• Ik verveelde me en laatst had ik iets gelezen over hooggevoeligheid. Er stond ook bij: Wil je weten dat je hooggevoelig ben ga dan naar deze site.
    Nou ja ik verveelde me dus ik ging die test maken. Daar kwam uit dat ik hooggevoelig was. Ik dacht zo: Tuurlijk, echt niet dus.
    Maar het zette me wel aan het twijfelen en dus ik ging nog een test maken. Daar kwam weer uit dat ik hooggevoelig was. Nu heb ik zo iets van 8 tests gemaakt en steeds komt er uit dat ik hooggevoelig ben.
    Dus mijn vraag: Zijn die dingen wel te vertrouwen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, dat denk ik echt niet.
    Dat zijn allemaal vragen waarbij het antwoord nogal voor de hand ligt. Bij een échte test gaan zowel vragen als antwoorden veel dieper.
    Anders zou 2/3 van alleen al Quizlet hooggevoelig zijn.


    everything, in time

    Nah, niet echt. Ze testen je maar op een bepaald aantal dingen en het kan net zo zijn dat je voor die dingen gevoelig bent. En áls je hooggevoelig bent; vind je dat erg?


    It's time to be happy again.

    Nee!
    Wil je het zeker weten naar de dokter gaan die je kan doorverwijzen naar een psycholoog daarvoor, dan pas weet je het zeker!


    dream, dare, fly!

    Prosecco schreef:
    Nah, niet echt. Ze testen je maar op een bepaald aantal dingen en het kan net zo zijn dat je voor die dingen gevoelig bent. En áls je hooggevoelig bent; vind je dat erg?

    Ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    kan je de link neerzetten?
    ik denk dat het onzin is waarscheinlijk willen ze dan gewoon dat je iets van ze koopt zodat je er vanaf komt ofzo.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Suusijsje schreef:
    Nee, dat denk ik echt niet.
    Dat zijn allemaal vragen waarbij het antwoord nogal voor de hand ligt. Bij een échte test gaan zowel vragen als antwoorden veel dieper.
    Anders zou 2/3 van alleen al Quizlet hooggevoelig zijn.


    It's going to be difficult, but not impossible.