• hi c;
    Ik zou graag eens weten wie jullie rolmodel is, naar wie jullie opkijken...
    Ik weet dat er véél Justin Bieber-fans zijn, waaronder ikzelf, maar rolmodel is toch nog iets anders, niet?

    Ik zelf kijk erg op naar Hayley Williams :9~



    Dus, ik zal het nog eens vragen: wie is jullie rolmodel?

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 19:07 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Tom Fletcher en Danny Jones van McFLY ig


    As travars

    Mika.


    Serieus, na alles wat die man in zijn leven meegemaakt heeft blijft hij nuchter en doet hij waar hij goed in is. Hij blijft gewoon zichzelf en geeft er niets om wat anderen van hem denken.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Emma Watson.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ariana Grande <3


    There is nothing more badass than being yourself

    Bill Kaulitz


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Megan fox !

    LunaLucca schreef:
    First of all: my mom. Ze heeft zo'n sterk karakter. Ze heeft een niet al te best verleden gehad, en ze blijft toch doorgaan. Ze zegt dat ze geen hulp van ieder ander nodig heeft, ze doet het allemaal zelf. En ze heeft het echt gemaakt, ze heeft het ver geschopt. Ze laat aan mij zien, dat als het soms niet goed gaat; je toch door moet gaan, en dan komt alles uiteindelijk goed. Daarom is ze mijn numero uno rolmodel. En ookal gaat het soms niet zo goed tussen ons, ik hou van haar.

    De tweede rolmodel, maar wel een echte beroemdheid, is; P!nk aka Alecia Beth Moore. En waarom?
    Omdat ze zulke mooie muziek maakt. Altijd heeft ze van die teksten, waar ik mezelf in kan vinden. Ze heeft ook zo'n mooie stem, ze raakt me altijd; in het diepst van mijn hart. Andere beroemdheden zijn zo anders, maar P!nk is alsnog hetzelfde gebleven. Ze wordt steeds meer haarzelf, en dat vind ik zo mooi. Daarom is ze mijn rolmodel, ze blijkt mooi haarzelf; en het kan haar niks schelen wat ze van haar vinden.



    Dat eerste stukje: same here!

    En van beroemdheden, Taylor Swift, i think

    Mijn moeder sws.


    -

    Mijn mama.

    Oliver Sykes, Emma Watson, Kurt Cobain


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn mama.
    Na alles wat die heeft doorgemaakt... Ik geloof dat er geen sterkere persoon rondloopt op deze wereld.


    Where there is a sea there are pirates...

    Taylor Swift

    Ik kan me in al haar liedjes verplaatsen, Ze is ook best wel een huismus.

    Jordin Sparks

    Zij is gewoon Geweldig.


    Firm believer of all that is magic

    Emma Watson en P!nk(nerd)


    Believe in yourself, change the world.

    DEV
    en Hayley Williams :'D



    Dev <3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Mijn ouders. Niet om cliché te doen of zo, maar ik kijk serieus naar hen op. Ze zijn fantastische ouders en hebben bovendien heel wat bereikt in hun leven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.