• Welke artiest vonden jullie nou echt slecht nadat jullie diegene live hadden gezien?

    Dus dat je diegene eerst goed vond, maar het live-optreden zo slecht was dat je diegene juist heel slecht vond.

    Ik had dit bij Sean Paul. Die hield het hele concert zijn zonnebril op dus je zag hem niet eens, bleef de hele tijd op dezelfde plek staan en haalde de meeste noten niet eens. We zijn op de helft van het optreden ook weggegaan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Katy Perry..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Justin Bieber, het was zó'n afknapper toen ik een concert van hem zag. Ik had nooit iets tegen hem ofzo, maar toen. Omg.
    En Katy Perry, ongeveer hetzelfde, toen @ the EMA's. Men oren gingen dood...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb niemand live gezien die ik slecht vond, maar op Youtube en tv hoor ik mensen die daar "live" slecht klinken. Dat vond ik bij the black eyed peas vooral. Ze klinken op cd zo goed :O Maar live is echt bagger!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Caro Emerald en Go Back To The Zoo.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Katy Perry heb ik eens live op tv gezien, verschrikkelijk


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Rebecca Black zonder te kijken ;'D

    En Tokio Hotel. Sorry voor de fans maar toen ik hun een paar jaar terug zag vond ik er geen ballen aan na een paar liedjes?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    RESURGAM schreef:
    Nog nooit gehad, gelukkig. (: Maar ik ben ook nog niet zo vaak naar een concert geweest.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ibanez schreef:
    Rebecca Black zonder te kijken ;'D

    En Tokio Hotel. Sorry voor de fans maar toen ik hun een paar jaar terug zag vond ik er geen ballen aan na een paar liedjes?
    Ik vond Bill anders wel mooi zingen de eerste keer dat ik hun zag, maar dat Engels. lol. De tweede keer was zijn Engels veel beter, maar de liedjes niet meer zo leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Selena Gomez.

    Je denkt misschien wel dat ze goed kan zingen enzo, maar nee; live dus niet. Gosh. ik zoek het filmpje wl even (:


    We accept the love we think we deserve.

    Passerby schreef:
    (...)Ik vond Bill anders wel mooi zingen de eerste keer dat ik hun zag, maar dat Engels. lol. De tweede keer was zijn Engels veel beter, maar de liedjes niet meer zo leuk.


    Nah ik had er toch meer van verwacht toen.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Perish schreef:
    Destine. Beetje hyperactief fangirls vrolijk maken, maar de muziek klonk allemaal hetzelfde.


    Nee joh ;D,.. t zijn teminste mensen zonder kapsones.


    Only those who listen can hear

    Ibanez schreef:
    (...)

    Nah ik had er toch meer van verwacht toen.
    Ik moet wel eerlijk toegeven eenmaal je Disturbed en Bullet enzo hebt gehoord, is tokio hotel echt wel laag, maar dat kan je ook niet echt vergelijken. Dat genre is gewoon te verschillend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik vond Bill anders wel mooi zingen de eerste keer dat ik hun zag, maar dat Engels. lol. De tweede keer was zijn Engels veel beter, maar de liedjes niet meer zo leuk.


    Hoezo dat,. ik vind m live nogsteeds facking mooi zingen .


    Only those who listen can hear

    Ohmygaskarth schreef:
    Heb ik gelukkig nog nooit gehad (': maar de bands die ik luister klinken hetzelfde op hun CD's, dus zijn hun concerten ook goed.

    Passerby schreef:
    (...)Ik moet wel eerlijk toegeven eenmaal je Disturbed en Bullet enzo hebt gehoord, is tokio hotel echt wel laag, maar dat kan je ook niet echt vergelijken. Dat genre is gewoon te verschillend.


    ja da klopt,.. ik luister zelf ook veel naar Black Veil Brides enz


    Only those who listen can hear