• Ja, iedereen van mijn vriendinnen is 16 behalve ik. Kan ik dan uberhaupt ergens heen ofzo? (we dachten aan kamperen in Nederland) Weet iemand dat, want anders baal ik op zich heel erg omdat ik die maand daarna 16 word.. -.-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat kan toch gewoon of niet, of heb ik dat idee alleen maar? :a


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Volgens mij kan dat gewoon, hoor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat kan gewoon, ik zie het probleem niet waarom het niet zou kunnen/mogen..

    Je hebt toch onwijs veel jongeren vakanties?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Acceptance schreef:
    Dat kan gewoon, ik zie het probleem niet waarom het niet zou kunnen/mogen..


    (Be)lieve in (you)rself

    Lijkt me wel toch? Als je in nederland blijft sowieso wel. Als je nou naar het buitenland wilt, volgens mij nemen ze je dan niet mee met een jongeren reis als je 15 bent. Maar dat weet ik niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mag. Soms heb je wel schriftelijke toestemming nodig. Als je naar het buitenland gaat moet je dacht ik toestemming vragen in het gemeentehuis.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    http://www.jongerencamping.net/

    Misschien heb je hier iets aan?


    Love sheds light one the darkest of times

    Binnen Nederland kan het sowieso, heb ik ook gedaan. Wij stonden met zijn 7en zonder ouders op een camping, en toen was iedereen 13/14.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Voor over de grens te gaan heb je normaal gezien ouderlijke toestemming nodig, maar verder voor niets speciaal, dacht ik.


    effort never betrays you

    Op appelhof in terschelling zitten ook heel veel 15 jarigen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik denk het wel maar je mag dan niet de grens over gaan - denk ik -
    En je ouders moeten het ook goed vinden


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ja, dat kan in ieder geval in nederland, buiterland weet ik niet ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zat vorig jaar een weekje op Texel op camping met 2 vriendinnen. Dat mocht gewoon, maar we moesten wel onze identiteit laten zien maar dat moet altijd. We kregen juist korting! xD In het buitenland kan het ook zolang je toestemming hebt van je ouders en je ID meeneemt:)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Gagalicious schreef:
    Dat kan toch gewoon of niet, of heb ik dat idee alleen maar? :a


    None but ourselves can free our minds.