Stiekem spreek je Quizlet uit als Kwi-Slet, en met de slogan 'Laat zien wie je bent' & nu ook de mogelijkheid hier zomaar filmpjes en fotos te posten, wil rutger ons wel wat duidelijk maken hoor.
Of ik verveel me.
-
9 april 2011 - 21:149 april 2011 - 22:56
Sadistic schreef:
(...)
Daar heb ik nou een vriend voor ... Want die is alles behalve submissive.
Oke dan Heeft Rutger nog een kans.9 april 2011 - 22:56^^ geniaal
Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~
9 april 2011 - 23:03Perish schreef:
(...)
Oke dan Heeft Rutger nog een kans.
Nee-hee! Ik mag alleen met meisjes vreemdgaan van mijn vriend.
Daarom wil ik ook Bill Kaulitz als slaaf. Imagine the million+ possibilities you would have like that!Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
9 april 2011 - 23:05Sadistic schreef:
(...)
Nee-hee! Ik mag alleen met meisjes vreemdgaan van mijn vriend.
Daarom wil ik ook Bill Kaulitz als slaaf. Imagine the million+ possibilities you would have like that!
Hahahaa, dat is best wel awesome van je vriend actually.
& LOL :'D Good luck with that :'D9 april 2011 - 23:09Met een dikke ballgag in z'n mond en ballet hakken eronder! Schoonmaakster uniformpje ... Ja, ik zie het wel voor me hoor! 8D
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
9 april 2011 - 23:109 april 2011 - 23:10Sadistic schreef:
Met een dikke ballgag in z'n mond en ballet hakken eronder! Schoonmaakster uniformpje ... Ja, ik zie het wel voor me hoor! 8D
FTW.9 april 2011 - 23:16Ellen omg :'D
je kunt ook gewoon zeggen dat je me mist hoor ipv KWISLET te beledigen ;$'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
9 april 2011 - 23:162D schreef:
You are a genius.A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.
9 april 2011 - 23:18Voiceless schreef:
Ellen omg :'D
je kunt ook gewoon zeggen dat je me mist hoor ipv KWISLET te beledigen ;$
Ik miste je. ;$9 april 2011 - 23:20