• Ohh, ik heb nu nog steeds een rood hoofd ... lol.

    Ik moest net mijn moeder even bellen, wat ik dus ook dacht te doen. Het ging ongeveer als het volgt;

    'Hallo?'
    Hé, papa neemt op! Dacht ik
    'Ja, pap. Geef mij mama even.'
    'Hallo?'
    'Halloooo, waar is mama? Ik wil mama aan de lijn.'
    'Volgens mij ben je nu verkeerd verbonden zus.'
    ... Was het mijn baas


    ... Dat was dus een heel gênant telefoon gesprek, waar ik vast morgen nog de nodige grappen voor naar m'n kop krijg ... Damn, ik zal nog eens om m'n moeder vragen. :'D


    Wie heeft ook wel eens zoiets beschamends meegemaakt?
    Of je leraar ineens per ongeluk papa/mama noemen (bin there, done that)?

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 18:10 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik was maandag ziek en had nog een beetje 'bijwerkingen' van t weekend en ik wilde me dus ziek melden. Ik werk bij de Albert Heijn. En ik belde dus t algemene nummer van hun in plaats van de winkel waar ik werk. Zit ik daar met mn verhaal te doen dat ik ziek ben, zegt ze "Ik denk dat je je filiaal moet bellen, want wij hebben hier niks aan" :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    De telefoon ging en ik keek op het schermpje van de telefoon.
    Er stond op "werk mama", dus ik nam op en zei echt op zo'n overtuigende toon
    "Yoooooooo mamaaaaa"
    En ik hoorde plots iemand lachen....bleek het een collega te zijn van mijn moeder en dat mijn moeder die dag niet moest werken >.<"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn lerares mama noemen, dat gebeurt me wel eens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Acceptance schreef:
    Dat met die docenten heb ik vaak ja, haha. En dat gesprek, is echt hilarisch (nerd)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Haha. Gewéldig. _O_
    Ik zie ooit eens 'schat' tegen mijn leerkracht wiskunde. x)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zeg wel eens per ongeluk mama tegen een vriendin, heel stom (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Haha, niets van aantrekken kan toch gebeuren? Eigenlijk is het stiekem best grappig..

    Hmm, ja gisteren nog tegen een vader van een vriendin pap genoemd.
    Het kan iedereen gebeuren ;)


    What is youre favo scary movie?

    Of per ongeluk op de schoot van iemand gaan zitten waarvan je denkt dat het ja vader is. Oké, dat was toen ik 6 was of zo, maar ik herinner het me nog steeds als het gênantste moment van mijn leven! x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Of per ongeluk op de schoot van iemand gaan zitten waarvan je denkt dat het ja vader is. Oké, dat was toen ik 6 was of zo, maar ik herinner het me nog steeds als het gênantste moment van mijn leven! x'D


    Haha. Ja, ik heb ooit op de schoot gezeten van de man die nu de burgemeester van mijn stad is. En ik noemde hem ook 'vake'.
    Dat was nog in de crèche. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Riep een keer keihard meneer naar mijn lerares Aardrijkskunde xD Her face... Priceless <3


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    hahahaha slim a.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik zeg vaak jongen tegen een vrouwelijk docent, maar ik ben dat gewoon want ik zeg het tegen iedereen enja. Ik heb ooit ook is mijn cruch gebelt zonder ik het wist en ik was tegen mijn hond toen aan het praten dus dat moest wel raar zijn..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is idd gênant ja.
    Nou, de laatste keer dat ik die blunder maakte was in de kleuterklas haha


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha. 'ik wil mama'. Het klinkt zo wanhopig x'D Sorry, ik wil niet onaardig zijn, haha.
    Vorig jaar hadden we nogal een onrustige klas. En toen was een lerares nogal boos geworden en ik wil iets vragen, want we moesten wat opdrachten maken, loop ik naar haar toe. "Meneer, kunt u iets uitleggen?" Oeps. Hele klas strijk en de lerares ontplofte, haha. Gelukkig stuurde ze me er niet uit x'D


    To live would be an awfully big adventure

    ik heb ook wel een keer mama of papa tegen een leerkracht gezegt! xD of tegen een vriendin


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.