• Helemaal geweldig (nerd). Hier een kort verslagje :3, van een weekend waar weer gigantisch veel leuke dingen in gebeurd zijn :3. Sommige weten misschien nog wel dat ik afgelopen weekend naar Nena was. En voor de mensen die het niet wisten, ‘dan weet je het nu (krul)’. Ik ben meer dan 1000 kilometer door Duitsland heen gecruised in een auto die ik waarschijnlijk zelf nooit zou kunnen betalen, hahaa. Maar het was echt heerlijk!

    Voor de mensen die een beetje de geschiedenis over Nena en haar vroegere band kennen, dus ook de bandleden. Ik heb afgelopen weekend de dochter van Carlo Karges ontmoet, zonder te weten dat ik haar al heel lang kende, dus dat was wel apart. –Carlo was een oud Nena bandlid en is ergens in 2002/2003 overleden-.

    Ik sprak oude en hele goede vrienden weer die letterlijk overal vandaan komen (Nederland, Oosterijk, Zwitserland en alle uithoeken van Duitsland). Ook zag ik de Kerners weer en dit keer ook Nena’s kleinkinderen. Het zijn zo’n schatjes! Tijdens het concert zelf hadden we van die soort ‘fan’-dingetjes. Ook al vind ik het woord fan verschrikkelijk. Bij het nummer ‘Leuchtturm’, hadden we van die kleine zwaailichtjes. En die vond Nena zo geweldig dat ze er een van ons gepakt had en met het ding op haar hoofd over het podium heen begon te dansen. Ik heb me echt scheef gelachen om hoe iedereen op onze acties reageerde. ‘Juli’ speelde trouwens Nena’s voorprogramma en was ook erg goed en leuk!

    Na het concert hebben we nog even met wat bandleden gepraat en toen zijn we weer richting huis gegaan. Het was ontzettend heerlijk en heb me geweldig vermaakt met als gevolg dat ik nu ontzettend dood ben! Op de weg naar huis dacht iedereen ook nog eens dat Nena in onze auto zat, wat wel grappig was. Maar er waren serieus mensen die aarzelden om op ons af te stappen wanneer we een tank- of plaspauze maakten. Ik weet dat die vriendin van me heel veel op Nena lijkt, maar ik vind het toch wel grappig dat mensen dat echt áltijd denken als we onderweg zijn.



    En aangezien ik een van de jongesten van de grote groep was, bekommerden iedereen zich over me. Ze waren allemaal zo lief! Nu mis ik ze allemaal weer verschrikkelijk en het duurt nog minstens 2 maanden voor ik (bijna) iedereen weer ga zien :(.

    Dit was mijn weekend ;3. Hoe was die van jullie?

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 19:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Ik doe al dagen niets anders *,* (H)

    Waarom krijgen we dan maar zo'n kort verslag? Waar zijn alle details? Ik had minstens een paar duizend woorden verwacht!
    Je stelt me wel een beetje teleur, Kirsten
    (N)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    (...)
    Waarom krijgen we dan maar zo'n kort verslag? Waar zijn alle details? Ik had minstens een paar duizend woorden verwacht!
    Je stelt me wel een beetje teleur, Kirsten
    (N)
    Ik dacht dat jullie daar niet in geintereseerd waren. Hahaaha :Y). Allemaal dat gezeur over Sakias en Nena zal jullie ondertussen ook wel de neus uitkomen :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Ik dacht dat jullie daar niet in geintereseerd waren. Hahaaha :Y). Allemaal dat gezeur over Sakias en Nena zal jullie ondertussen ook wel de neus uitkomen :3.

    Ik vind het persoonlijk juist altijd wel leuk om werkelijk álles te horen als iemand een geweldige tijd heeft gehad. Maar dat ben ik, hè (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    (...)
    Ik vind het persoonlijk juist altijd wel leuk om werkelijk álles te horen als iemand een geweldige tijd heeft gehad. Maar dat ben ik, hè (:
    Hmm ja oké daar heb je ook wel gelijk in. Nou het was zowieso allemaal helemaal geweldig om al die bekende en -ik vat maar even de hele groep mensen samen- de Kerners weer te zien en alles. Ook al was het nog niet eens zo lang geleden dat ik ze voor het laatst echt gezien was. Maar nu was Nena's man er ook bij, als drummer omdat hun eigen drummer met Enrique Englasiasgozer op tour is. En met die man kun je zo ontzettend hard lachen en je kunt hem zo ontzettend hard voor de gek houden niet normaal gewoon!

