• Stiekem spreek je Quizlet uit als Kwi-Slet, en met de slogan 'Laat zien wie je bent' & nu ook de mogelijkheid hier zomaar filmpjes en fotos te posten, wil rutger ons wel wat duidelijk maken hoor.
    Of ik verveel me.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Daar heb ik nou een vriend voor ... Want die is alles behalve submissive. (krul)


    Oke dan (krul) Heeft Rutger nog een kans.

    ^^ geniaal


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Perish schreef:
    (...)

    Oke dan (krul) Heeft Rutger nog een kans.


    Nee-hee! Ik mag alleen met meisjes vreemdgaan van mijn vriend. (krul)
    Daarom wil ik ook Bill Kaulitz als slaaf. Imagine the million+ possibilities you would have like that! (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nee-hee! Ik mag alleen met meisjes vreemdgaan van mijn vriend. (krul)
    Daarom wil ik ook Bill Kaulitz als slaaf. Imagine the million+ possibilities you would have like that! (krul)


    Hahahaa, dat is best wel awesome van je vriend actually. :Y)
    & LOL :'D Good luck with that :'D

    Met een dikke ballgag in z'n mond en ballet hakken eronder! Schoonmaakster uniformpje ... Ja, ik zie het wel voor me hoor! 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lol, dit is echt geniaal bedacht. :')


    wth.

    Sadistic schreef:
    Met een dikke ballgag in z'n mond en ballet hakken eronder! Schoonmaakster uniformpje ... Ja, ik zie het wel voor me hoor! 8D


    FTW. :Y)

    Ellen omg :'D
    je kunt ook gewoon zeggen dat je me mist hoor ipv KWISLET te beledigen ;$


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    2D schreef:
    You are a genius.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Voiceless schreef:
    Ellen omg :'D
    je kunt ook gewoon zeggen dat je me mist hoor ipv KWISLET te beledigen ;$


    Ik miste je. ;$

    Haha..
    Ik snapte hem pas na 3x lezen D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.