• Hee:),

    ik heb even jullie hulp nodig. Ik moet vanmiddag naar een stomme verjaardag van mij oom, waar het altijd heel erg saai is. heeft iemand ideëen om niet mee te hoeven gaan? of iets waardoor je heel erg ziek lijkt?

    - een ui onder je oksel werkt niet, want wij hebben geen uien
    - huiswerk, mag ook niet want dat moet ik maar erom heen plannen
    - ik heb ook niet zoveel zin om over te gaan geven.
    - hoofdpijn, buikpijn + aanstellen werkt ook niet

    heeft iemand misschien iets waardoor je snel zieklijkt? Of een goede reden? Zonder al te veel moeite ervoor te hoeven doen?

    Alvast bedankt! (flower)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Grizzly schreef:
    heel kort inademen, en dan zeer diep uitademen, tot de buikpijn krijgt. das mijn truc als ik geen sport wil doen, want je gaat er erg bleek van zien, en die buikpijn is dan echt, dus als je niet kan acteren is dat goed.

    die is een goeie_O_


    Shoganai i ne~

    kijken met moeie ogen en heel de tijd omhoog kijken dan krijg je ook koppijn. en op een warm plekje met dikke kleding aan mamama ik heb het warm, misselijk duizelig koppijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zit op acteerles en ik heb Geweldige tips voor je:

    -Ga Huilen, Kan altijd met uien

    -Smeek !!

    hortons zei op 3 april 2011 - 12:39:

    Ga spelen of dat je duizelig bent, of dat je ziek bent. Heel moe kijken, naar niks staren. Als je ouders iets vragen gaan mompelen. Nep gaan rillen. .

    Dat is geweldig (Werkt altijd!!)

    - Als dat niet werkt, eet van allemaal verschillende dingen (Gewoon eten, dus niet dat je aan een hamer gaat knagen) Dan krijg je superbuikpijn


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Ik zit op acteerles en ik heb Geweldige tips voor je:

    -Ga Huilen, Kan altijd met uien

    -Smeek !!

    (...) Dat is geweldig (Werkt altijd!!)

    - Als dat niet werkt, eet van allemaal verschillende dingen (Gewoon eten, dus niet dat je aan een hamer gaat knagen) Dan krijg je superbuikpijn


    Ik ga 'tproberen, ookal kan ik niet goed acteren!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Je kan met mij ruilen,ik ben namelijk ziek en wil het kwijt!(:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Heel zachtjes praten,
    Beetje zo doen dat je stem heel schoor klinkt enzo.
    Doen als je ogen bijna dichtvallen.
    Steeds met je hand tegen je hoofd zegmaar, dat je met je hoofd tegen je hand leunt.
    Hand op je buik leggen,en zo lopend naar de wc.

    Ik heb gehoord dat je je heel ziek gaat voelen als je een sigaretten vloeitje onder je tong legt :') Maar geen idee of dat werkt. Anders kun je altijd nog met rondere oogschaduw wallen onder je ogen maken.. Niet te donker natuurlijk ;p
    Of je gaat even heel veel rondjes draaien tot je bijna omvalt. Tegen die tijd heb je wel hoofdpijn haha (:

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 13:12 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het schijnt te werken om een vloeitje onder je tong te doen, maar ik moet je bekennen dat ik dat nog nooit heb geprobeerd.
    Je moet zorgen voor een beetje rode ogen (wrijven of zo) en alle eerder genoemde tips uit dit topic maar gewoon uitproberen.


    Fuck the world, I don't care.

    Je moet gewoon heel boos worden.
    "Waarom moet ik g*dv*rd*mm* altijd mee naar de t*r*ng k*nk*r k*t verjaardagen?! G*dv*r, g*dv*r, g*dv*r! Zien jullie dan niet dat ik nog f*ck*ng veel huiswerk moet maken! Doe is normaal, het is zoveel, ik heb al mijn tijd nodig!
    En het is toch altijd f*ck*ng saai daar! Ik zit daar toch maar niks te doen! En niemand daar zit te wachten op mijn chagrijnige gezicht!


    Ik leef me ietsje te veel in, ik zit nu bijna hardop te schelden.

    Veel succes in ieder geval!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ilovesana schreef:
    Heel zachtjes praten,
    Beetje zo doen dat je stem heel schoor klinkt enzo.
    Doen als je ogen bijna dichtvallen.
    Steeds met je hand tegen je hoofd zegmaar, dat je met je hoofd tegen je hand leunt.
    Hand op je buik leggen,en zo lopend naar de wc.

    Amateur.

    Ik kan heel goed ziek spelen. Dus dan mag ik al thuisblijven, dus ik heb niet echt tips ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als je een slot op je deur hebt kan je je zelf opsluiten en zeggen dat je aan het leren bent :') Dat deed ik vroeger.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Laeh schreef:
    Het schijnt te werken om een vloeitje onder je tong te doen, maar ik moet je bekennen dat ik dat nog nooit heb geprobeerd.
    Je moet zorgen voor een beetje rode ogen (wrijven of zo) en alle eerder genoemde tips uit dit topic maar gewoon uitproberen.


    Klopt, of een tabaksblad.
    Dan ga je heel erg zweten en word je heel wit.
    Good luck. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Je kan jezelf ook laten flauwvallen ^^
    Al heb je het niet meer nodig omdat je al thuis blijft. Ik heb het zelf nooit gedaan, maar een vriendin van me wel emt mij erbij omdat ze wilde zien of het werkt.

    -ga op je hurken zitten met je hoofd tussen je knietjes
    -adem 20x heel diep in en uit
    -spring op en doe je duim in je mond
    -blaas op je duim zodat je wangen zeg maar bol worden -niet zuigen dus-
    -blijf blazen en dan lig je vanzelf op de grond. In het begin zul je even verward zijn, maar het komt allemaal snel terug.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Reducio schreef:
    Je kan met mij ruilen,ik ben namelijk ziek en wil het kwijt!(:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.