• Ja me beugel. Hij is er na 10 maanden of zo uit. Het was best eng eerst plaatje een spalkje of zoiets -die me nu heel erg irriteert- En daarna pakte ze een tang en daarmee kraakte ze mijn slotjes van me tanden af dat was best pijnelijk. Steeds als ze me pijn deed deed ik me mond een kein beetje dicht en dan ging die vrouw zeuren opppeeen. Ja Hallo je doet me pijn. Ik vind het eind resultaat best wel mooi geworden.
    Als jullie een foto willen plaatst ik die zo wel eventjes.

    Dus wie heeft er ook een beugel?

    Niet meer :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Heb ik lange tijd terug gehad.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Niet gehad & hoef er ook nooit een :D

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 april 2011 - 14:51 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Niet gehad & hoef er ook nooit een :D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik had slotjes, die zijn er al ongeveer 2 jaar uit. :Y)


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Ik heb nu elastiekjes en krijg maandag me beugel :((


    Trust me. I'm the doctor

    Gehad, en heb nu ook die spalkjes.
    je went er zo aan, maar wees blij, want ik moewst hem twee jaar.


    Food.

    vorige week is hij eruit gegaan. ik dachat dat duurt landg en doet pijn het was met een tangetje na 2 minuten klaar en je voelde niks. ze hield een ijzerdraadje met blokjes vastxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik, vandaag heb ik hem precies een week


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik heb een beugel, en die doet behoorlijk pijn op dit moment..


    -

    Ik heb nooit een beugel gehad, en ik krijg er ook geen. Mijn tanden zijn daar te zacht voor, dus het zou meer kapot maken dan het recht zet, volgens de tandarts. En dat vind ik niet zo erg. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niet gehad ... Ik zou hem wel moeten eigenlijk, maar dan komen mijn tanden eerst andersom te staan (onderkaak is te dicht op elkaar, boven net iets wijder) en dan moet ik ook nog een kaakoperatie ondergaan ... Ik hou het wel lekker zo. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Adeline schreef:
    Ik heb een beugel, en die doet behoorlijk pijn op dit moment..

    Heb je hem pas gekregen?

    Sadistic schreef:
    Niet gehad ... Ik zou hem wel moeten eigenlijk, maar dan komen mijn tanden eerst andersom te staan (onderkaak is te dicht op elkaar, boven net iets wijder) en dan moet ik ook nog een kaakoperatie ondergaan ... Ik hou het wel lekker zo. :Y)

    Ja dat heeft me nicht ook. Ze heeft al een bovenkaak operatie gehad en nu nog een onderkaak en die wordt waarschijnlijk heeeel erg pijnelijk