• Ik kom jullie over mijn super geweldige dag vertellen. _O_

    Ik ging vandaag naar Gaby toe. Toen ik daar was gingen we eerst nog wat drinken en toen namen we de trein naar de kermis toe. Toen zijn we als eerst in de botsauto's gegaan. Gaby betaalde dus zij reed ook. Daarna sleept ik haar mee in de miami trip waar ze eigenlijk niet in durfde. Nou ze wilde er nooit meer in. Daarna wilde ik in de booster maar daar weigerde Gaby gewoon in te gaan en ben ik er zelf maar ingegaan. Ze heeft trouwens wel gefilmd. Daarna heb ik een bananenbol gegeten en Gaby een kauwgom bal. Daarna zijn we naar de C1000 gegaan want we hadden dorst. We hadden ieder een blikje engerie van ongeveer 50Cl gekocht. Toen we dat ophadden gingen we terug naar de kermis en gingen we proberen een knuffel te winnen. Dat is helaas niet gelukt. Alleen toen gingen we naar de botsauto's alweer. En mocht ik rijden. En volgens Gaby kon ik beter rijden dus ik mocht de hele tijd rijden. Toen was er een dikke jongen die de hele tijd tegen ons opbotste. Dus wij dachten: Die mogen ons niet.
    Toen stapten we naar het ritje uit en kwamen we hem tegen. roept hij: 'Dadelijk weer he?'
    Dus ik: 'Jij betaalt het kaartje.' Hij zei ja alleen we hebben hem niet meer gezien. Toen zijn we weer naar de trein gegaan en stonden we op het station. Hadden we sjans met 2 Marokanen. Wij even gepraat met hun. Wilde ze mijn msn, ik een fake msn opgegeven. Daarna zijn we weg gegaan omdat we dachten dat onze trein zo kwam. Maar hij had vertraging. Uiteindelijk kwam hij toch en die Marokanen wilde bij ons in de trein komen zitten. Gelukkig deden ze dat uiteindelijk niet. Toen waren we thuis hadden we gegeten (pannenkoeken). Daarna gingen we naar buiten. Waren daar 2 meisjes en 1 jongen. Ging die jongen roepen: 'He lekkerding. Ja jij in dat rode baseball vest!' Dus ik en Gaby dachten KUT. Dat kind leek 10, maar hij was 12. Toen ging hij weg en bleven we met die 2 meisjes achter die wel heel aardig waren. Daar hebben we toen mee gepraat. En toen gingen we naar binnen. Hebben een spel op de gamecub gespeeld en zijn toen achter de computer gegaan :Y)

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 11:08 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil ook kermis! Waarom heb ik die hier niet! :9~
    Maar mooi dat het zo leuk was, haha!

    wat een verhaal _O_


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    rijde = reed :')
    Ik wou dat de kermis hier ook nog was T.T


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hahaa, het leek me een leuk dagje.


    <3

    HAHAHA GABY.
    imnotinterested@hotmail.com
    lol.

    Maar leuk dat het leuk was :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Voiceless schreef:
    rijde = reed :')
    Ik wou dat de kermis hier ook nog was T.T


    Oh haha dankje


    "Ignite, my love. Ignite."

    hortons schreef:
    Hahaa, het leek me een leuk dagje.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    hortons schreef:
    Hahaa, het leek me een leuk dagje.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.