Geef het toch gewoon toe, hij is lelijk.
-
9 april 2011 - 21:109 april 2011 - 21:17
Inanimate schreef:
Doe nou eens normaal dan. Laat iedereen lekker in z'n waarde. Iedereen heeft een eigen mening, maar je hoeft niet te gaan overdrijven en een topic te maken. Als je hem lelijk vind, nou best. Goedzo, houden zo. Je bent vast niet de enige. Maar laat het lekker rusten.
NEE ik ben GEEN fan. Maar ik haat dit soort dingen =.=9 april 2011 - 21:18Casuelle schreef:
Waarom dit kansloze topic. Ik ben uiteraard kansloos dat ik hier op ga reageren. Niemand zou écht kunnen zeggen dat hij lelijk is, het blijft een mening. Maar eigenlijk, is niemand lelijk. Gewoon anders. ;]9 april 2011 - 21:18SuperJunior schreef:
geloof me, hier komt ruzie van;)
En daarbij vind ik dat je alle artiesten en hun fans hoort te respecteren9 april 2011 - 21:18Ik ben totaal geen fan maar om iemand gewoon lelijk te noemen...
Waarom zou je dat doen? Voel jij je daar beter door?9 april 2011 - 21:18sanbeneke schreef:
(...)
Ga niet 3 mensen quoten ofzo, zet dat in 1 reactie.9 april 2011 - 21:20sry, dsat ik zo veel reacties schrijf maar ik vind dat iedereen wel een beetje gelijk heef:$
9 april 2011 - 21:209 april 2011 - 21:21sanbeneke schreef:
(...)
sorry
awbjawoefhawneo weer 2 he! Dat had ook in 1 gekunt :'D9 april 2011 - 21:21Ik vind hem best wel knap
Hij heeft van die puppy oogjes, wat zelfs een paar bieberhaters die ik ken schattig vinden. Voor de rest vind ik hem gewoon leuk uitzien.(:
Door hem lelijk te noemen, voel jij je dan beter ofzo?
(;
Iedereen heeft een mening, maar die hoef je niet hier te uiten door een topic te openen.Me so good.
9 april 2011 - 21:22xSnoepjex schreef:
Ik vind hem best wel knap
Hij heeft van die puppy oogjes, wat zelfs een paar bieberhaters die ik ken schattig vinden. Voor de rest vind ik hem gewoon leuk uitzien.(:
Door hem lelijk te noemen, voel jij je dan beter ofzo?
(;
Iedereen heeft een mening, maar die hoef je niet hier te uiten door een topic te openen.
Maar mag wel. Vrijheid van meningsuiting9 april 2011 - 21:25Perish schreef:
(...)
Maar mag wel. Vrijheid van meningsuiting
ja het mag(:
Maar ik denk niet dat mensen haar hierdoor gaan mogen, maar ik heb het al door wie het is (xMe so good.
9 april 2011 - 21:26xSnoepjex schreef:
(...)
ja het mag(:
Maar ik denk niet dat mensen haar hierdoor gaan mogen, maar ik heb het al door wie het is (x
Lol, boeit haar, ze is toch gesperma't9 april 2011 - 21:27Perish schreef:
(...)
Maar mag wel. Vrijheid van meningsuitingOnly those who listen can hear
9 april 2011 - 21:289 april 2011 - 21:37Inanimate schreef:
Doe nou eens normaal dan. Laat iedereen lekker in z'n waarde. Iedereen heeft een eigen mening, maar je hoeft niet te gaan overdrijven en een topic te maken. Als je hem lelijk vind, nou best. Goedzo, houden zo. Je bent vast niet de enige. Maar laat het lekker rusten.
NEE ik ben GEEN fan. Maar ik haat dit soort dingen =.=Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[