• Zo eens kijken wat de wereld vindt van mijn verhaal. Het is een vervolg op harry potter, over de volgende generatie. Commentaar, tips en vragen zijn van harte welkom.


    Result of breaking all the rules - HP

    Lumine is de schrik van het weeshuis. Als haar gedrag tegenover mensen die haar dwars zitten je niet afschrik, wordt je wel bang door haar onnatuurlijke uiterlijk. Lumine leeft in een wereldje waar ze de volledige macht heeft. Ondanks dat ze alles kan krijgen, mist Lumine het leven dat ze voor haar zesde met haar moeder had. Haar moeder vertelde haar altijd over de wereld van magiërs en heksen, waar zij een deel van zou worden. Ze mist de lessen die haar moeder haar gaf om te toveren. Heimelijk spreekt Lumine nog spreuken uit over mensen en maakt ze vervelende kinderen ziek met toverdrankjes, maar ze voelt zich verloren doordat ze niemand kan laten zien dat zij daarvoor heeft gezorgd. Op een dag komt een man voor haar langs. Hij vertelt haar dat, ondanks het feit dat ze vier jaar te oud is, ze op Zweinsteins Hogeschool van Hekserij en Hocus-Pocus een kans krijgt om haar magische krachten te ontwikkelen. Ze zou instromen in het vijfde jaar. Lumine neemt gelijk het aanbod aan om naar Zweinstein, de school waarover haar moeder haar vaak vertelde, te gaan. In de verwachting dat ze een nieuw leven kan beginnen, gaat ze op weg naar Zweinsveld, maar zal ze haar verleden werkelijk achter zich kunnen laten?


    Verder ben ik op zoek naar een paar goede verhalen. Kom alsjeblieft niet aan met je Justin Bieber verhaal of een verhaal over een andere zanger/zangeres, ik lees die niet. 16+ verhalen zijn bij mij ook niet erg geliefd. Verder kan je me bijna alles aanslepen. :)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Volgens mij zit iedereen lekker buiten van het zonnetje te genieten. -.-
    OF iedereen negeert me. -.-
    misschien moet ik een vertaling geven:
    op zoek naar goede verhalen = topic waarin je jouw storie mag promoten
    *zucht*


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Het lijkt me leuk, als ik tijd heb ga ik hem lezen =)

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 17:24 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jij leest The Eyes of a Snake al, dat weet ik. Maar ik heb ook nog andere verhalen, als je wilt, hoewel dit niet over HP gaan. (:
    Ladies, Bugs & Ladybugs X This is War X Klaprozen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Jij leest The Eyes of a Snake al, dat weet ik. Maar ik heb ook nog andere verhalen, als je wilt, hoewel dit niet over HP gaan. (:
    Ladies, Bugs & Ladybugs X This is War X Klaprozen

    Op This is War ben ik al geabonneerd, maar zal ook even naar de andere twee kijken, die zien er ook veel belovend uit. Je schrijft echt veel te goed. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    read my story?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Mistero Del Mondo

    Wat als je erachter komt wat het geheim van Florence is? Is deze stad wel zo als iedereen dacht? Wat als je niet meer weet wat je moet doen? Zijn de mensen om je heen wel zo onschuldig als je als eerst dacht? Wat als je dit niet in je eentje kan oplossen en dus wel die mensen moet vertrouwen? Ook al vertrouwen zij jouw niet…!


    Dit overkomt het verlegen 16-jarige meisje Valora Donne, geboren in Loano, Italië en verhuisd naar het oude, maar nog steeds prachtige Florence in de tijd van de Renaissance. Zou haar vriend Modesto, een bescheide jongen van hoge afkomst haar kunnen helpen?


    Hoofdpersoon: Valore Donne
    Tijd: Renaissance
    Plaats: Florence
    Voor wie: Alle Leeftijden (AL)
    Genre: Drama, Onbekende Personen, Historisch
    Status: In Ontwikkeling


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace

    She schreef:
    read my story?

