• Welke artiest vonden jullie nou echt slecht nadat jullie diegene live hadden gezien?

    Dus dat je diegene eerst goed vond, maar het live-optreden zo slecht was dat je diegene juist heel slecht vond.

    Ik had dit bij Sean Paul. Die hield het hele concert zijn zonnebril op dus je zag hem niet eens, bleef de hele tijd op dezelfde plek staan en haalde de meeste noten niet eens. We zijn op de helft van het optreden ook weggegaan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ruocco schreef:
    (...)
    Oh wacht, ja ik ook. Publiek moest meer zingen dan Jared zelf, lol.
    Idd en heel de tijd jump en al die mensen op het podium steeds enzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Soundeffect schreef:
    Cinema Bizarre. Strify is dan net één of andere krolse kat of zo.


    Me Like Strify Cat :9~

    Katy perry en nelly furtado >.<


    Love don´t break me.

    Sawtooth schreef:
    Selena Gomez.

    Je denkt misschien wel dat ze goed kan zingen enzo, maar nee; live dus niet. Gosh. ik zoek het filmpje wl even (:

    Ja, ik kwam ook een keer tot die ontdekking ;x


    effort never betrays you

    Ik vind Jason Derulo ook echt super slecht. Hij was een keer live op tv. Ik haatte hem al, maar toen ik dat had gezien werden mijn haatgevoelens verdubbelt.

    Usher was echter wel heel goed, okal playbackte hij veel, wat hij echt zong was goed.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    katy perry (maar tog blijven haar nummer goed zoals E.T.) ik wist dat justin bieber slecht kon zingen maar live doen me oren gewoon pijn


    Shoganai i ne~

    CandyFace schreef:
    Katy Perry :o


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Panic! at the Disco l o l
    Ze zijn zo saai live en nouja idk

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 20:15 ]


    As travars

    Kill hanna en Axl rose. Wat zingt die fals live allemachtig. xD
    Kill hanna omdat het gewoon echt heel slecht was life. Voorprogramma was 10 x beter. xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Waarom noemt iedereen Katy Perry na 2 keer ofzo iets op tv van haar gezien te hebben? Ik ben naar haar concert geweest en ze was fucking goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Katy Perry nog nooit écht live gezien, maar GOD, die verpestte d'r optreden dus mooi bij de EMA's een paar jaar geleden, en voor de rest is ze ook erg slecht, van wat ik dan heb gezien, misschien als ik naar een van d'r concerten ga, ze heel goed is. Rihanna vind ik ook niks live en The Script valt eigenlijk ook wel tegen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 20:22 ]


    You move me ......... Kurt

    RESURGAM schreef:
    Nog nooit gehad, gelukkig. (: Maar ik ben ook nog niet zo vaak naar een concert geweest.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nightwish in 2009. Zang was te vals voor woorden :(

    rihanna vond ik een beetje tegenvallen :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lamor schreef:
    Nog nooit gehad eigenlijk, alle concerten waar ik ben geweest waren goed.
    Alleen Rebecca Black vind ik echt slecht, zonder live gezien te hebben. (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California