• Je schreef aan Marshmellow op 5 april 2011 - 16:38:

    Gedichtenwedstrijd

    Ik zat net te kijken bij de twee lopende gedichtenwedstrijden en ik kwam erachter dat WOUAH/Magnetic met Quizlet is gestopt.
    Ik denk: ik meld het even, anders staat die wedstrijd daar nogal onnodig te niksen en kan niemand anders een nieuwe wedstrijd startenxD

    Marshmellow schreef op 5 april 2011 - 16:40:

    RE: Gedichtenwedstrijd

    Goed dat je het zegt ^^
    Dan ben jij het =)
    Veel succes met je wedstrijd!


    Ik heb dus toestemming gekregen om mijn wedstrijd te starten en dat ga ik dan ook doen.
    Even wat standaard info
    De bedoeling is om over een gegeven onderwerp een gedicht te schrijven. Je krijgt er per opdracht 7 dagen de tijd voor. Daarna gaan de juryleden beoordelen en komt de volgende opdracht erop. Je opdracht stuur je naar me toe in een pb. Ik zet hem dan in het verhaal waar alle gedichten komen te staan en waar de beoordeling bij komt. Daar komt ook je cijfer te staan. Er zijn in totaal 5 rondes. Per opdracht krijg je een cijfer van elk jurylid. Hier wordt het gemiddelde van genomen en dat is dan je cijfer. Aan het einde van de wedstrijd wordt er een winnaar bepaalt, door het gemiddelde van al je uitslagen per opdracht te nemen. De prijs voor de winnaar is dat ik reclame ga maken voor al je verhalen/quizzen/gedichten die je op dat moment hebt, bij mijn verhalen/quizzen/gedichten en natuurlijk ook eergevoel.
    Doe alleen mee, als je er ook echt tijd voor hebt. Het heeft geen zin om mee te doen, terwijl je bijv. examens hebt. Je kan namelijk niet midden in de wedstrijd er mee stoppen. Je krijgt alleen uitstel als je daar een geldige reden voor hebt. Je krijgt dan max. 2 dagen uitstel of het moet heel ernstig zijn. Als je geen geldige reden hebt of die niet hebt laten weten, wordt je gediscalificeerd.
    Er kunnen in totaal 20 deelnemers meedoen. En vol = vol, dus wees er snel bij. De 1e opdracht komt er meteen op te staan. Pas als de laatste deelnemer zich heeft opgegeven, kan je je gedicht inleveren en gaat de 7 dagen tijd in. Verder zoek ik nog 2 juryleden. Daar kan je je dus ook voor opgeven. Je moet wel een goede beoordeling kunnen maken en niet alleen zeggen dat het een mooi gedicht is. Als jurylid krijg je alle info opgestuurd met alle opdrachten etc. Als je jurylid ben, kan je niet ook nog deelnemer zijn.
    Met vragen kun je altijd bij of 1 van de andere juryleden terecht.
    IK ZOEK GEEN JURYLEDEN MEER
    INSCHRIJVINGEN GESLOTEN MET 16 DEELNEMERS
    Juryleden:
    UnderTheSea (Ikke)
    OLDROSES
    Headaches

    Deelnemers:
    Supposed
    Goldenwings
    Azkaban
    Prudentia
    xHope
    Privacy
    SING
    Sleutelbloem


    Cijfers:
    (Kijk niet naar de volgorde)
    Opdracht 1:
    Supposed: 7.3
    Goldenwings: 8.5
    Azkaban: 8.5
    Prudentia: 8.7
    xHope: 9.3
    Privacy: 8.2
    SING: 7.3
    Sleutelbloem: 7.7

    Opdracht 2:
    Supposed: 8
    Goldenwings: 9
    Azkaban: 8
    Prudentia: 8.3
    xHope: 8.3
    Privacy: 9.3
    SING: 7.8
    Sleutelbloem: 7.3

