijs gaat. Maar toen het bleek dat ze zelf wegliepen was ik niet meer 'bang'.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Horan schreef:
    Die sporen gewoon niet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ts, wat een onzin. Willen ze de school aanklagen terwijl hun zelf expres wegliepen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.