• wie heeft toevallig een site of iets waar je zielen van stephenie meyer online in het Nederlands kan lezen??
    ik heb dit namelijk nodig omdat ik een verhaal voor 00;00 uur in moet leveren en dat dus een stuk makkelijker is..

    Als je er een site or something van hebt dan help je me egt heeeeel veel x]
    nja en zo niet heb gewoon een dikke pech en een 4 >< eige schuld dikke buld -.-


    uch
    Update:
    ik ben geen steek verder gekomen met mijn verhaal door heel de stres van alles heb ik geen letter op papier gekregen. Dit wordt dus een onvoldoende. En omdat dit rapport zo slecht ging was het de bedoellong dat ik alleen mr goed en voldoendes wou gaan halen,. dat plan is ook mooi mislukt,.. en nu voel ik me vreselijk kut omdat ik het in moet leveren terwijl het niet af is en ik een onvoldoene krijg-.-

    xx

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 23:57 ]


    Only those who listen can hear

    Ik zou gewoon de samenvatting gaan zoeken op het internet ;x


    I am an idiot, I move.

    Anarchist schreef:
    Ik zou gewoon de samenvatting gaan zoeken op het internet ;x

    ik heb heel het boek al geleze enzoo,.. maar ik moet een heel stuk overtypen enz en dat gaat me niet lukken als ik ook nog de rest van het verhaal moet gaan schrijven,.. x]
    ik wordt nu gewoon gek van mezelf ><


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    (...)
    ik heb heel het boek al geleze enzoo,.. maar ik moet een heel stuk overtypen enz en dat gaat me niet lukken als ik ook nog de rest van het verhaal moet gaan schrijven,.. x]
    ik wordt nu gewoon gek van mezelf ><

    Dan kan ik je niet helpen ><. Succes nog!


    I am an idiot, I move.