• ik word zo gek van mijn leraren, jij ook? klaag hier over je docenten en zeg wat ze verkeerd doen.

    Ze stinken, pedo'ig zijn, Sommigen kunnen echt niet uitleggen of ze zijn zo achterlijk als een achtereind van een ezel, Die pokke proefwerken waar van we meer van de helft niet snappen, de extreeeeeeeem lage punten telling. Een beetje alles eigenlijk. Oja en die vracht huiswerk. :Y)

    Ik erger me niet aan mijn leraren (krul)


    -

    Ik aan mijn franse leraar. Gewoon, omdat het een eikel is


    "Ignite, my love. Ignite."

    DBSTF schreef:
    hier erger ik me het meeste aan.


    (hahahahaha) & Ja echt hé! En vooral als je dan zo'n tamelijk dikke leerkracht hebt die heel je zicht bedekt.

    Mijn wiskundeleraar heeft zó'n stinkadem dat niemand meer iets durft te vragen. Including myself. En ik ben superslecht in wiskunde ;S


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat ze zeuren man --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Als ze boos op je worden als je aan het 'kletsen' bent, maar iedereen is eigenlijk aan het kletsen. :\

    mijn meeste leraren zijn supersuper aardig bij mij op school ^.^
    1 docente is erg irritant omdat ze alleen maar youtube-filmpjes laat zien& totaal niet kan uitleggen..


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Het denigrerende gedrag. Ze denken dat ze meer weten en meer zijn omdat ze leraren zijn. Nou ze weten zeker niet meer(ik heb vaker leraren verbeterd of iets geleerd) en ze zijn zeker niet meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze denken dat ze alles zijn ;D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ze geven niet duidelijk aan wat nou de bedoeling is :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het feit dat ze soms niet heet zijn (huil)


    Terug naar de veiligheid!

    Als ze niet van je kunnen winnen, sturen ze je eruit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Leraren die denken dat je geen sociaal leven hebt, en dat je graag heel de dag alleen maar met Frans bezig bent. En dat je ook nog huiswerk van andere vakken krijgt, vergeten ze al helemáál.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat hun wel met hun mobiel mogen in de les en ik niet D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'