• Ohh, ik heb nu nog steeds een rood hoofd ... lol.

    Ik moest net mijn moeder even bellen, wat ik dus ook dacht te doen. Het ging ongeveer als het volgt;

    'Hallo?'
    Hé, papa neemt op! Dacht ik
    'Ja, pap. Geef mij mama even.'
    'Hallo?'
    'Halloooo, waar is mama? Ik wil mama aan de lijn.'
    'Volgens mij ben je nu verkeerd verbonden zus.'
    ... Was het mijn baas


    ... Dat was dus een heel gênant telefoon gesprek, waar ik vast morgen nog de nodige grappen voor naar m'n kop krijg ... Damn, ik zal nog eens om m'n moeder vragen. :'D


    Wie heeft ook wel eens zoiets beschamends meegemaakt?
    Of je leraar ineens per ongeluk papa/mama noemen (bin there, done that)?

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 18:10 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaahw arme schat XD


    Life is hard and then we die

    Ja, haha. Ik kan er niet tegen als ik gebeld word door een nummer wat ik niet ken.
    Dus ik werd een paar keer gebeld, dus ik sms terug: "Ja, bel me niet!"
    Word ik weer gebeld dus neem ik op. "Ja, wat begrijp je niet als ik zeg fuck off! Ik wil fucking niet gebeld worden. Rot. Op." Was het de moeder van mijn toenmalig beste vriendin. OEPS :$


    Fuck the world, I don't care.

    hahahaha lol dat gesprek (krul)
    heb zoiets nog nooit meegemaakt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Haha,ik heb zoiets nog niet meegemaalt maar mijn moeder kreeg ooit telefoon en dacht dat het mijn papa was en zei dus: Dag schatje bleek het de iemand van het secretariaat van mijn school te zijn :')

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 12:32 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Een keer in de les. Iedereen was wat aan het praten en gek aan het doen en we hadden les van een vrouw die ons niet echt rustig kreeg. Ik was gewoon met mijn werk bezig maar ik snapte een vraag niet dus ik steek mijn vinger op. Maar ze zag het niet omdat ze te druk bezig was met de klas rustig te houden. Dus ik wil keihard 'Mevrouw' roepen, maar inplaats van dat riep ik keihard door de klas ; MAM! Ik schaamde me kapot want iedereen was ineens stil en keek mij aan en ze schoten in de lag. En het was voor mij niet met opzet. Ik was echt even in de war x)


    Sometimes it's best not to care.