    Ik had natuurlijk de kleinkindjes nog alleen maar van foto's gezien en van verhalen gehoord enzo, maar ze in het echt zien was ook wel weer heel erg leuk. We hadden nog een cadeau voor de gitarist en ik had nog een tekening gemaakt voor hem die we na afloop nog gegeven hebben. Ja ik weet niet er is gewoon zo ontzettend veel gebeurd dat ik het onmogelijk allemaal kan vertellen omdat ik nu al meer dan de helft vergeet op te schrijven :3. Beetje verhaal zonder einde eigenlijk hahaha.


    Wie du mir, so ich dir.

    OMG TRAD JULI OP? *misthetpunt* Nu ben ik ontzettend jaloers op jou...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Hmm ja oké daar heb je ook wel gelijk in. Nou het was zowieso allemaal helemaal geweldig om al die bekende en -ik vat maar even de hele groep mensen samen- de Kerners weer te zien en alles. Ook al was het nog niet eens zo lang geleden dat ik ze voor het laatst echt gezien was. Maar nu was Nena's man er ook bij, als drummer omdat hun eigen drummer met Enrique Englasiasgozer op tour is. En met die man kun je zo ontzettend hard lachen en je kunt hem zo ontzettend hard voor de gek houden niet normaal gewoon!

    Ik had natuurlijk de kleinkindjes nog alleen maar van foto's gezien en van verhalen gehoord enzo, maar ze in het echt zien was ook wel weer heel erg leuk. We hadden nog een cadeau voor de gitarist en ik had nog een tekening gemaakt voor hem die we na afloop nog gegeven hebben. Ja ik weet niet er is gewoon zo ontzettend veel gebeurd dat ik het onmogelijk allemaal kan vertellen omdat ik nu al meer dan de helft vergeet op te schrijven :3. Beetje verhaal zonder einde eigenlijk hahaha.

    Haha, dat kan ik me inderdaad wel voorstellen. Ik zal je maar niet martelen en hier maar gewoon genoegen mee nemen. Het klinkt in ieder geval echt super!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ZeroGravity schreef:
    OMG TRAD JULI OP? *misthetpunt* Nu ben ik ontzettend jaloers op jou...
    Ja maar het was in zuid-Duitsland. Ik heb er heel wat uren voor moeten reizen *,*. Maar Juli was wel echt goed!


    Wie du mir, so ich dir.

    Reticent schreef:
    (...)
    Haha, dat kan ik me inderdaad wel voorstellen. Ik zal je maar niet martelen en hier maar gewoon genoegen mee nemen. Het klinkt in ieder geval echt super!
    Ja en al helemaal niet na al dat gesanik dat ik over me heen heb gekregen de vorige keren zowel hier als op het nena-forum toen :3. Jaa, ik krijg er nog steeds helemaal kippenvel van als ik eraan terug denk :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Zondagavond ging bestierf ik het van verveling.
    Ik was bored as baaaalls. Ma echt e!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Ja en al helemaal niet na al dat gesanik dat ik over me heen heb gekregen de vorige keren zowel hier als op het nena-forum toen :3. Jaa, ik krijg er nog steeds helemaal kippenvel van als ik eraan terug denk :3

    Je moet maar zo denken: die mensen zijn gewoon jaloers. Er zijn zat mensen die wel blij voor je zijn. Ik snap het ook nooit. Als iemand ergens heel blij over is, waarom zou je die persoon dan neer willen halen? Aso's.
    Be happeee n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    (...)
    Je moet maar zo denken: die mensen zijn gewoon jaloers. Er zijn zat mensen die wel blij voor je zijn. Ik snap het ook nooit. Als iemand ergens heel blij over is, waarom zou je die persoon dan neer willen halen? Aso's.
    Be happeee n_n
    Ja, precies (flower).


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Ja maar het was in zuid-Duitsland. Ik heb er heel wat uren voor moeten reizen *,*. Maar Juli was wel echt goed!

    Hm oké, maar voor Juli zou ik dat misschien nog overhebben :Y)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Te gek dat je zo'n leuk weekend had! =D

    Ik heb zaterdag in Amsterdam een jurk gekocht voor m'n verjaardagsfeest, samen met een vriendin en eergister heb ik lekker genikst ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ZeroGravity schreef:
    (...)
    Hm oké, maar voor Juli zou ik dat misschien nog overhebben :Y)
    Hmm ja. Al met al was het ongeveer 600 KM rijden. Ze speelden maar een uurtje maar ze waren echt goed. Eens even denken of ik de nummers nog ongeveer weet. Ze speelden in ieder geval: Geile Zeit, Perfekte Welle, Zerissen, Regen und Meer, Wir Beide, Warum en Ein neuer Tag. Ze waren trouwens wel heel relaxed want ze maakte voor en na ook gewoon een praatje met de mensen die al de hele middag buiten liepen en zaten.


    Wie du mir, so ich dir.

    Reticent schreef:
    Dat klinkt inderdaad wel heel leuk, ja!
    Mijn weekend was nogal saai, haha (;


    We accept the love we think we deserve.