    Opdracht 3:
    Supposed: 6.5
    Goldenwings: 10
    Azkaban: 9
    Prudentia: 8
    xHope: 9.2
    Privacy: 8.7
    SING: 8.2
    Sleutelbloem: 8.7

    Opdracht 4:
    Supposed: 6.5
    Goldenwings: 10
    Azkaban: 8.2
    Prudentia: 8.2
    xHope: 8.7
    Privacy: 9
    SING: 8.7
    Sleutelbloem: 9.2

    Opdracht 5:
    Supposed: 7.3
    Goldenwings: 9.5
    Azkaban: 8.5
    Prudentia: 9.2
    xHope: 9.5
    Privacy: 10
    SING: 10
    Sleutelbloem: 9.2

    Eindcijfer:
    Supposed: 7.1
    Goldenwings: 9.4
    Azkaban: 8.4
    Prudentia: 8.5
    xHope: 9
    Privacy: 9
    SING: 8.4
    Sleutelbloem: 8.4


    DE TOP DRIE:
    1. Goldenwings
    2. xHope/Privacy (Hetzelfde cijfer)
    3. Prudentia


    Iedereen gefeliciteerd! En vooral Goldenwings!

    (Misschien hebben jullie hier wat aan bij deze opdracht of verdere opdrachten: http://www.quizlet.nl/stories/46347/mijn-gedichten/)
    Hier komt de link met alle gedichten en de beoordelingen: http://www.quizlet.nl/stories/47427/gedichtenwedstrijd/. Het is verstandig om een abo te nemen.

    LEVER HEM IN PER PB NAAR MIJ, IMMAWOLF! ANDERS ZIE IK HEM NIET ALTIJD.

    IK HEB ZELF EEN NIEUWE NAAM, NAMELIJK UnderTheSea

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 15:37 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ajaaa, ik wil trouwens de kat (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Als ik nog van dier mag veranderen, mag ik dan toch de vlieg?

    Ylinaeee schreef:
    Als ik nog van dier mag veranderen, mag ik dan toch de vlieg?

    Is gebeurd


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik weet niet wat de uitkomst van de link had moeten zijn, maar bij mij werkt het niet. Tenminste, ik word wel ergens heen geleid, maar ik denk niet dat je dat bedoelde.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Privacy schreef:
    Ik weet niet wat de uitkomst van de link had moeten zijn, maar bij mij werkt het niet. Tenminste, ik word wel ergens heen geleid, maar ik denk niet dat je dat bedoelde.

    Waar wordt je dan heen geleid? Als het goed is, kom je uit bij een verhaal waar al mijn zelfgeschreven gedichten in staan.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Waar wordt je dan heen geleid? Als het goed is, kom je uit bij een verhaal waar al mijn zelfgeschreven gedichten in staan.


    Ja, nu wel. (:
    Eerst kwam ik bij mijn eigen stories met de melding: 'Je kunt alleen aan je eigen stories werken.'


    Am I gay? I am ecstatic!

    Ik doe meexD


    Just be yourself

    Ik doe mee :'D
    Bij die andere lig ik er toch al uit en ik genoeg tijd =3
    En schrijf me maar in bij beer.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 17:20 ]


    Just be yourself

    Ik wil het wel proberen.
    Mag ik de schildpad zijn?


    I love BTR and One Direction!

    Ik doe mee!
    En ik zou graag de muis als dier willen (:


    once a directioner, always a directioner.

    Ik doe mee!
    Mag ik aap :P

    Ik wil abo worden maar ik weet nie thoe dat moet, ghehehe.
    Maar ik doe mee en wil graag de muis (:
    Leuk idee!


    once a directioner, always a directioner.

    @ Pam, SING, CottonxCandy, Safety en Bieberholic
    Jullie staan erbij

    @ Pam
    Welk dier wil je??? Nu heb je nog genoeg keus


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ps, moet het nog over iets daarover gaan,, of mag je ook gewoon in het algemeen over dat dier schrijven?