• Laata ik eerst maar eens even zeggen dat ik bij mijn oma woon. Nou, gisteren had ik ruxie met mijn oma omdat ik een vriend en een vriendin van me vroeg om te blijven slapen. Zij wist niet dat die vriend was blijven slapen en zze vlipte hem helemaal. Ik heb toen mijn schooltas gepakt en ben naar mijn zus gegaan, die wel gewoon bij mijn vader woont. Kwam mijn opa helemaal boos aan, en wou dat ik perse met hem ging praten terwijl ik daar helemaal geen zin in had. Liep hij er mee te dreigen dat als ik niet met hem ging praten hij al mijn spullen zou pajkken en bij mijn vader zou dumpen. Dus ik met hem gaan praten, heel afstandelijk gedaan, aan het eind heb ik zitten huilen en de vriendinnen van me zus hebben me toen getroost. Alleen mijn opa heeft nogal veel contact mmet mijn mentor en ik denk dat ik vandaag nog wel iets te horen krijg. Maar ik zit er al een hele tijd aan te denken om qeer bij mijn vader te gaan wonen omdat mijn oma me steets loopt klein te maken en uit te schellden. Wat denkenn jullie dat ik moet doen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het goedmaken met je oma, hoe boos je ook bent lijkt me dat toch het beste.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Gewoon doen waar je je het beste bij voelt.
    Als je je niet prettig qbij je voelt, is bij je vader wonen inderdaad een overweging waard.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik weet dat je dit liever niet gaat horen, maar ik vind dat je oma in dit geval groot gelijk heeft. Zulke dingen hoor je eerst te vragen en als zij er dan later achter komt, dan vind ik het niet raar dat ze boos wordt ;x
    In ieder geval lijkt het me, dat je daar met een reden woont. Ik zou het gewoon rustig uitpraten met je oma, dan komt het wel goed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    underwaterr schreef:
    Het goedmaken met je oma, hoe boos je ook bent lijkt me dat toch het beste.


    It's going to be difficult, but not impossible.