• Dit is het verhaal waarvoor ik de rollen ga gebruiken,http://www.quizlet.nl/stories/41271/different-worlds/
    Ik heb nog vijf rollen nodig voor mijn hp verhaal dus als je goed bent in personage's verzinnen, ik hou me aanbevolen.



    Ik heb één bitch nodig en twee meisjes die dan als het ware achter haar "aan lopen". En ik heb nog twee aardige meisjes nodig, die samen met een al door iemand bedacht personage een groepje vormen



    Wat ik wel weten :

    Naam (voornaam & achternaam)

    Bijnaam (als je personage die heeft)

    Haarkleur

    Kleur ogen

    Schooljaar, bijvoorbeeld het vijfde jaar

    Crush/degene op wie ze verliefd is of word

    Foto

    Korte personagebeschrijving/karakteromschrijving.


    Physics is awesome

    Rol: Aardig Meisje
    Naam: Melissa Juliet Sawyer
    Bijnaam: Gewoon Melissa of Mel
    Haarkleur: Donkerbruin
    Kleur ogen: licht bruin/groen
    Schooljaar: Zelfde als de hoofdpersoon
    Crush: Draco Malfoy & als die niet kan Viktor Kruml
    Foto:


    Korte personagebeschrijving/karakteromschrijving: Melissa is een aardig meisje, die meestal erg rustig is. Wel is ze heel erg vrolijk en is graag buiten.


    No guts no glory.

    Rol: meeloper populaire bitch
    Naam: Sarah Lena Haws
    Bijnaam: Saar
    Haarkleur: Blond
    Kleur ogen: Grijs
    Schooljaar: Hetzelfde als de bitch
    Crush: Ze is stiekem al sinds het eerste jaar verliefde op deze jongen. Hij zit in Griffoendor, maar omdat haar "vriendin" de bitch hem niet mag en hij haar ook niet probeert ze geen contact met hem te maken. Hij heet Jonas Flews.
    Foto: Sarah
    Korte personagebeschrijving/karakteromschrijving: Sarah is altijd al heel erg onzeker geweest en was dan ook aangenaam verrast toen het populaire meisje/de bitch haar uitkoos als har vriendin. Ze heeft er nooit over nagedacht om te weigeren dat nog langer te zijn, hoe zwaar het ook kan zijn om steeds achter iemand aan te lopen.

    Ik ga de bitch ook invullen. (:
    Naam: Juliana Rose Phelsy
    Bijnaam: Iedereen noemt haar Julia.
    Haarkleur: Bruin
    Kleur ogen: Groen
    Schooljaar: het zesde jaar
    Crush: Nog niemand.
    Foto: Julia
    Korte personagebeschrijving/karakteromschrijving: De grootste bitch van de school. Meer valt er niet over te zeggen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wil ook wel een rol! ;D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Naam (voornaam & achternaam) Nova Stargate
    Bijnaam (als je personage die heeft) Supernova. Dit komt door haar enthousiasme en drukte.
    Haarkleur Paarsrood
    Kleur ogen Groot en donkerbruin
    Schooljaar, bijvoorbeeld het vijfde jaar Het 6de jaar.
    Crush/degene op wie ze verliefd is of word Ze is al 3 jaar verliefd op haar beste vriend Fred (of George) Wemel.
    Foto


    Korte personagebeschrijving/karakteromschrijving.
    Nova is het drukte en vrolijkste meisje dat je je kan inbeelden. Ze bouncet door het kasteel als een gekke botsbal. Maar als niemand kijkt,valt dat masker af. Dan huilt ze zich elke avond in slaap. Dit komt hierdoor ->
    Haar ouders zijn allebei Dreuzels. Toen ze ontdekten dat hun dochter een heks was,zijn ze haar gruwelijk beginnen mishandelen. Haar rug en bovenarmen staan nog steeds vol littekens van de vele verwondingen.
    Enkel haar beste vriend Fred (Of George) weet hiervan. Hij heeft het drie jaar geleden ontdekt toen ze bij hen bleef logeren in de vakantie. Sindsdien woont ze eigenlijk bij de Wemels in de vakantie. Hij is steeds heel bezorgd om haar en beschermt haar enorm tegen de Zwadderaars die haar pesten om haar excentrieke haarkleur en gedrag. Ze is smoorverliefd op hem en kan aan niemand anders denken. Maar ze denkt dat hij nooit voor een meisje van haar zou vallen. Want,welke jongen wilt nu een gebroken meisje?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    @Holmes: Ik vind jouw rol echt leuk! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    @ RESURGAM : Thanks ;D Ik probeer steeds een beetje origineel te zijn


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Naam (voornaam & achternaam) Allison Greene
    Bijnaam (als je personage die heeft) Mops
    Haarkleur Donkerblond met blonde natuurlijke highlights
    Kleur ogen Heel lichtbruin
    Schooljaar, bijvoorbeeld het vijfde jaar Zelfde als hoofdpersoon
    Crush/degene op wie ze verliefd is of word Allison is al een tijdje smoorverliefd op de knappe en uiterst slimme Franse uitwisselingsstudent Gaspard Augustin. Hij is een beetje een nerd,maar ze vind hem zo enorm schattig dat ze haar blik niet van hem kan afhouden en is een jaar ouder dan haar. Hij wordt ook vaak bespot door de populaire Zwadderaars. Hij heeft het al lang door maar heeft niet de moed om op haar af te stappen,ookal voelt hij hetzelfde. Daarom zijn Allison's vriendinnen van plan om hen koste wat het kost samen te brengen.


    Foto


    Korte personagebeschrijving/karakteromschrijving.
    Allison is eigenlijk een heel verlegen meisje. Als je iets tegen haar zegt,zal ze maar zelden iets antwoorden. Behalve als ze je al wat kent. Dan is ze vrolijk en geweldig grappig. Wil je eens goed lachen,dan moet je bij haar zijn. Ze is redelijk intelligent en haalt steeds goede punten,wat haar wel eens tot mikpunt van pesterijen maakt. Die laat ze gelaten over zich komen. Ze doet alsof het haar niet raakt,maar eigenlijk kwetst het haar enorm. Ze heeft een geweldig laag zelfbeeld,waardoor ze zichzelf altijd afkraakt. Ze haat haar lichaam,ookal heeft ze al enkele aanbidders gehad. Dat Draco Malfidus haar altijd Schroeistaartige Kreeft noemt,helpt natuurlijk ook niet. Gelukkig heeft ze haar vriendinnen nog,die haar er altijd bovenop krijgen. Toch kunnen ze niet vermijden dat ze in het verleden al 2 keer een einde heeft proberen te maken aan haar leven.

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 16:14 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes