TOM BF!!!
Name; Ninaa
Age; Bijnaa 17
Character; lief, behulpzaam, koppig, nieuwsgierig
Hobby's; dansen, graffiti spuiten, keyboard, zingen,
Like; uitgaan, Toommm, aardbeien, ijs!, fotoshoots met vriendinnenn
Dislike; huppelkutjes, SPINNEN! (OMFG! ze doen niks, maar zijn zooooo eng:'( )
Foto; http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=73218
Wy do you want in Our quiz; Omdat hij me cooool lijkt! en bf van tom vind ik eigelijk chiller als tom zn vriendinneke(A)
Text; Haaaii
Yaa, it's me mothaafckerss! Ninaa, the one and only. Ik doe aan dansen (breakdance, streetdance.. Maar, kan eigelijk heel veel soort dans, vind het alleen niet zo leuk en oefen het ook nooit..), ook doe ik aan graffiti spuiten, omdat me dat echt n kick geeft! ik probeer tom ook altijd over te halen als ik ga, maar.. nog niet gelukt.. Maf, want verder doen we de mafste dingen samen! Ik vind het chil om hem te plagen, en, hij pest me even hard terug! Maar ach, we hebben er lol om! Ik doe vaak fotoshoots met vriendinnen in de danszaal van mijn ouderss (ze geven les in verschillende dansen) ik ben hier nu al 16 jaar, bijna 17 t bevalt me goed hier,, mn leven is super op t moment! Tom is mn bf, ik kan echt niet zonder hem! Hij is gewoon heel lief en grappig enzo, en ik kan goed met hem praten(A) T is wel n vereiste niet jaloers te zijn op tom zn vriendinnetjes, maar dat ben ik ook meestal niet(A) Als Tom moet zeggen hoe ik ben, zou hij dit zeggen:
Ze is heel lief, nieuwsgierig, en beetje koppig, behulpzaam, betrouwbaar en je kan haar alles vertellen, ze vind niks raar.. ze is zelf zo maf als n maffe, dus.. En ze is grappig Maar als je het ooit verpest, heb je het ook écht verpest. t komt alleen goed als ze gewoon niet zonder je kan, of je doet iets heel goeds voor dr.. als ze je niet mag laat ze ook wel merken dat ze je niet mag..
xxx
(btw, jullie mogen me karakter ook aanpassen als t beter in quiz past(A))