• Ik moest vandaag mn PO inleveren van Maatschappijleer (Al eerder een topic over geopend), en toen hoorde ik van allemaal andere mensen dat die van hen 21 pagina's was, en dat hun deelvragen 2 of zelfs 3 blaadjes lang was..
    Nou de onze was maar 15 pagina's, maar ik had wel maar lettertype 10 (inkt is duur hoor!) en die andere wss 12 of zelfs 14.

    Dus toen heb ik dat tegen mn docent gezegt, dat het dus maar lettertype 10 is, en toen schreef ze het heel groot op mn PO en nu hoop ik dat ze er rekening mee houd en dat het kleinere lettertype geen nadelen heeft!

    - Dat moest ik even kwijt.

    Lettertype 14?! Damn, dat is echt heel groot. Ik móet altijd in lettertype 11 schrijven, anders krijgen we punten aftrek. -.- Maar ik weet wel zeker dat je leraar hier rekening mee houdt.. En anders kan je haar altijd nog een mailtje sturen met je PO in lettertype 14? Volgens mij kom je dan wel boven de 20 pag. uit.


    It's time to be happy again.

    Ik schrijf dat soort dingen altijd in 11, heerlijk formaatje.
    Maar het zou echt genaaid zijn als je minder punten krijgt omdat je een kleiner lettertype hebt gebruikt.


    I am an idiot, I move.

    Oke..


    No growth of the heart is ever a waste

    Meer is niet altijd beter, het gaat om kwaliteit. Misschien hebben zij wel 6 pagina's aan bull-shit erbij, kzou er niet teveel over inzitten.

    Het gaat toch om de inhoud? Niet om de hoeveelheid pagina's.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Indian schreef:
    Lettertype 14?! Damn, dat is echt heel groot. Ik móet altijd in lettertype 11 schrijven, anders krijgen we punten aftrek. -.- Maar ik weet wel zeker dat je leraar hier rekening mee houdt.. En anders kan je haar altijd nog een mailtje sturen met je PO in lettertype 14? Volgens mij kom je dan wel boven de 20 pag. uit.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk dat je lerares daar wel rekening mee houdt. En het gaat sowieso om de kwaliteit, niet om de kwantiteit.
    Maar lettertype 14 is wel érg groot. Ik heb zonet een stukje van 2500 woorden vergeleken in 10 en 14, en dat scheelt 2 hele pagina's. En dat is pas over zo een klein beetje tekst. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Qlimax schreef:
    Het gaat toch om de inhoud? Niet om de hoeveelheid pagina's.

    Dat lijkt me ook jah


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Voor Maatschappijleer meosten we per se de lettertype Arial gebruiken en de grootte 14 en daar van 25 pagina's hebben... Ik had 23


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wij moeten verplicht Arial 14, en dan heel veel regelafstand voor Engels. En dubbelzijdig. Echt onzin, want dat kan de helft van de printers niet eens.
    Nou ja, ik hoop voor je dat er niet op let!


    Your call, Detective Shinypants.

    Nou ik denk dat je met die kleine lettertype juist meer voordeel hebt. Maar het gaat vooral om de inhoud :)

    komt vast goed!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Indian schreef:
    Lettertype 14?! Damn, dat is echt heel groot. Ik móet altijd in lettertype 11 schrijven, anders krijgen we punten aftrek. -.- Maar ik weet wel zeker dat je leraar hier rekening mee houdt.. En anders kan je haar altijd nog een mailtje sturen met je PO in lettertype 14? Volgens mij kom je dan wel boven de 20 pag. uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.