• Ik kreeg laatst een berichtje van een van mijn mede-columnisten. Mensen hadden haar gezegd dat ze de columns niet goed genoeg vonden. Het ging te veel over persoonlijke ‘dagboek’-fragmenten en het waren geen echte columns.
    Dus mijn vraag is, aan de mensen die columns lezen, ‘vinden jullie de columns vernieuwend of goed genoeg? En wat zien of lezen jullie er graag in terug?’
    Dan heb ik het niet zozeer over mijn columns, maar gewoon.. over de columns in het algemeen. Als we weten wat jullie graag lezen of leuk vinden om over te lezen, kunnen we daar misschien iets mee doen :3.

    xx

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 13:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Soulweeper schreef:
    Ik lees ze nooit ;p


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik vind ze doorgaans goed.
    Maar misschien kan er iets komen dat de columns bij een bepaald thema worden geplaatst?
    Want ik vind de lijst zo nogal onoverzichtelijk.


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    Ik vind ze doorgaans goed.
    Maar misschien kan er iets komen dat de columns bij een bepaald thema worden geplaatst?
    Want ik vind de lijst zo nogal onoverzichtelijk.
    Dat is inderdaad een goed idee ja. Of dat er bepaalde tags aan toegevoegd kunnen worden. Misschien moeten we Rutger maar eens lief aankijken (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Soulweeper schreef:
    Ik lees ze nooit ;p

    Er zijn er bij die ik erg goed vind, die een boodschap hebben, of die erg herkenbaar zijn, maar ik moet zeggen dat er ook column tussen zitten waarvan ik denk nadat ik ze heb gelezen, dat ze eigenlijk helemaal nergens over gingen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Soulweeper schreef:
    Ik lees ze nooit ;p


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik vind ze nogal weggestopt, want ik kom eigenlijk nooit op de startpagina. Maar ik heb wel al twee keer (Dat klinkt niet veel hé? maar ja, ik lees ze ook alleen als ik weer eens aan denk.) gehad dat ik bij een colum dacht 'wow, dat herken ik zo hard!' en dat was toch eerder iets persoonlijks, dus dat vind ik juist leuk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tsjaa sommige denk ik echt, huh waar gaat het eigenlijk over?
    Maar van paar vindt ik juist wel weer heel mooi geschreven en dat me dan aanspreekt enzow.


    What is youre favo scary movie?

    Soulweeper schreef:
    Ik lees ze nooit ;p


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik heb nog nooit een gelezen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Concrete schreef:
    Ik lees ze eigenlijk niet. Ik vind ze vaak nogal saai en ze interesseren me eigenlijk ook niet (zip)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik lees ze maar heel soms, maar ik vind niet dat er iets mis mee is. Helemaal niet!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik lees ze niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik lees ze, maar ik weet niet echt waarom. Ik vind het vooral leuk om over thema's zoals de seizoenen te lezen, maar het liefst lees ik zielige dingen. (:


    Save me from myself.

    Soulweeper schreef:
    Ik lees ze nooit ;p


    Everything is worse without music.