• zitten bij mij op school. Nou ja, op de scholengemeenschap. Zij zitten namelijk op een andere locatie.
    Ik zit op VWO, en zij op VMBO. Maar dat terzijde.
    Het verhaal:

Maastrichtse meisjes zoek in Parijs

Twee leerlingen van een school in Maastricht worden sinds vrijdagmiddag vermist in Frankrijk. De school heeft bij de politie in Parijs aangifte gedaan en er is een grote zoekactie aan de gang.

Veel vierdejaars vmbo-leerlingen van het Sint-Maartenscollege in Maastricht bezochten donderdag en vrijdag Parijs en Disneyland Parijs. Vrijdagmiddag meldden twee meisjes zich niet op een afgesproken verzamelplaats.

Opsporingsbericht
    De politie in Parijs verspreidde een opsporingsbericht, maar zondagavond was er nog niets van de twee leerlingen van de Maastrichtse school vernomen.

"We hopen snel een bericht van hen te ontvangen", zegt directeur Moes op de website van het college. "We leven erg mee met de families en delen hun bezorgdheid en verdriet."
    Bron

Toen ze weer terecht waren, bleek dat ze expres weg zijn gelopen. Later hoorde ik ook dat de familie van de vermiste meisjes de school wilde aanklagen. Ik vind het echt onzin. Ik bedoel, je gaat allereerst niet expres weglopen. Bovendien had de school er alles aan gedaan wat ze konden doen. Uiteindelijk heeft de politie het overgenomen.
    De school heeft ze trouwens (terecht) van school gestuurd.

What do you think?

Nogmaals: Ik ken ze niet. Ze zaten op een andere richting, op een andere locatie.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

PrincesSnape schreef:
    (...)

Omdat de school niet goed op ze gelet had. Er zouden geen leerlingen mogen verdwalen.

Ja, wat hadden ze anders moeten doen dan? Ze vastbinden? Die twee hadden gewoon niet weg moeten lopen.

Opgeven is geen optie.

slaat nergens op school aanklagen ze doen het zelf die meisjes

''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

ja ik hoorde het een paar vriendinnen van me zitten bij ze op school. en ik vind dat ze dat echt wel verdienen. het slaat gewoon helemaal nergens op. je hebt niet het recht om zomaar weg te lopen. en ze zeiden dat ze verdwaald raakte. maar hoe komen mensen dan op het idee dat ze naar vrienden waren gegaan die ze leerden kennen op de missisipie?
    rare wijven..

xxx.

Believe in yourself, change the world.

Tsja vmbo he, dan krijg je dat (krul)
    -grapje mensen, ik heb zelf ook vmbo gedaan.

[ bericht aangepast op 10 april 2011 - 20:16 ]

-

PrincesSnape schreef:
    (...)

Omdat de school niet goed op ze gelet had. Er zouden geen leerlingen mogen verdwalen.

ze waren expres weggelopen? :')

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

StillBored schreef:
    (...)
    ze waren expres weggelopen? :')

Waarschijnlijk wel ja.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

PrincesSnape schreef:
    (...)

Waarschijnlijk wel ja.

ik vind dat het dan hun eigen schuld is en niet die van de school.
    iedereen kan zo weglopen, daar kan de school niks aan doen x)

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Wat raar zeg.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Ze waren uit zichzelf weggelopen maar klagen de school aan omdat ze door hen zijn verdwaald, yeah, that makes sense (zip)! Wat een idiote meiden ...

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

PUKKELxDING schreef:
    Raar verhaal indeed, en een beetje triest dat ze de school gaan aanklagen ¬¬

Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

Die sporen gewoon niet.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

StillBored schreef:
    ik vind die meisjes domme koeien (:

Hope goes lost but never dies.

Jullie vinden ze misschien dom, maar kennen jullie hun thuissituatie? Nee.
    Misschien hadden ze het wel slecht thuis en wilden ze even bijkomen.

Today will be Girl's Day party with you~

StillBored schreef:
    ik vind die meisjes domme koeien (:

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Triestig dat ze expres gaan weglopen!

[ bericht aangepast op 11 april 2011 - 10:55 ]