• ik word zo gek van mijn leraren, jij ook? klaag hier over je docenten en zeg wat ze verkeerd doen.

    - Ik haat het wanneer leraren dingen duizend keer herhalen(bij uitleg).
    - Ik haat het als ze iets fout zeggen, en maar niet willen in zien dat ze het niet goed doen/hebben gezegd, als dat wel echt zo is.
    - Ik haat het als ze helemaal boos worden en gaan lopen schelden als we niet naar hun saaie uitleg willen luisteren en dan gaan tekenen/lezen, zacht fluisteren.
    - Ik haat het als ze niet met computers overweg kunnen en een leerling het voor ze moet doen.
    - Ik haat het als ze zeggen dat het geluid niet harder kan, en het dan vlak voor het einde van de luistertoets het geluid toch harder blijkt te kunnen
    - Ik haat het als ze schijnheilig lopen te doen.
    - Ik haat het bij beeldende vorming als de leraar jouw werkstuk verpest, en je dan vervolgens een onvoldoende geeft omdat het niet goed was.
    - Ik haat het als de leraar laat is bij de les, zodat je hoopt dat het uitvalt, maar dat de leraar toch nog komt, 8 minuten na de bel.
    - Ik haat het dat leraren zomaar weg mogen uit het lokaal, en mogen bellen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 21:30 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    270311 schreef:
    Dat ze denken dat we alleen maar huiswerk voor het vak dat zij geven krijgen, en dus f*ckin' veel hw opgeven. --'


    We accept the love we think we deserve.

    Ik erger me eraan dat leraren gewoon te laat mogen komen en mogen zeggen ja ik heb het niet kunnen nakijken ik had er geen tijd voor. En als wij dat doen we meteen een probleem hebben.

    Toendra schreef:
    - Ik haat het wanneer leraren dingen duizend keer herhalen(bij uitleg).
    - Ik haat het als ze iets fout zeggen, en maar niet willen in zien dat ze het niet goed doen/hebben gezegd, als dat wel echt zo is.
    - Ik haat het als ze helemaal boos worden en gaan lopen schelden als we niet naar hun saaie uitleg willen luisteren en dan gaan tekenen/lezen, zacht fluisteren.
    - Ik haat het als ze niet met computers overweg kunnen en een leerling het voor ze moet doen.
    - Ik haat het als ze zeggen dat het geluid niet harder kan, en het dan vlak voor het einde van de luistertoets het geluid toch harder blijkt te kunnen
    - Ik haat het als ze schijnheilig lopen te doen.
    - Ik haat het bij beeldende vorming als de leraar jouw werkstuk verpest, en je dan vervolgens een onvoldoende geeft omdat het niet goed was.
    - Ik haat het als de leraar laat is bij de les, zodat je hoopt dat het uitvalt, maar dat de leraar toch nog komt, 8 minuten na de bel.
    - Ik haat het dat leraren zomaar weg mogen uit het lokaal, en mogen bellen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik haat het gewoon als onze leraren zeggen dat we 'de slechtste klas zijn die ze al ooit in hun carrière hebben meegemaakt', dat hebben we dit jaar al zo vaak gehoord ..


    Save me from myself.

    Hun ego & hoe ze niet hetzelfde respect opbrengen voor leerlingen als de leerlingen moeten opbrengen voor hen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ze zeggen altijd wel dat we respect voor hen moeten hebben
    Maar ze hebben het ook niet voor ons:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PrincesSnape schreef:
    "waar erger jij je het meest aan bij docenten? "

    Nou, de proefwerken die ze maken. En de punten die ze daarbij geven. >.<


    Only those who listen can hear

    Als ik vraag of ze me willen helpen zeggen ze kijk in het boek dan snap je het wel. nou blijkbaar niet anders vraag ik het toch niet.

    Of dat ze je gewoon negeren als je hun iets vraagt daar irriteer ik me dood aan.:@


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik erger me echt dood aan het feit dat ik telkens achterlijk veel strafwerk krijg. Als ze dat gewoon niet zouden doen, heb ik tenminste genoeg tijd om huiswerk te maken en raffel ik het niet constant af. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    DBSTF schreef:
    hier erger ik me het meeste aan.



    AHAHAHA! ik heb een keer een ONGEZIEN een foto met mijn telefoon kunnen maken van het achterste van mijn leraar. Hij zag het niet eens. En oh, je zag zijn onderbroek. Erg toch?


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    ik vind een leraar prima als hij toelaat dat je muziek in de les mag luisteren via oortjes en je je huiswerk niet maakt(ik heb sommige van die leraren) ik erger me wel aan slechte cijfers die ze geven:((


    Don't serch to love, love will find you.

    Dat ik gewoon tijdens de les op mijn mobiel kan internetten, zonder dat een van mijn leraren het ooit merkt. Maar eigenlijk erger ik me daar niet aan (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat ze doen alsofze je begrijpen

    ~Als ze onverwachte so's geven
    ~Als ze een erg raar uiterlijk hebben, waardoor ik telkens afgeleid ga worden.. -bijv. te lange neusharen, dan probeer ik ze te tellen;3-
    ~Als ze je te lang laten nablijven
    ~Je ergens de schuld van geven zónder bewijs
    ~Je teveel strafwerk opgeven
    ~Het huiswerk neit goed opgeven
    ~Als je een seconde te laat bent al een kaartje laten halen en zelf tien minuten te laat komen en dan utiflipppen als we er iets van zeggen ;'3
    ~als ze met consumptie praten
    ~Te streng zijn

    &nog véeeeel meer.


    Me so good.