• Hoi.
    Jaa er zit een jongen bij me in de klas en die doet altijd heel apart. Net alsof ie niet helemaal spoort, hij spoort wel maar doet alles om aandacht te krijgen, trekt rare bekken, rare bewegingen. En naja ik heb een beetje een alternatieve stijl en nu gaat ie elke keer mij achterna en zet dan keihard screamo muziek op in school. Nou ik schaam me serieus dood voor hem. Hij denkt dat ik het cool vind anderen lastig te vallen met mijn muzieksmaak.

    Ja ik hou van schreeuwmuziek maar ik wil niet dat anderen in school daar last van hebben. En die sukkel zet overal dat muziek op waar ik ook ben. Dus ik schaam me rot. En hij heeft een normale stijl, gewoon normale haar enzo. En nu vertelt ie mij dat ie ineens ook 'emo' stijl wil o.o Ik werd echt even pissig. Ik kan niet tegen mensen die zomaar even veranderen. Ik was eerst ook niet zo. Maar ik vond ht altijd al een leuke stijl en ging het toen uitproberen en voelde me er goed bij. Maar ik weet zeker dat hij iemand is die het voor aandacht doet. Want zo is hij echt, geloof me. Ik word serieus gek van hem want hij volgt me overal naar toe. En raakt me constant aan enzo, blegh.. En ook al zeg ik van 'Doe nou eens normaal dan' Hij gaat gewoon door.

    En als ik even met een klasgenoot stoei moet hij er weer tussen komen. Ik stoor me echt aan die personen. Maar dat is toch ook gewoon niet normaal meer ?o.o En nu ik hem er wat van gezegt heb dat ik het wel raar van hem vind dat hij INEENS een 'emo'stijl wil zegt ie : Meid, het was maar een grapje.
    =.= Jaja, wtf man. Word er echt gek van!
    Ken je ook zulke mensen? [: En ram je ook liever hun kop eraf? :x ( sorry maar heb me al veelste lang in moeten houden. )

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 20:13 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik snap je best hoor! Zulke mensen zijn gewoon irritant!
    Als ik zulke mensen tegen kom, blijf ik niet zo aardig als dat jij was! Ik kan me vaak neit inhouden, behalve als mijn broers erbij zijn.
    Maar echt, respect dat je het zolang hebt vol gehouden!


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    G6 schreef:
    Ik snap je best hoor! Zulke mensen zijn gewoon irritant!
    Als ik zulke mensen tegen kom, blijf ik niet zo aardig als dat jij was! Ik kan me vaak neit inhouden, behalve als mijn broers erbij zijn.
    Maar echt, respect dat je het zolang hebt vol gehouden!

    Ik probeer nog wel normaal tegen hem te doen. Ik zeg wel gewoon vriendelijk van 'Zou je dat muziek hier even uit willen zetten? er zijn ook mensen die hetn iet leuk vinden' of 'Wil je even van me afblijven?' Maar van binnen vreet ik me op van woede omdat hij het constant weer doet ;S


    Sometimes it's best not to care.

    Ja, zo iemand ken ik wel. Zegt opeens tegen mij dat hij 'bi' is, en dan stuurt ie foto's -recht van het internet gejat- van zijn 'vriend' Nou, ik heb er nog nooit een van hun samen gezien, en hij is echt niet knap genoeg voor zo'n vriend. Hij zeurt ook altijd tegen mij over bands die hij 'awesome' vind, die ik zegmaar 2 jaar geleden luisterde.. Achja.

    Paradox schreef:
    (...)
    Ik probeer nog wel normaal tegen hem te doen. Ik zeg wel gewoon vriendelijk van 'Zou je dat muziek hier even uit willen zetten? er zijn ook mensen die hetn iet leuk vinden' of 'Wil je even van me afblijven?' Maar van binnen vreet ik me op van woede omdat hij het constant weer doet ;S

    Snap ik, nja als hij nog steeds zo doorblijft doen, ga dan naar een leraar ofzo!:Y). Nja, het is jouw keuze ;')


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Perish schreef:
    Ja, zo iemand ken ik wel. Zegt opeens tegen mij dat hij 'bi' is, en dan stuurt ie foto's -recht van het internet gejat- van zijn 'vriend' Nou, ik heb er nog nooit een van hun samen gezien, en hij is echt niet knap genoeg voor zo'n vriend. Hij zeurt ook altijd tegen mij over bands die hij 'awesome' vind, die ik zegmaar 2 jaar geleden luisterde.. Achja.

    Focking irritant. o.o
    Die jongen waar ik het nu over hebt denkt gewoon van 'Oh zij heeft alternatief stijl,' Wathij emo vind. Dus ik ga me ook maar emo gedragen. o.o MAar hij doet depri terwijl ik meestal heel vrolijk ben. Gaat ie op msn vragen 'Merkte je ook dat ik me kut voelde vandaag?'; Ik zo: neuj. En hij 'Ja ik keek steeds naaar beneden. Voel me kut.' Dus ik werd weer pissig. Ik heb zoiets van, BOEIE niet mijn probleem o.o maar dat vooral omdat ik hem niet uit kan staan en hij gewoon aandacht wil.


    Sometimes it's best not to care.

    geef m een notenkraker! :Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!