• ik moet dus een verhaal schrijven bij het boek Zielen van Stephenie Meyer,..het mag van alles zijn als het maar een link heeft met het boek
    maar ik heb echt geen idee van wat ik moet doen,..

    Voor degene die dit boek hebben gelezen,. weten jullie heel miss een onderwerp voor het verhaal van het boek?? *pupyeyes*
    ik ben echt inspiratieloos><

    Samenvatting boek:
    De zielen hebben al veel mensenlichamen overgenomen en dit keer hebben ze het gemunt op het levenloze lichaam van Melanie. Wandelaar heeft al meer ervaring met het overnemen van lichamen en weet dus ook dat het in het begin moeilijk is om er mee om te gaan. Dit keer wordt ze in het lichaam van Melanie geplaatst. Wandelaar heeft het moeilijk om zich aan het lichaam van Melanie aan te passen.

    Ze besluiten om dan toch vriendinnen te worden en Melanie kan haar gastziel overtuigen om naar een klein groepje mensen te gaan dat zich nog probeert te verzetten tegen de zielen, waaronder ook haar broer, Jamie en haar man, Jared. Wandelaar durft niet te vertellen dan Melanie nog steeds in haar lichaam zit en leeft. Ze krijgt uiteindelijk het vertrouwen van enkele mensen, hierdoor moet ze wel enkele belangrijke keuzes maken die van belang zijn voor de heel de mensheid en alle zielen.


    Als jullie een idee hebben alvast heeeeel erg bedankt
    (krul)

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:57 ]


    Only those who listen can hear

    Ik snap het niet.
    Je moet over het boek schrijven, maar het mag niks met het boek te maken hebben..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zielen! <3 Maar hoezo je moet? Voor Nederlands of zo?
    Je kan doen over jezelf terwijl de wereld overgenomen wordt door de zielen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Horan schreef:
    Ik snap het niet.
    Je moet over het boek schrijven, maar het mag niks met het boek te maken hebben..

    het moet juist wel met het boek te maken hebben ;]


    Only those who listen can hear

    RESURGAM schreef:
    Zielen! <3 Maar hoezo je moet? Voor Nederlands of zo?
    Je kan doen over jezelf terwijl de wereld overgenomen wordt door de zielen?


    Jup voor Nederlands -.-,.. Hmmm das wel een id
    Thxx:Y)


    Only those who listen can hear