• Blergh ... Ik krijg nog hartkloppingen.

    Ik reed dus gister rond een uur of ... 8 met twee mensen om iemand op te halen. Wij rijden dus die wijk in van die jongen, waar je net voor zijn flat een grasveldje met bomen hebt en een bocht. Voor die bocht zag ik al een jochie lopen met een hondje, maar ze liepen nog ver weg dus ik hoefde niet af te remmen ... Tot ik de bocht door ging en dat beest dus ineens de weg op rende uit het niets! %#$%#%^!$ ... Ik heb nog nooit zó hard van mijn leven op die rem getrapt en we hoorden dus ook maar niks, maar dat beest liep ook niet weg van de auto hè ... o.O
    Ik durfde echt níet naar buiten, zat helemaal in shock met dat stuur in m'n handen naar buiten te staren, terwijl m'n beste maatje gelukkig wel meteen eruit sprong. Ondertussen kwam dat kind dus al aanrennen, pakte z'n hondje op en liep doodleuk weer weg ...
    M'n maatje heeft hem wel op een redelijk normale manier verteld dat 'ie verdomme op moet letten en/of dat beest aan moet lijnen ... Maar omg, wij waren zóooo geschrokken ! O_O
    Ik dacht echt dat ik de dood van dat diertje voor de rest van m'n leven bij me zou dragen, ook al kon ik er niks aan doen als het wel gebeurd was!
    Maar damn ... Wat ben ik blij dat ik geen 0.002 seconden later had gereageerd, want dan was het echt vol raak geweest...


    Anyway ... om het een soort van nuttig te houden, wie heeft ook wel eens zoiets (dergelijks) meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 18:27 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nee, die liep 'gelukkig' nog een heel stuk achter. ._.
    Ben alleen 2 jaar van m'n leven kwijt door de schrik. :')

    Haha :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Naja gister is een jongen doodgereden bij ons in het dorp door een vrachtwagen, echt heftig. En die vader reed er nog langs met z'n trekker en toen wist hij niet dat het zijn zoon was :/


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    Naja gister is een jongen doodgereden bij ons in het dorp door een vrachtwagen, echt heftig. En die vader reed er nog langs met z'n trekker en toen wist hij niet dat het zijn zoon was :/


    Bij dat stukje had ik even een rilling over mijn rug lopen ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een jaar of twee geleden ben ik bijna met mijn fiets over een chiuaua gereden :'D
    Ik reed langs een erg smal stukje en een vrouw liet haar hond daar zijn behoefte doen...en ik week netjes uit zodat ik hen niet zou raken, sprong dat marginale beest voor mijn fietswiel.
    Ik lag door dat mormel bijna in de beek -.-"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    Een jaar of twee geleden ben ik bijna met mijn fiets over een chiuaua gereden :'D
    Ik reed langs een erg smal stukje en een vrouw liet haar hond daar zijn behoefte doen...en ik week netjes uit zodat ik hen niet zou raken, sprong dat marginale beest voor mijn fietswiel.
    Ik lag door dat mormel bijna in de beek -.-"

    Bij die dieren heb je zowiezo een vergrootglas nodig om ze te zien (cat)
    Maar je laat je hond daar toch niet zn behoeftes doen? D:

    Vorige week zat ik weer lekker te cruisen in mijn cabrio en op een gegeven moment reed ik door een prachtige winkelstraat met grote billboards. Eén van die borden vond ik blijkbaar zo interessant, dat ik even niet meer in de gaten had dat het rood was en ik reed bijna een naaimachinewinkeltje in!

    HeyIamAlice schreef:
    Vorige week zat ik weer lekker te cruisen in mijn cabrio en op een gegeven moment reed ik door een prachtige winkelstraat met grote billboards. Eén van die borden vond ik blijkbaar zo interessant, dat ik even niet meer in de gaten had dat het rood was en ik reed bijna een naaimachinewinkeltje in!

    Lijkt me wel echt iets voor jou :'D

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Lijkt me wel echt iets voor jou :'D


    Zo praat je niet tegen je vader!
    heerlijk offtopic dit, sorry mods

    HeyIamAlice schreef:
    (...)

    Zo praat je niet tegen je vader!
    heerlijk offtopic dit, sorry mods


    Ik vind het ook niet erg grappig anders, want dit topic is serieus bedoelt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    nope nog niet ;'D


    Only those who listen can hear

    Nee, nog nooit gehad.
    Ben ook pas 16..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elastic schreef:
    (...)

    Stiekem vind ik het grappig, maar een beetje; hé.
    Oei, erge schade?


    Achteraf was het best grappig :'D
    & Nee, alleen de trekker moest uit de sloot gehaald worden.
    'T was niet een diepe sloot.
    :Y)

    neen
    Mijn tante wel, ze heeft een honden & katten kapsalon en ze had het hondje even los gelaten en het was zo onder de poort op straat gelopen en het is aangereden:S en het ergste is dan nog dat de dierenarts niet wilt geloven dat dat diertje is aangereden maar dat dat een leugen is. Net alsof mijn tante een moordenaar is ):

    Mijn moeder had een keer last van haar benen. Toen waren we ergens aan het rijden en toen trapte voor haar een auto op de rem en aan de ene kant van de auto liepen mensen en aan de andere kant konden we ook niet langs ofzo. Mijn moeder kon toen niet meer remmen ofzo en toen maakte ze een hele rare bocht en hadden we allemaal niets. Nou ik schrok me echt kapot, ik was blij toen we weer thuis waren.

    Ik zat een x met me ouders en me zusjes in de auto en dr huppelde opeens zo schattig konijntje ver het kruispunt. Wij stonden stil voor het stoplicht, dus ik en m'n zusjes gingen hem in de auto helemaal aanmoedigen. Opeens zagen we hem niet meer en begon me pa weer te rijden en ik voel zo dat we over een bobbeltje heenreden, dus ik zat daar helemaal in schok. En toen vroeg later aan me pa wat er was en toen zei hij dat we over zijn pootje waren heengereden D:


    Trust me. I'm the doctor