• Blergh ... Ik krijg nog hartkloppingen.

    Ik reed dus gister rond een uur of ... 8 met twee mensen om iemand op te halen. Wij rijden dus die wijk in van die jongen, waar je net voor zijn flat een grasveldje met bomen hebt en een bocht. Voor die bocht zag ik al een jochie lopen met een hondje, maar ze liepen nog ver weg dus ik hoefde niet af te remmen ... Tot ik de bocht door ging en dat beest dus ineens de weg op rende uit het niets! %#$%#%^!$ ... Ik heb nog nooit zó hard van mijn leven op die rem getrapt en we hoorden dus ook maar niks, maar dat beest liep ook niet weg van de auto hè ... o.O
    Ik durfde echt níet naar buiten, zat helemaal in shock met dat stuur in m'n handen naar buiten te staren, terwijl m'n beste maatje gelukkig wel meteen eruit sprong. Ondertussen kwam dat kind dus al aanrennen, pakte z'n hondje op en liep doodleuk weer weg ...
    M'n maatje heeft hem wel op een redelijk normale manier verteld dat 'ie verdomme op moet letten en/of dat beest aan moet lijnen ... Maar omg, wij waren zóooo geschrokken ! O_O
    Ik dacht echt dat ik de dood van dat diertje voor de rest van m'n leven bij me zou dragen, ook al kon ik er niks aan doen als het wel gebeurd was!
    Maar damn ... Wat ben ik blij dat ik geen 0.002 seconden later had gereageerd, want dan was het echt vol raak geweest...


    Anyway ... om het een soort van nuttig te houden, wie heeft ook wel eens zoiets (dergelijks) meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 18:27 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja, als ik niet begon te gillen was ik met mijn vader tegen een vrachtwagen gebotst.. 0.o


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nog niet, ben pas 14, (:

    Maar met iemand anders, nee ook niet.

    iloveminke schreef:
    Ja, als ik niet begon te gillen was ik met mijn vader tegen een vrachtwagen gebotst.. 0.o


    Oh, mijn vader had suiker en vocht achter zijn longer zonder het te weten ... Die viel letterlijk in slaap achter het stuur.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Of jawel, maar toen was het wel raak.

    Met mijn schoonbroer tegen een vluchtheuvel op, over de kop.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Oh, mijn vader had suiker en vocht achter zijn longer zonder het te weten ... Die viel letterlijk in slaap achter het stuur.

    Ja, mijn vader was ook half aan het slapen, ik heb hem echt letterlijk wakker gegild.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nee gelukkig niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Janouja, ik reed op de trekker :'D En toen kwam er een kat voor, dus ik helemaal panisch het stuur omdraaien en toen reden we de sloot in. (krul)

    Nancy toch! :'D
    Maar nee, ik heb zulke dingen nog niet gehad tijdens rijles. Enkel met mensen (krul)


    -

    Perish schreef:
    Janouja, ik reed op de trekker :'D En toen kwam er een kat voor, dus ik helemaal panisch het stuur omdraaien en toen reden we de sloot in. (krul)


    Stiekem vind ik het grappig, maar een beetje; hé.
    Oei, erge schade?

    OMYJBIEBER schreef:
    Nee gelukkig niet.

    Genius schreef:
    Nancy toch! :'D
    Maar nee, ik heb zulke dingen nog niet gehad tijdens rijles. Enkel met mensen (krul)


    Met m'n rijles heb ik wel wat ingrepen gehad, maar zoiets gelukkig nooit.
    Nee, we reden echt gewoon rustig, maar uit het niks ... Omg, als je erbij was geweest Jac had je gaan huilen of ook net zo in shock als ik geraakt.


    Ojaaaa! Met een klein jongetje een keer bijna en een fietser, maar toen werd zelfs m'n instructeur ook boos op die mensen omdat dat echt dom was van ze.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 18:32 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zat achterop bij een vriendin van me, ineens zij begint te gillen en trapt vol op dr handrem, dus ik flikker van die fiets af. Bleek daar ook zo'n hond gewoon voor dr fiets te gaan wandelen.
    Stom beest D:

    Lijkt me echt zo eng!ö
    Ben blij dat er niets is met het hondje, of met die jongen die misschien achter zijn hond zou kunnen aangelopen zijn ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sadistic schreef:
    (...)

    Met m'n rijles heb ik wel wat ingrepen gehad, maar zoiets gelukkig nooit.
    Nee, we reden echt gewoon rustig, maar uit het niks ... Omg, als je erbij was geweest Jac had je gaan huilen of ook net zo in shock als ik geraakt.


    Ojaaaa! Met een klein jongetje een keer bijna en een fietser, maar toen werd zelfs m'n instructeur ook boos op die mensen omdat dat echt dom was van ze.

    Dat denk ik ook wel ja, mijn hart zou in mijn keel zitten dan.

    Sommige mensen doen het vaak idd zelf, mijn instructeur scheld ze dan altijd even uit :'D


    -

    Marshmellow schreef:
    Lijkt me echt zo eng!ö
    Ben blij dat er niets is met het hondje, of met die jongen die misschien achter zijn hond zou kunnen aangelopen zijn ^^.


    Nee, die liep 'gelukkig' nog een heel stuk achter. ._.
    Ben alleen 2 jaar van m'n leven kwijt door de schrik. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.