• En ik merkte dat er weer heel veel platgereden kikkers en padden op de weg lagen.

    Is dat bij jullie ook zo?

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 9:48 ]


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    MyDrugIsYou schreef:
    Ja heel veel, echt goor.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ja en katten, konijnen en vogels o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Bij ons zijn er heel veel dode eenden, en vandaag ook heel veel doode muizen en ratten gezien,....


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Twee vogels(huil)


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ja
    Mijn moeder zet wel eens kikkers naar de overkant
    En onze hond gaat er altijd achteraan
    Vlak voor ons huis is een sloot waar heel veel kikkers zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is paddentrek. Over een maand of zo (misschien nu al) lopen er mini-padden door onze tuin.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee, maar ik woon dan ook in de stad. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, tenminste, ik zie ze niet (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Whaha, en jij vind 14 al erg x)
    ik fiets een heel stuk door het bos. Een vriendin en ik hebben ze vorig jaar geteld, toen waren er 109 dode padden op ons pad en toen hadden we ze niet eens allemaal geteld x)
    En dan liggen bij de verse de ingewanden er nog uit en weer anderen zijn niet plat maar compleet uitgedroogd... Mijn leraar bio spaart die niet platte opgedroogde x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Marshmellow schreef:
    Gelukkig niet :'D

    Geen idee, ik ga met de trein naar school :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, bij ons liggen er vogels vissen katten honden kikkers padden cavia's wormen slakken en noem het maar op.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 16:35 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    reyon schreef:
    Nee, maar ik woon dan ook in de stad. (:


    wth.

    Wat heb ik een geluk om in een de stad te wonen en daar geen kikkers de weg oversteken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    2D schreef:
    Ja, bij ons liggen er vogels vissen katten honden kikkers padden cavia's wormen slakken en noem het maar op.
    vissen???hoe komen die nou op de weg?

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 16:38 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.