• Hei.
    Drop hier je mooiste leukste grappigste of weet ik veel wat zinnen (:

    x<3.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zelf vindik : nobody can tell me, i can't


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ken er veels te veel, hier zijn er een paar.

    De formule voor het volmaakte geluk: heel druk bezig zijn met totaal onbelangrijke dingen. Geloof hen die de waarheid zoeken, twijfel aan hen die haar gevonden hebben.Je kunt het leven niet afhandelen door het als een boodschappenlijstje punt voor punt af te werken. Als je de wereld draaglijk maakt voor jezelf, maak je haar ook draaglijk voor anderen.

    Een van de gevaarlijkste fouten die een mens kan maken, is vergeten wat hij wilde bereiken. Als iedereen ongelijk heeft, heeft iedereen gelijk.

    Het omgekeerde van nemen is nemen. Vertrouwen verandert mensen, ze worden dan wat jij van hen verwacht.Als je naam wilt maken, doe dan één ding uitstekend. De natuur heeft ons twee oren gegeven en slechts één tong, omdat we meer moeten luisteren dan praten. Haast je als je de tijd heb, dan heb je de tijd als je haast hebt. Een goed oordeel komt voort uit ervaring en ervaring komt voort uit een slecht oordeel.Het probleem bij het gebruiken van ervaringen als levensgids is, dat het eindexamen eerst komt en dan pas de lessen. Als de veronderstellingen fout zijn, is er weinig kans dat de conclusie iets waard zijn. Niets is interessant als je niet geïnteresseerd bent. Het is gevaarlijk gelijk te hebben om de verkeerde redenen, maar fataal om ongelijk te hebben om de juiste. Er zijn meer onderwerpen om over te zwijgen dan over te praten.De mens verliest een illusie om een zekerheid te verwerven.

    Niemand heeft ooit piano leren spelen door er een boek over te lezen. De man die geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets.We hebben de rechten van de mens. Wat we ook nog hebben zijn de verantwoordelijkheden van de mens.

    Naarmate je meer weet, besef je dat je nooit antwoorden krijgt, alleen nieuwe vragen. Overdrijving is de leugen van eerlijke mensen. Je kunt nooit slijk naar iemand gooien, zonder zelf vieze handen te krijgen.De meeste mensen waarderen wat ze niet begrijpen. Elke dwaling vormt een mijlpaal op weg naar de waarheid. Het is verstandig mensen te overtuigen dat ze dingen moeten doen, en hen doen geloven dat het hun idee was.

    Wanneer iemand zegt dat hij het niet weet, bestaat de kans dat hij erg verstandig is.Je kunt beter spijt hebben van iets wat je wel, dan van iets wat je niet gedaan hebt. Het ergste wat je kan overkomen, is dat je alles krijgt wat je verlangt. Wie een ander schopt, heeft maar één been om op te staan. Het leven zou ondraaglijk zijn als je je alles bleef herinneren. De zaak is te kiezen wat je moet vergeten.Iemand die alles denkt te weten, weet mindere dan iemand die niets weet en graag alles wil weten. Waar we ons in het leven het meest aan ergeren, zijn de kansen die we niet durfden te grijpen. Het is al erg genoeg dat we het verleden kennen, het zou ondraaglijk zijn te weten wat er in de toekomst gaat gebeuren. Een geheim is evenveel waard als degenen voor wie we het moeten bewaren. Wees jezelf. Wie anders dan jij is daar beter voor geschikt?Je weet pas wat je hebt, als je het kwijt bent. Je weet pas wat je miste als je het krijgt. Vraag andere niet om een zonde te vergeven die ze doodgraag zelf zouden begaan. Wie alleen voor zich zelf leeft, leeft voor niemand. Het is niet slim om slimmer te zijn dan nodig is. Als het kwaad zou verdwijnen, zou het goede ook ophouden te bestaan.Woorden worden hevigere naarmate argumenten zwakker worden. We zijn allen sterfelijk tot de eerste kus en het tweede glas wijn. Twee waarheden kunnen elkaar niet tegenspreken. Je hebt alleen het recht op iemand neer te kijken, als je hem helpt weer op te staan. Als je de zon de rug toe keert, zie je alleen je eigen schaduw.Je moet meedraaien met de aarde, anders val je er af. Wees altijd jezelf op je best, in plaats van een slechte imitatie van een ander. Ik sluit mijn ogen om te kunnen zien.

    Jij bent uniek zoals iedereen trouwens. Als je bang bent je vrijheid te verliezen, ben je niet vrij. Heel vaak is de angst voor de angst veel groter dan de angst zelf. Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden.Wie over het heden oordeelt, moet over voldoende verleden beschikken. Ik ben nooit. Ik word. Spijt is verleden tijd. Doen wat je kunt, is hetzelfde als zijn wat je bent. Niet wenen om wat er niet meer is, glimlachen om wat er is geweest. Je kunt niet weten hoeveel iemand voor je betekent, tot je voelt dat je hem kunt verliezen. Je kunt niet alles achterlaten, en al deed je het, je neemt jezelf overal mee. Aan alles komt een eind, maar niets is voltooid.Tijdens het gevecht tussen jou en de wereld, moet je wedden op de wereld. Vertel je geheim aan de wind, maar verwijt hem dan niet dat hij het aan de bomen doorvertelt. Als je bereid bent interessant te falen, zou je wel eens interessant kunnen slagen.

    Wie echt sterk is, is niet bang om zich kwetsbaar op te stellen.Hoe saaier de politiek, hoe gelukkiger het land. Iedereen is een engel en duivel tegelijk. Dat maakt een mens tot een mens. Als je met twee voeten om de grond staat, kom je geen stap vooruit.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    I believe in me - Demi Lovato.


    We accept the love we think we deserve.

    I'm Beautiful in My way
    cuz' God make no mistakes - Lady Gaga


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    "I'm teaching myself to believe in things that I don't understand. I don't even know if they're true. But that's what dreamers do."

    - Demi Lovato


    "If I decided I'm the girl to change the world, I can do it any time."
    - Demi Lovato


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    GaGa4Life schreef:
    I'm Beautiful in My way
    cuz' God make no mistakes - Lady Gaga
    wauw die vind ik echt mooi (flower).


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Thomas Edison´s last words were: “It’s very beautiful over there”. I don’t know where it is, but I believe it’s somewhere, and i hope it’s beautiful.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    I'm a lover not a fighter but I fight for what I Love

    die vind ik zelf heel mooi..

    of deze

    Love is Love, Love is You, I Love Love, So I Love You


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    MissRathbone schreef:
    I'm a lover not a fighter but I fight for what I Love

    die vind ik zelf heel mooi..

    of deze

    Love is Love, Love is You, I Love Love, So I Love You
    Ja die zijn echt mooi, die 2e is echt stoer :Y)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Never Say Never.

    There are people they tell you that you can´t live your dreams, don´t listen to that people, you can live your dreams!

    Of deze; There are people they tell you that you can´t live your dreams, this is what i say; Never Say Never!

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 11:31 ]

    Elastic schreef:
    Never Say Never.

    There are people they tell you that you can´t live your dreams, don´t listen to that people, you can live your dreams!
    never say never vind ik ook a-ma-zing ;D die andere ook xd

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 11:22 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    People don't change because they see the light. They change because they feel the heat.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 11:22 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Luxure schreef:
    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells (:


    i like (:


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.