    Ik zal eens kijken. (A)

    Mistero Del Mondo ziet er leuk uit, ik ben benieuwd naar het volgende hoofdstuk.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    you’re the one I’m fighting for [Ian Somerhalder]


    Kaya's moeder is betrokken bij een auto ongeluk enkel dagen nadat ze Kaya had laten weten dat ze een nieuwe vader zou krijgen.
    Op haar sterfbed vraagt Sylvia (Kaya's moeder) aan John Trafford om voor de 7jarige Kaya te zorgen.
    Verscheurd door verdriet stemd hij toe om voor Kaya te zorgen als zijn eigen kind.
    In het begin gaat alles normaal, tot Kaya's gemene stiefzusje Mariléne er alles aan doet om Kaya uit de buurt van haar vader te houden.
    Op een dag steekt Mariléne de kamer van Kaya in brand en steekt het op Kaya.
    John kan niets anders doen dan Kaya naar zijn zus Brenda in Wisconsin te sturen.
    Brenda verwaarloost Kaya zo erg, dat ze zelfs niet naar school gaat en alleen maar kan schoonmaken en koken.
    Op haar 23ste weet Kaya te ontsnappen aan de verschrikkelijke tante die zo lang voor haar had "gezorgt"
    Kaya keert terug naar New York naar het huis waar ze vroeger had gewoond samen met haar moeder.
    In het huisje wonen Lunah Leslie Summero en Micheal Matheo Summero.
    Een 24 jarige tweeling die Kaya met plezier in huis nemen en zo een heel avontuur beginnen waar zowel drama, romantiek als misdaad in voorkomen.



    When the fire burns in my heart
    Aron Gobsly behoort tot een van de populairste jongens van Forks High school.
    Hij heeft dingen waar veel kinderen alleen maar van kunnen dromen.
    Een groot huis,beroemde ouders met een spannend beroep, veel geld en een stoere sportwagen.
    Hij heeft bijna alles behalve wat hij het meest nodig heeft.
    Rosalie Hale Cullen, de liefde van zijn leven,
    Door een peptalk van zijn vrienden, weet Aron al zijn moed te verzamelen om haar een keer uit te vragen.
    Rosalie, laat zich overhalen door haar familie en stemt toe.
    Samen gaan ze op date en alles valt beter mee dan ze beiden dachten.
    Ze daten steeds meer en meer en langzaam laait het vuur in beide harten hoog op.
    De liefde die ze voor elkaar voelen is zeer passievol en sterk.
    Maar wat als Aron achter het geheim van Rosalie komt?
    Is hun liefde echt zo sterk als ze dachten en kan niets hen uit elkaar houden?
    Een romantisch verhaal geschreven door Vancha en CandyFace.


    In Love With The Prince Of Darkness

    Mijn naam is Irina van Helsing.
    Ik ben de dochter van Abraham van Helsing en Anna Valerious.
    Hun namen zijn je misschien wel bekend, aangezien mijn ouders wereldberoemde vampierenjagers waren rond het jaar 1875.
    Helaas is mijn moeder gestorven tijdens een gevecht met de koning der vampieren.
    Graaf Vladimir Dracula..
    Mijn vader was zo kapot van verdriet dat hij verblind door woede en pijn het opnam tegen hem.
    Hoe sterk mijn vader ook was, hij sneuvelde in het gevecht.
    Ik was toen amper 8 jaar.
    Vanaf dat moment zwoer ik mijn ouders te wreken en een einde maken aan de tirannie van die vuile bloedzuiger.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    (...)

    Ik zal even kijken. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    RosaCullen schreef:
    Het lijkt me leuk, als ik tijd heb ga ik hem lezen =)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Misschien vind je mijn nieuwe verhaal Muggle's Charge wel leuk? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Misschien vind je mijn nieuwe verhaal Muggle's Charge wel leuk? (:

    *abbo*


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    http://www.quizlet.nl/stories/48063/i-try-but-it-hurts/


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.