• HAHAHA believe it or not, maar mijn stiefvader is dronken. :'D
    Hij en mn moeder kwamen thuis van een feestje en hij begint zo te lullen tegen mij van:
    Rowan wist je dat in kaas stukjes van de maag van een kalfje zit.. want dat maakt de kaas dik! en dan word die lekker! daarom is er ook vegetarische kaas! ik zo: Oh wow wist ik niet oke heel interessant! /fake lol/ en hij zo: Ja, en je hebt ook vieze en lekkere vegetarische kaas hé! ik zo: OH ECHT WOW WIST IK OOK NIET hij zo: Ja maar kijk echte vegetariers eten dus vlees kaas of ben ik nou dom. Ik zo: Ja je bent heel slim want het klopt hoor.

    WAT EEN GELUL MAN. ik zo: Ik doe mn pyjama aan doei. snel wegwezen* xD
    hahaha ik kom niet meer bij, sirieus.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik kan echt niet tegen dronken mensen, verschrikkelijk...

    Dronken mensen kunnen grappig zijn. (krul) Hangt er vanaf wie het zijn. Maar ik hou er zelf niet van om dronken te zijn, ik ken mijn grenzen wel _O_


    -

    Er zit echt uitgeschraapte kalverenmaag in kaas hoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind dronken mensen eng...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    -plat-


    Shoganai i ne~

    nerveus schreef:
    Ik vind dronken mensen eng...


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ach, had gister verjaardag en dr waren 3 mensen die dronken.. en nja en toen hadden ze al wat op en begonnen ze tegen mij met; Heb jij al trouwplannen.
    de ander; ga je trouwen ? met wie?
    ik; Dat wil ik dan ook wel eens weten o-O.

    Ik ben 9 van de 10 keer de lul met zulke dingen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH ZO GENIAAL

    Haha, dit klinkt als een hele goeie vriendin. 'Soof, wil je misschien wat water?'
    'Neeeee, ik wil melk, want melk is goed voor elk!'. *kruipt - serieus- krúipt naar de keuken en komt terug met 2 pakken melk*
    'Kijk dan, kijk dan! HET IS BIOLOGISCHE MELK!'
    en toen begon ze opeens te praten dat we in de tuin moesten gaan slapen. Haha, altijd gezellig.


    It's time to be happy again.

    SoulEater schreef:
    Er zit echt uitgeschraapte kalverenmaag in kaas hoor.

    Ik zeg ook niet dat het niet zo is.

    & arme Fellatio xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333